Malayziya Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +33°-34° C, trasın temperaturu +53°-59° C Nahardan sonra trasın asfalt örtüyü görünməmiş dərəcəyə çatıb – Sepanqda […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +33°-34° C, trasın temperaturu +53°-59° C

Nahardan sonra trasın asfalt örtüyü görünməmiş dərəcəyə çatıb – Sepanqda asfalt örütüyünün hərarəti +60 dərəcyə yaxınlaşıb. Ona görə də təkərlərin effektivliyini qiymətləndirmək çətin olub.

İlk sessiyada problemlər üzündən işləməyən Lyuis nahardan sonra boksda vaxt itirməli olub. Britaniyalı startdan yarım saat sonra trasa çıxsa da, tezliklə yenidən maşınını mexaniklərə verməli olub – bu dəfə maşında telemetriya sıradan çıxıb. Qrojan da 7 dövrədən sonra kokpiti tərk etməli olub. Kvyat sessiyanın yarısını, komanda yoldaşı Rikkardo isə daha çox hissəsini gözləməli olublar – hər iki Red Bull maşınında ötürmələr qutusunun problemləri üzə çıxıb.

Sessiya qırmızı bayraqlarla dayandırılıb – Roberto Merhi 11-ci döngədə səhvə yol verərək trasdan çıxıb və çınqıllı zonada ilişib qalıb. Bir neçə dəqiqə sonra eyni yerdə Fettel də tarsdan çıxıb, amma almaniyalı sürücü trasa qayıda bilib və işini davam etdirib.

Komandalar Medium təkərlərlə sürətli nəticələr göstərdikdən sonra daha ağır maşınlarla yarışa hazırlığı davam etdiriblər. İsti havada uzun dövrələr seriyasında təkərlərin effektivliyini qiymətləndirmək vacib əhəmiyyət kəsb edir. Amma təkər tərkibləri arasında sürət fərqi Pirelli-nin proqnozundan yarım saniyə az olub və 0.8-0.9 saniyə təşkil edib.

Lyuis Həmilton qısa dövrələr seriyasında göstərdiyi nəticə ilə protokollara başçılıq edib, Rəykkönen yenə də ikinci olub – f-1.az xatırladır ki, nahardan əvvəl də Ferrari sürücüsü Mercedes AMG sürücüsünə cəmi 0.373 saniyə uduzmuşdu. Sabah səhər sürücülər trasa son məşqə çıxacaqlar…

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 1:39.790 16
02 K.Rəykkönen Ferrari Ferrari 1:40.163 0.373 29
03 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 1:40.218 0.428 26
04 D.Kvyat Red Bull Renault 1:40.346 0.556 17
05 V.Bottas Williams Mercedes 1:40.450 0.660 31
06 F.Massa Williams Mercedes 1:40.560 0.770 27
07 S.Fettel Ferrari Ferrari 1:40.652 0.862 29
08 M.Ferstappen Toro Rosso Renault 1:41.220 1.430 30
09 M.Erikson Sauber Ferrari 1:41.261 1.471 30
10 D.Rikkardo Red Bull Renault 1:41.799 2.009 8
11 P.Maldonado Lotus Mercedes 1:41.877 2.087 15
12 F.Nasr Sauber Ferrari 1:41.988 2.198 30
13 S.Peres Force İndia Mercedes 1:42.242 2.452 24
14 K.Sayns Toro Rosso Renault 1:42.291 2.501 31
15 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 1:42.330 2.540 28
16 F.Alonso McLaren Honda 1:42.506 2.716 25
17 C.Batton McLaren Honda 1:42.637 2.847 24
18 R.Qrojan Lotus Mercedes 1:42.948 3.158 7
19 U.Stivens Manor Ferrari 1:45.704 5.914 12
20 R.Merhi Manor Ferrari 1:47.229 7.439 6
, , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Malayziya Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +33°-34° C, trasın temperaturu +48°-51° C Nahardan sonra komandalar maşının sazlanması və uzun məsafədə hər iki […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +33°-34° C, trasın temperaturu +48°-51° C

Nahardan sonra komandalar maşının sazlanması və uzun məsafədə hər iki təkər tərkibinin effektliyinin qiymətləndirilməsi üzərində işlərini davam etdiriblər. Gözlənildiyi kimi, Hard və Medium tərkiblərinin sürət fərqi bir saniyədən çox olub, eyni zamanda gün altında qızmış cod asfalt üzərində təkər yeyilməsi də çox olub.

