Malayziya Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Buludlu. İkinci sessiyada yağış. Havanın temperaturu +32° C, trasın temperaturu +56° C Malayziya Qran Prisinin gedişinə yenə də hava […]

Quru. Buludlu. İkinci sessiyada yağış. Havanın temperaturu +32° C, trasın temperaturu +56° C

Malayziya Qran Prisinin gedişinə yenə də hava şəraiti müdaxilə edib. Dünən sərbsət yürüşlərdə asfalt örtüyünün temperaturu 60 dərəcəyə yaxınlaşsa da, bu gün səhər yürüşlərdə artıq rekord göstərici qeyd alınıb: +62 dərəcə.

Dünən və bu gün səhər protokollara yalnız Mercedes AMG komandasının sürücüləri başçılıq ediblər – Rosberq həm dünən, həm də bu gün səhər birinci olub, Həmilton isə dünən nahardan sonra lider olub. Ferrari sürücüləri liderlərə ən yaxın olub, bir qədər geridə isə Williams sürücüləri yerləşiblər.

Avstraliyada sıralanma turunda 9 komanda iştirak etmişdi, bu dəfə Manor komandası da trasa çıxıb. Düzdür, Stivens bu gün səhər yanacaq sistemindəki problem üzündən məşqlərə çıxmamışdı, amma komanda problemi sıralanma turuna qədər həll etməyə çalışırdı. Amma yekunda trasda yalnız Roberto Merhi çalışıb.

Hava proqnozu böyük ehtimalla sıralanma turunun gedişində yağış vəd edib – keçən il məhz yağışa görə sıralanma turu 1 saat təxirə salınmışdı. Trasa qara buludlar əhatə edib, tez-tez ildırım, şimşək çaxıb, amma ilk sessiya quru havada baş tutub.

Yağışın yaxınlaşmasını görən sürücülər dərhal yüksək nəticə göstərməyə çalışblar. Ona görə də 3 sürücüdən başqa hamı dərhal trasa Medium tərkibi ilə çıxıb. Həmilton da Medium-la protokollara başçılıq edib – 1:39.269. Mübarizəni isə McLarenvə Manor komandaları tam heyətlə və Felipe Nasr dayandırıblar. Stivens trasa heç çıxmayıb, Merhi isə 107%-lik səddi keçə bilməyib.

İkinci sessiya başlamamış pit-leyndin çıxışında növbə yaranıb – yağış başlamamış hamı nəticə göstərməyə tələsib. Protokollara Niko Rosberq başçılıq edib – 1:39.376, Həmilton isə yalnız 8-ci ola bilib. Kimi Rəykkönen isə Eriksonun arxasında vaxt itirərək onluğa daxil ola bilməyib. Yağış başladığı üçün faktiki olaraq sessiya başa çatıb – qırmızı bayraqlar dalğalanıb. Nəticədə Rəykkönen, Maldonado, Hülkenberq, Peres və Sayns finala çıxa bilməyiblər.

Avtodroma toplaşanlar tropik leysan yağışının nə olmasını öz üzərərində hiss ediblər, tras bol sulu axar çaylara dönüb. Tezliklə yağış dayanıb, trasa iki dəfə Təhlükəsizlik Maşını çıxıb – təftişdən sonra restarta icazə verilib.

Son sessiyada sürücülər seçim qarşısında qalıblar: keçid təkərlər yoxsa ağır yağış təkərləri? Həmilton keçid təkərlərlə ilk cəhdində protokollara başçılıq edib – 1:49.834, ona görə hamı yaşıl təkərlərə keçib. Tras quruduğu üçün sürətlər artsa da, Həmiltonun nəticəsi toxunulmaz qalıb və britaniyalı sürücü karyerasında 40-cı poulunu qazanıb.

Gözlənilmədən ikinci nəticəni Sebastyan Fettel göstərib – almaniyalı sürücü Niko Rosberqi qabaqlaya bilib. Red Bull sürücüləri ilk üçlüyü uduzublar, amma Rikkardo Kvyatı üstələyib. Maks Ferstappenin 6-c nəticəsi isə çox gözlənilməz olub.

F-1.az xatırladır ki, sabah Bakı vaxtı ilə saat 12:00-da yarışa start veriləcək. Bizi çox maraqlı yarış gözləyir!

