| N | Sürücü | Komanda | Motor | İCE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
| 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
| 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | Mercedes | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 |
| 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | Ferrari | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
| 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | Ferrari | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 |
| 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | TAG Heuer | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
| 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | TAG Heuer | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 2 |
| 11 | Serxio Peres | Force İndia | Mercedes | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 |
| 31 | Esteban Okon | Force İndia | Mercedes | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
| 18 | Ləns Stroll | Williams | Mercedes | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
| 35 | Sergey Sirotkin | Williams | Mercedes | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
| 27 | Niko Hülkenberq | Renault | Renault | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 |
| 55 | Karlos Sayns | Renault | Renault | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 |
| 28 | Brendon Hartli | Toro Rosso | Honda | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
| 10 | Pyer Qasli | Toro Rosso | Honda | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 |
| 8 | Roman Qrojan | Haas | Ferrari | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 |
| 20 | Kevin Maqnussen | Haas | Ferrari | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 |
| 14 | Fernando Alonso | McLaren | Renault | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
| 2 | Stoffel Vandorn | McLaren | Renault | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
| 9 | Markus Eriksson | Sauber | Ferrari | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 |
| 16 | Şarl Lekler | Sauber | Ferrari | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
F-1.az xatırladır ki, çempionatda turbo eranın başlamasından sonra güc qurğuları altı elementə bölünüblər: İCE – daxili yanma mühərriyi, TC – turboqovucu və ya turbin, MGU-K və MGU-H generatorları, ES – rekuperasiya sisteminin akkumulyatoru və CE – elektron idarəetmə bloku. Mövsümün gedişində bu elementlərin hər birindən cəriməsiz yalnız 3 ədəd istifadə etmək olar.





