Yaponiya Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Suzukada istifadə zonasını təyin edib. Yarış zamanı sürücülər sistemi yalnız bir sahədə […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Suzukada istifadə zonasını təyin edib.

Yarış zamanı sürücülər sistemi yalnız bir sahədə – start-finiş düzlüyündə aktivləşdirə biləcəklər (sonuncu döngənin çıxışından), maşınlar arasındakı interval isə məşhur 130R döngəsində ölçüləcək. Keçən illə müqayisədə ötmə zonası 20 metr qısaldılıb.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Yaponiya Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Suzukada istifadə zonasını təyin edib. Yarış zamanı sürücülər sistemi yalnız bir sahədə […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Suzukada istifadə zonasını təyin edib.

Yarış zamanı sürücülər sistemi yalnız bir sahədə – start-finiş düzlüyündə aktivləşdirə biləcəklər (sonuncu döngənin çıxışından), maşınlar arasındakı interval isə məşhur 130R döngəsində ölçüləcək.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*