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 01 1:39.269 08 1:41.517 1:49.834
02 S.Fettel Ferrari Ferrari 03 1:39.814 02 1:39.632 1:49.908 + 0.074
03 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 02 1:39.374 01 1:39.377 1:50.299 + 0.465
04 D.Rikkardo Red Bull Renault 10 1:40.504 04 1:41.085 1:51.541 + 1.707
05 D.Kvyat Red Bull Renault 12 1:40.546 09 1:41.665 1:51.951 + 2.117
06 M.Ferstappen Toro Rosso Renault 13 1:40.793 07 1:41.430 1:51.981 + 2.147
07 F.Massa Williams Mercedes 11 1:40.543 06 1:41.230 1:52.473 + 2.639
08 R.Qrojan Lotus Mercedes 06 1:40.303 05 1:41.209 1:52.981 + 3.147
09 V.Bottas Williams Mercedes 05 1:40.249 03 1:40.650 1:53.179 + 3.345
10 M.Erikson Sauber Ferrari 07 1:40.340 10 1:41.748 1:53.261 + 3.427
11 K.Rəykkönen Ferrari Ferrari 09 1:40.415 11 1:42.173
12 P.Maldonado Lotus Mercedes 08 1:40.361 12 1:42.198
13 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 14 1:40.830 13 1:43.023
14 S.Peres Force İndia Mercedes 15 1:41.036 14 1:43.469
15 K.Sayns Toro Rosso Renault 04 1:39.814 15 1:43.701
16 F.Nasr Sauber Ferrari 16 1:41.308
17 C.Batton McLaren Honda 17 1:41.636
18 F.Alonso McLaren Honda 18 1:41.746
19 R.Merhi Manor Ferrari 19 1:46.677
20 U.Stivens Manor Ferrari 20
, , , , , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Malayziya Qran Prisi: Sıralanma turu

Yağış. Buludlu. Havanın temperaturu +26° C, trasın temperaturu +31° C Melburnda mövsümün ilk sıralanma turu yağış altında baş tutmuşdu, həm […]

Yağış. Buludlu. Havanın temperaturu +26° C, trasın temperaturu +31° C

Melburnda mövsümün ilk sıralanma turu yağış altında baş tutmuşdu, həm də Albert Parkın xarakteristikası qüvvələr nisbətini düzgün qiymətləndirməyə imkan vermir, amma iki həftə sonra komandalar Malayziyada toplaşıblar. Ümumi problemlərin çox həll olunsa da, bəzi komandalar problemlərdən yaxa qurtara bilməyiblər – cümə günü Lotus sürücüləri demək olar ki, trasda işləyə bilməyiblər, Kaumi Kobayaşi hər üç sessiyanı işləməyib, bu gün səhər McLaren sürücüləri də sessiyanı buraxmalı olublar.

Hər üç sessiyanın protokollarına Mercedes AMG komandasının sürücüləri başçılıq ediblər – Həmilton dünən səhər birinci olub, Rosberq isə dünən nahardan sonra və bu gün səhər birinci olub. Onlar sıralanma turunun da favoritləri hesab olunurdular, amma mbüarizəyə yenə də hava şəraiti müdaxilə edib – sıralanma turuna yarım saat qalmış leysan başlayıb.

Trasda çaylar əmələ gəlib. Sıralanma turunun startı 15 dəqiqə təxirə salınıb, sonra daha bir 15 dəqiqə, və bir daha 15 dəqiqə, nəhayət startdan 50 dəqiqə sonra pit-leynin sonunda yağıl işıq yanıb.

Asfalt nəm olduğundan sürücülər trasa keçid və yağış təkərlərlə çıxıblar. Pit-leyndə Markus Eriksonun maşını donub – mexaniklər maşını boksa çəkiblər və tezliklə sürücü trasa qayıdıb.

Adətən belə şəraitdə sürücülər trasa uzun dövrələr seriyasında çıxırlar ki, trasın daha yaxşı vəziyyətini qaçırmasınlar. Yağış təkərləri ilə trasa çıxan sürücülər boksa qayıdaraq keçid təkərləri alıblar, Fettelin maşınında enerji toplayıcısı sıradan çıxıb, amma mexaniklər problemi cəld həll edərək sürücünü trasa qaytarıblar.

