Mükafat fondu 21% artıb

Razılıq Müqaviləsinə əsasən Mühəndislər Kubokunda ilk on yeri tutmuş komandalar müəyyən mükafat fonduna sahib olurlar, bu fond Formula1-in teleyayımından, çempionatın […]

Razılıq Müqaviləsinə əsasən Mühəndislər Kubokunda ilk on yeri tutmuş komandalar müəyyən mükafat fonduna sahib olurlar, bu fond Formula1-in teleyayımından, çempionatın traslarında reklam yerlərinin satılmasından və başqa yollarla əldə olunan gəlirdən formalaşır.

Keçən il fondun həcmi 658 milyon dollar təşkil edib, 2009-cu illə müqayisədə mükafat fondu 21% artıb. Formula1-in kommersiya şöbəsinə daxil olan şirkətlərin illik dövriyyəsi bir milyard dolları keçib, buna əsas səbəb isə Asiya yarışlarının axşama keçirilməsi, təqvimdə Koreya Qran Prisinin debütü və Kanada Qran Prisinin qayıtması olub.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*