24 Avqust 2019, Şənbə - 11:39

Koreya Qran Prisi: Pirelli – Soft və SuperSoft

Koreya Qran Prisi: Pirelli – Soft və SuperSoft

Müəllif: Rəhim N.Əliyev, baş redaktor

11:15 - 08 Noyabr, 2012

Hələ bir ay əvvəl Pirelli Koreyaya ən yumşaq təkər cütünü gətirəcəyini elan edərkən bir çoxları təəccüblənmişdilər – axı Soft və […]

Hələ bir ay əvvəl Pirelli Koreyaya ən yumşaq təkər cütünü gətirəcəyini elan edərkən bir çoxları təəccüblənmişdilər – axı Soft və SuperSoft tərkibləri adətən asfalta yatma qüvvəsinin aşağı səviyyəsi tələb olunan şəhər avtodromlarında istifadə olunurdu. Amma Pirelli-nin mütəxəssisləri əmindirlər ki, seçim düzgün edilib…

Pol Hembri, Pirelli Motorsport: “Koreya mərhələsi yumşaq təkərlər üçün ən ciddi sınaq olacaq, çempionatda titulların taleyi hələ həll olunmayıb və biz qarşıdakı yarışın strateji seşim baxımından ən maraqlı olmasına şübhə etmirik.

Cod asfalt və yüksək yan yüklənmələr üzündən qarşıdakı yarışda pit-stopların sayı çox ola bilər. Çox güman ki, bəzi komandalar bərk təkərlər üzərində strategiya quracaqlar. Hərçənd, Koreyada yağış da yağa bilər, ona görə də müxtəlif taktiki sxemlər mümkündür.”


Koreya Qran Prisi: Pirelli – Soft və SuperSoft

Koreya Qran Prisi: Pirelli – Soft və SuperSoft

Müəllif: Rəhim N.Əliyev, baş redaktor

06:13 - 22 Noyabr, 2011

Hələ bir ay əvvəl Pirelli Koreyaya ən yumşaq təkər cütünü gətirəcəyini elan edərkən bir çoxları təəccüblənmişdilər – axı Soft və […]

Hələ bir ay əvvəl Pirelli Koreyaya ən yumşaq təkər cütünü gətirəcəyini elan edərkən bir çoxları təəccüblənmişdilər – axı Soft və SuperSoft tərkibləri adətən asfalta yatma qüvvəsinin aşağı səviyyəsi tələb olunan şəhər avtodromlarında istifadə olunurdu.

Amma Pirelli-nin mütəxəssisləri əmindirlər ki, seçim düzgün edilib və qarşıdakı yarış 2012-ci il mövsümünə yumşaq təkərlərin işi barədə lazımi məlumat toplamağa imkan verəcək…

Pol Hembri, Pirelli Motorsport: “Koreya mərhələsi yumşaq təkərlər üçün ən ciddi sınaq olacaq, amma çempionatda titulun taleyi artq həll olunub və bizim alternativ variantları yoxlamaq üçün əla imkanımız var ki, gələn il üçün məlumat toplamalıyıq.

Cod asfalt və yüksək yan yüklənmələr üzündən qarşıdakı yarışda pit-stopların sayı çox ola bilər. Çox güman ki, bəzi komandalar bərk təkərlər üzərində strategiya quracaqlar. Hərçənd, Koreyada yağış da yağa bilər, ona görə də müxtəlif taktiki sxemlər mümkündür.”


Son Xəbərlər

İnformasiya

Bölüm Xəbərlər
Mənbə
Baxış Sayı 388
Teqlər
Paylaş

logo