Sessiyanın ortasında yenidən yağış başlayıb, Qutyerres və Fettel trasdan çıxıblar, amma mübarizəni davam etdiriblər. Son dəqiqələrdə isə Erikson maşını baryerlərə çırpıb, qırmızı bayraqlar sessiyanın vaxtından əvvəl bitdiyini xəbər verib. Protokollara Niko Rosberq başçılıq edib – 1:57.183, Maldonado, Sutil, Byanki, Kobayaşi, Çilton və Erikson isə mübarizəni dayandırıblar.

İkinci sessiyaya sürücülər yağış təkərləri ilə çıxıblar, amma Bottas, Rəykkönen və Alonso keçid təkərlərini seçiblər. Alonso və Kvyat 9-cu döngədə toqquşublar – sessiya qırmızı bayraqlarla dayandırılıb. İnsidentin iştirakçıları boksa qayıda biliblər – Fernandonun maşınında ön sol təkərin asılqanı sınıb, Daniilin maşınında isə burunu elementi.

Bir neçə dəqiqədən sonra sessiya davam edib və hər iki sürücü trasa qayıda bilib. Protokollara Həmilton başçılıq edib – 1:59.041, Kvyat, Qutyerres, Massa, Peres, Bottas və Qrojan mübarizəni dayandırıblar.

Son sessiyada da asfalt nəm olub. Batton və Maqnussen keçid təkərlərlə trasa çıxıblar, digər sürücülər isə yağış təkərlərini seçiblər. Sessiya sakit keçib. Lyuis Həmilton mövsümdə 2-ci, karyerasında isə 33-cü poulunu qazanıb. Onunla yanaşı sabah yarışa ilk cərgədən Fettel yollanacaq. İkinci cərgədən isə yarışa Rosberq və Alonso start verəcəklər. Yarış maraqlı olacaq!

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 02 1:57.202 01 1:59.041 1:59.431
02 S.Fettel Red Bull Renault 03 1:57.654 02 1:59.399 1:59.486 + 0.055
03 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 01 1:57.183 03 1:59.445 2:00.050 + 0.619
04 F.Alonso Ferrari Ferrari 05 1:58.889 06 2:01.356 2:00.175 + 0.744
05 D.Rikkardo Red Bull Renault 06 1:58.913 04 2:00.147 2:00.541 + 1.110
06 K.Rəykkönen Ferrari Ferrari 07 1:59.257 07 2:01.532 2:01.218 + 1.787
07 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 04 1:58.883 05 2:00.839 2:01.712 + 2.281
08 K.Maqbussen McLaren Mercedes 12 2:00.358 09 2:02.094 2:02.213 + 2.782
09 J.E.Vern Toro Rosso Renault 16 2:01.689 10 2:02.096 2:03.078 + 3.647
10 C.Batton McLaren Mercedes 13 2:00.889 08 2:01.810 2:04.053 + 4.622
11 D.Kvyat Toro Rosso Renault 15 2:01.175 11 2:02.351
12 E.Qutyerres Sauber Ferrari 14 2:01.134 12 2:02.369
13 F.Massa Williams Mercedes 09 2:00.047 13 2:02.460
14 S.Peres Force İndia Mercedes 10 2:00.076 14 2:02.511
15 V.Bottas Williams Mercedes 08 1:59.709 15 2:02.756
16 R.Qrojan Lotus Renault 11 2:00.202 16 2:02.885
17 P.Maldonado Lotus Renault 17 2:02.074
18 A.Sutil Sauber Ferrari 18 2:02.131
19 J.Byanki Marussia Ferrari 19 2:02.702
20 K.Kobayaşi Caterham Renault 20 2:03.595
21 M.Çilton Marussia Ferrari 21 2:04.388
22 M.Erikson Caterham Renault 22 2:04.407
, , , , , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Malayziya Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru, ikinci sessiyada yağış, sonra qurumaqda olan tras. Buludlu. Havanın temperaturu +32° C, trasın temperaturu +40° C Melburnda yağış üzündən […]

Quru, ikinci sessiyada yağış, sonra qurumaqda olan tras. Buludlu. Havanın temperaturu +32° C, trasın temperaturu +40° C

Melburnda yağış üzündən iki gün ərzində baş tutan sıralanma turundan sonra ekspertlər deyirdilər ki, Albert Parkın nadir xüsusiyyətləri qüvvələr nisbətini obyektiv qiymətləndirməyə imkan vermir, amma bir həftə sonra komandalar Sepanqda balans və aerodinamikaya tələbkar olan ənənəvi trasda toplaşıblar.