Komandalar ciddi insidentlər yaşamayıblar, amma Lotus yenə də günü əldən verib – nahara qədər Maldonado və Qrojan iki nəfərə 6 dövrə vurmaqla sürətli dövrə göstərə bilməmişdilər, nahardan sonra isə Pastor boksu tərk etməyib, Roman isə 14 dövrə vurub və ötürmələr qutusunun problemləri üzündən trasda dayanmalı olub. Kobayaşi də boksu tərk etməyib – enerji toplayıcısının ikmtinası və yağ sızması üzündən yaponiyalı sürücü gün ərzində cəmi 5 dövrə vura bilib, onun komanda yoldaşı Markus Erikson isə proqramı tam yerinə yetirib.

Sessiyanın əvvəlində Maks Çilton trasdan çıxıb – maşın təxliyə olunub, Jan Erik Vern yerində fırlanıb, son dəqiqələrdə isə Daniel Rikkardo otluğa çıxıb.

Protokollara Niko Rosberq başçılıq edib – 1:39.909, nəticələr çox sıx alınıb, ilk 11 sürücü bir saniyəyə yerləşib…

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 1:39.909 30
02 K.Rəykkönen Ferrari Ferrari 1:39.944 + 0.035 30
03 S.Fettel Red Bull Renault 1:39.970 + 0.061 30
04 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 1:40.051 + 0.142 32
05 F.Alonso Ferrari Ferrari 1:40.103 + 0.194 29
06 F.Massa Williams Mercedes 1:40.112 + 0.203 34
07 D.Rikkardo Red Bull Renault 1:40.276 + 0.367 29
08 C.Batton McLaren Mercedes 1:40.628 + 0.719 28
09 V.Bottas Williams Mercedes 1:40.638 + 0.729 35
10 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 1:40.691 + 0.782 34
11 J.E.Vern Toro Rosso Renault 1:40.777 + 0.868 33
12 K.Maqnussen McLaren Mercedes 1:41.014 + 1.105 20
13 A.Sutil Sauber Ferrari 1:41.257 + 1.348 28
14 D.Kvyat Toro Rosso Renault 1:41.325 + 1.416 32
15 E.Qutyerres Sauber Ferrari 1:41.407 + 1.498 34
16 S.Peres Force İndia Mercedes 1:41.671 + 1.762 25
17 R.Qrojan Lotus Renault 1:42.531 + 2.622 14
18 M.Çilton Marussia Ferrari 1:43.638 + 3.729 20
19 J.Byanki Marussia Ferrari 1:43.752 + 3.843 29
20 M.Erikson Caterham Renault 1:45.703 + 5.794 31
21 K.Kobayaşi Caterham Renault
22 P.Maldonado Lotus Renault
, , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Malayziya Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Sessiyanın birinci yarısı quru, ikinci yarısı yağış. Buludlu. Havanın temperaturu +31°-32° C, trasın temperaturu +33°-40° C Fasilədən sonra komandalar sazlanma […]

Sessiyanın birinci yarısı quru, ikinci yarısı yağış. Buludlu. Havanın temperaturu +31°-32° C, trasın temperaturu +33°-40° C

Fasilədən sonra komandalar sazlanma axtarışını davam etdirməklə, isti asfalt üzərində hər iki təkər tərkibinin effektliyini müqayisə edə biliblər. Hərçənd, sessiyanın yarısından sonra kiçik yağış yağdığı üçün komandalar məhsuldar işləyə bilməyiblər.

Sürücülər yağış və keçid təkərlərini də yoxlayıblar, sonra sfalt quruyub və yenidən maşınlara sliklər taxılıb. Kimi Rəykkönenin yağışa qədər göstərdiyi nəticəni heç kim yaxşılaşdıra bilməyib – 1:36.569.