Hərçənd, havanın müdaxiləsi bu dəfə də öz sözünü deyib. Dünən ikinci sərbəst yürüşlərin gedişi zamanı yağış yağıb. Bu gün sıralanma turunun birinci sessiyası quru asfaltda keçsə də, sonra yağış başlayıb.

Uik-endin gedişində sürücülər təkərlərin tez yeyilməsindən gileyləniblər, Sebastyan Fettel hətta təkər dəstlərinin finişə qədər çatmamasından narahat olduğunu söyləyib, ona görə də sıralanma turunun gedişində komandalar sabahkı yarışa təkərlərə qənaət etməyə çalışıblar.

Birinci sessiyada sürücülərin çox yumşaq tərkibi seçib, protokollara Adrian Sutil başçılıq edib – 1:36.809, mübarizəni isə Caterham və Marussia sürücüləri ilə birlikdə Jan Erik Vern və Valtteri Bottas dayandırıblar.

İkinci sessiyaya bütün sürücülər yumşaq tərkibi seçiblər, Maldonadodan başqa hamı birinci cəhdini edib və bundan sonra yağış başlayıb. Mübarizə məna kəsb etmədiyi üçün hamı boksa qayıdıb: Qrojan, Hülkenberq, Rikkardo, Qutyerres, di Resta və Maldonado mübarizəni dayandırıblar.

Yağış tezliklə kəsib, gün çıxıb və tras qurumağa başlayıb. Üçüncü sessiyaya sürücülər keçid təkərləri ilə çıxıblar. Hər dövrədə nəticələr yaxşılaşıb və yekunda Sebastyan Fettel mövsümdə 2-ci, karyerasında isə 38-ci poulunu qazanıb – 1:49.674 .

Sabah onunla yanaşı birinci cərgədən Felipe Massa yarışa başlayacaq – braziliyalı sürücü mövsümdə ikinci dəfə və dördüncü dəfə ardıcıl olaraq sıralanma turunda Fernando Alonsonu qabaqlayıb. Massa 2010-cu ilin Bəhreyn yarışından sonra birinci cərgədən start almayıb.

İkinci cərgədən Alonso və Həmilton yarışa başlayacaqlar – Lyuis ikinci dəfə ardıcıl Rosberqi sıralanma turunda qabaqlayıb, Niko və Mark Uebber isə üçüncü cərgədən start alacaqlar.

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 S.Fettel Red Bull Renault 15 1:37.899 09 1:37.245 1:49.674
02 F.Massa Ferrari Ferrari 12 1:37.712 06 1:36.874 1:50.587 + 0.913
03 F.Alonso Ferrari Ferrari 04 1:37.314 07 1:36.877 1:50.727 + 1.053
04 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 08 1:37.513 03 1:36.517 1:51.699 + 2.025
05 M.Uebber Red Bull Renault 09 1:37.619 02 1:36.449 1:52.244 + 2.570
06 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 03 1:37.239 01 1:36.190 1:52.519 + 2.845
07 K.Rəykkönen Lotus Renault 02 1:36.959 04 1:36.640 1:52.970 + 3.296
08 C.Batton McLaren Mercedes 06 1:37.487 08 1:37.117 1:53.175 + 3.501
09 A.Sutil Force İndia Mercedes 01 1:36.809 05 1:36.834 1:53.439 + 3.765
10 S.Peres McLaren Mercedes 10 1:37.702 10 1:37.342 1:54.136 + 4.462
11 R.Qrojan Lotus Renault 05 1:37.363 11 1:37.636
12 N.Hülkenberq Sauber Ferrari 16 1:37.931 12 1:38.125
13 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 13 1:37.722 13 1:38.822
14 E.Qutyerres Sauber Ferrari 11 1:37.707 14 1:39.221
15 P.di Resta Force İndia Mercedes 07 1:37.493 15 1:44.509
16 P.Maldonado Williams Renault 14 1:37.867 16
17 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 17 1:38.157
18 V.Bottas Williams Renault 18 1:38.207
19 J.Byanki Marussia Cosworth 19 1:38.434
20 Ş.Pik Caterham Renault 20 1:39.314
21 M.Çilton Marussia Cosworth 21 1:39.672
22 Q.van der Qarde Caterham Renault 22 1:39.932
, , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Malayziya Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +32° C, trasın temperaturu +45° C Mövsümün ilk yarışından sonra ekspertlər deyirdilər ki, Albert Parkın xarakteristikası […]

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +32° C, trasın temperaturu +45° C

Mövsümün ilk yarışından sonra ekspertlər deyirdilər ki, Albert Parkın xarakteristikası qüvvələr nisbətiniobyektiv qiymətləndirməyə imkan vermir, amma artıq bir hfətədən sonra komandalar Sepanqda toplaşıblar – balans və aerodinamikaya tələbkar olan ənənəvi avtodromda.

Sessiyadan əvvəl iki sürücü artıq bilirdi ki, sabah yarışın startında 5 yer itirəcəklər. Heykki Kovalaynen Melburnda Təhlükəsizlik Maşının arxasında qaydanı pozduğuna görə, Kimi Rəykkönen isə dünən maşınında ötürmələr qutusu dəyişdirildiyinə görə cərimə olunublar.

Sərbəst yürüşlər vəziyyəti aydınlaşdırmayıblar, cümə günü hər iki sessiyanın protokollarına Lyuis Həmilton başçılıq edib, bu gün səhər isə ilk sətri Niko Rosberq tutub. Paddokda yenə də Mercedes AMG maşınlarının sıralanma turunda məhz arxa antiqanaddakı hava kanalının hesabına sürətli olması barədə söhbətlər başlayıb.

Birinci sessiyanın protokollarına son dəqiqədə Mark Uebber başçılıq edib – 1:37.172, Caterham, Marussia, HRT komandalarının sürücüləri və Jan Erik Vern mübarizədən kənar qalıblar. Bütün sürücülər 107%-lik həddi aşdıqları üçün sabah yarışın startına çıxacaqlar.

İkinci sessiyada isə protokollara Kimi Rəykkönen başçılıq edib – 1:36.715, sonuncu sessiyaya Maldonado, Massa, Senna, di Resta, Rikkardo, Hülkenberq və Kobayaşi keçə bilməyiblər.

Sonuncu sessiyada mübarizə maraqlı alınıb. Lyuis Həmilton elə birinci cəhdindən poula namizədliyini irəli sürüb – 1:36.219, digər sürücülər ikinci yer uğrunda mübarizə aparıblar və Batton son cəhdində ikinciliyi ələ ala bilib – McLaren sürücüləri ardıcıl ikinci yarışda ilk cərgədən start alacaqlar.

Üçüncü nəticəni isə Mixael Şumaher göstərib – almaniyalı sürücünün yarışlara qayıtmasından sonra ən yaxşı nəticəsidir, onunla yanaşı sabah Mark Uebber start alacaq. Markla eyni nətcəni göstərmiş Kimi Rəykkönen isə cərimə üzündən 10-cu yerdən start alacaq.

Fettel son cəhdində Hard təkərlərdən istifadə edib və sabah bu təkərlərlə start alacaq, ilk onluğun digər sürücüləri isə Medium təkərlərlə starta çıxacaqlar.

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 L.Həmilton McLaren Mercedes 06 1:37.813 05 1:37.106 1:36.219
02 C.Batton McLaren Mercedes 03 1:37.575 02 1:36.928 1:36.368 + 0.149
03 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes 02 1:37.517 04 1:37.017 1:36.391 + 0.172
04 M.Uebber Red Bull Renault 01 1:37.172 07 1:37.375 1:36.461 + 0.242
05 K.Rəykkönen Lotus Renault 08 1:37.961 01 1:36.715 1:36.461 + 0.242
06 S.Fettel Red Bull Renault 10 1:38.102 09 1:37.419 1:36.634 + 0.415
07 R.Qrojan Lotus Renault 09 1:38.058 06 1:37.338 1:36.658 + 0.439
08 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 04 1:37.696 03 1:36.996 1:36.664 + 0.445
09 F.Alonso Ferrari Ferrari 11 1:38.151 08 1:37.379 1:37.566 + 1.347
10 S.Peres Sauber Ferrari 07 1:37.933 10 1:37.477 1:37.698 + 1.479
11 P.Maldonado Williams Renault 05 1:37.789 11 1:37.589
12 F.Massa Ferrari Ferrari 15 1:38.381 12 1:37.731
13 B.Senna Williams Renault 17 1:38.437 13 1:37.841
14 P.di Resta Force İndia Mercedes 13 1:38.325 14 1:37.877
15 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 16 1:38.419 15 1:37.883
16 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 12 1:38.303 16 1:37.890
17 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 14 1:38.372 17 1:38.069
18 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 18 1:39.077
19 H.Kovalaynen Caterham Renault 19 1:39.306
20 V.Petrov Caterham Renault 20 1:39.567
21 T.Qlok Marussia Cosworth 21 1:40.903
22 Ş.Pik Marussia Cosworth 22 1:41.250
23 P.de la Rosa HRT Cosworth 23 1:42.914
24 N.Kartikeyan HRT Cosworth 24 1:43.655

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Malayziya Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +29° C, trasın temperaturu +36° C Komandalar Sepanqda sıralanma turunu xüsusi sərbisizliklə gözləyirdilər – bu sıralanma […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +29° C, trasın temperaturu +36° C

Komandalar Sepanqda sıralanma turunu xüsusi sərbisizliklə gözləyirdilər – bu sıralanma turu gərgin mövsümöncəsi testlərə yekub vurmalı idi. Melburnda şəhər tipli trasın xüsusiyyətləri real qüvvələr nisbətini ifadə etmir, Sepanq isə ənənəvi trasdır – özü də sürətli, təkərlərə yüksək yüklənmə dərəcəsi olan bir tras.

Sıralanma turunun birinci sessiyası qırmızı bayraqlarla dayandırılıb – Sebastyan Bueminin maşınından sol panton qopub düşüb. Sürücülər boksa qayıtmalı olublar, marşalllar düşmüş elementi trasdan götürdüksən sonra sessiyaya restart verilib. Protokollara felipe Massa başçılıq edib, mübarizəni isə keçənilki yeni komandaların sürücüləri ilə birlikdə Pastor Maldonado dayandırıb. Qeyd edək ki, bu dəfə bütün sürücülər 107% səddini keçə biliblər.

İkinci sessiya insidentsiz keçib, Censon Batton protokollara başçılıq edib, Şumaher, Barrikello və Pereslə yanaşı Toro Rosso və Force İndia sürücüləri mübarizəni dayandırıblar.

Sonuncu sessiyada mübarizə çox gərgin keçib, liderlər yumşaq təkərlərlə iki cəhd ediblər, Sebastyan Fettel isə karyerasında 17-ci, mövsümdə isə ardıcıl ikinci poulunu qazanıb. Sebastyan 0.1 saniyə Həmiltondan üstün olub, Mark Uebebr və Censon Batton isə yarışa ikinci cərgədən başlayacaqlar.

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 S.Fettel Red Bull Renault 10 1:37.468 03 1:35.934 1:34.870
02 L.Həmilton McLaren Mercedes 02 1:36.861 02 1:35.852 1:34.974 + 0.104
03 M.Uebber Red Bull Renault 15 1:37.924 04 1:36.080 1:35.179 + 0.309
04 C.Batton McLaren Mercedes 06 1:37.033 01 1:35.569 1:35.200 + 0.330
05 F.Alonso Ferrari Ferrari 03 1:36.897 05 1:36.320 1:35.802 + 0.932
06 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 08 1:37.224 10 1:36.811 1:36.124 + 1.254
07 F.Massa Ferrari Ferrari 01 1:36.744 07 1:36.557 1:36.251 + 1.381
08 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 07 1:37.210 08 1:36.642 1:36.324 + 1.454
09 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 09 1:37.316 06 1:36.388 1:36.809 + 1.939
10 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 05 1:36.994 09 1:36.691 1:36.820 + 1.950
11 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 04 1:36.904 11 1:37.035
12 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 13 1:37.693 12 1:37.160
13 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 11 1:37.677 13 1:37.347
14 P.di Resta Force İndia Mercedes 16 1:38.045 14 1:37.370
15 R.Barrikello Williams Cosworth 17 1:38.163 15 1:37.496
16 S.Peres Sauber Ferrari 14 1:37.759 16 1:37.528
17 A.Sutil Force İndia Mercedes 12 1:37.693 17 1:37.593
18 P.Maldonado Williams Cosworth 18 1:38.276
19 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 19 1:38.645
20 Y.Trulli Team Lotus Renault 20 1:38.791
21 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 21 1:40.648
22 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 22 1:41.001
23 V.Liutsi Hispania Cosworth 23 1:41.549
24 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 24 1:42.574

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*