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 K.Rəykkönen Lotus Renault 1:36.569 28
02 S.Fettel Red Bull Renault 1:36.588 + 0.019 27
03 F.Massa Ferrari Ferrari 1:36.661 + 0.092 33
04 F.Alonso Ferrari Ferrari 1:36.985 + 0.416 23
05 M.Uebber Red Bull Renault 1:37.026 + 0.457 29
06 R.Qrojan Lotus Renault 1:37.206 + 0.637 26
07 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 1:37.448 + 0.879 32
08 P.di Resta Force İndia Mercedes 1:37.571 + 1.002 30
09 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 1:37.574 + 1.005 32
10 A.Sutil Force İndia Mercedes 1:37.788 + 1.219 10
11 S.Peres McLaren Mercedes 1:37.838 + 1.269 21
12 C.Batton McLaren Mercedes 1:37.865 + 1.296 29
13 N.Hülkenberq Sauber Ferrari 1:38.068 + 1.499 31
14 E.Qutyerres Sauber Ferrari 1:38.645 + 2.076 23
15 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 1:38.738 + 2.169 31
16 P.Maldonado Williams Renault 1:38.801 + 2.232 27
17 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 1:38.904 + 2.335 31
18 J.Byanki Marussia Cosworth 1:39.508 + 2.939 30
19 V.Bottas Williams Renault 1:39.660 + 3.091 28
20 Ş.Pik Caterham Renault 1:40.757 + 4.188 29
21 Q.van der Qarde Caterham Renault 1:40.768 + 4.199 32
22 M.Çilton Marussia Cosworth 1:41.438 + 4.869 23
, , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Malayziya Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +30° C, trasın temperaturu +46° C Sinoptiklər nahardan sonra yağış vəd etsələr də, sessiya quru asfalt […]

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +30° C, trasın temperaturu +46° C

Sinoptiklər nahardan sonra yağış vəd etsələr də, sessiya quru asfalt üzərində keçib – sürücülər səhər başladıqları proqramlar üzrə işlərini davam etdiriblər: müxtəlif sazlanmların və cod asfalt üzərində təkərlərin effektliyi qiymətləndirilib.

Problemsiz ötüşməyib – sonuncu döngədə trasdan çıxmış di Restanın maşını üzərində mexaniklər uzun müddət işləməli olublar, Kobayaşinin maşınında isə ötürmələr qutusu imtina edib. Kovalaynenin maşınında da nasazlıqlar üzə çıxıb.

Səhər olduğu kimi protokollara Lyuis Həmilton başçılıq edib, amma onun nəticəsi səhər göstərdiyi nəticədən zəif olub – bu dəfə sürücülər əsan dolu yanacaq çənləri ilə işləyiblər…

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 L.Həmilton McLaren Mercedes 1:38.172 28
02 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes 1:38.533 + 0.361 34
03 C.Batton McLaren Mercedes 1:38.535 + 0.363 30
04 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 1:38.696 + 0.524 34
05 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 1:38.853 + 0.681 33
06 F.Alonso Ferrari Ferrari 1:38.891 + 0.719 27
07 M.Uebber Red Bull Renault 1:39.133 + 0.961 29
08 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 1:39.297 + 1.125 33
09 R.Qrojan Lotus Renault 1:39.311 + 1.139 22
10 S.Fettel Red Bull Renault 1:39.402 + 1.230 25
11 P.Maldonado Williams Renault 1:39.444 + 1.272 35
12 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 1:39.464 + 1.292 26
13 P.di Resta Force İndia Mercedes 1:39.625 + 1.453 20
14 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 1:39.687 + 1.515 16
15 K.Rəykkönen Lotus Renault 1:39.696 + 1.524 29
16 F.Massa Ferrari Ferrari 1:40.271 + 2.099 28
17 B.Senna Williams Renault 1:40.678 + 2.506 34
18 S.Peres Sauber Ferrari 1:40.947 + 2.775 33
19 V.Petrov Caterham Renault 1:41.464 + 3.292 25
20 T.Qlok Marussia Cosworth 1:41.681 + 3.509 20
21 H.Kovalaynen Caterham Renault 1:42.594 + 4.422 18
22 Ş.Pik Marussia Cosworth 1:42.874 + 4.702 24
23 N.Kartikeyan HRT Cosworth 1:43.658 + 5.486 18
24 P.de la Rosa HRT Cosworth 1:43.823 + 5.651 22

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Malayziya Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +32° C, trasın temperaturu +50° C Nahardan sonra trasın vəziyyəti yaxşılaşıb, sürətlər artıb və komandalar yarışın […]

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +32° C, trasın temperaturu +50° C

Nahardan sonra trasın vəziyyəti yaxşılaşıb, sürətlər artıb və komandalar yarışın strategiyası üzərində işləməyə başlayıblar. Göyün üzünü bir neçə dəfə qara buludlar örtsə də, yağış yağmayıb.

Səhər olduğu kimi, protokollara Mark Uebber başçılıq edib. Red Bull və McLaren sürücüləri ilk dördlüyü zəbt ediblər – Sebastyan Fettel dördüncü olub və Marka 0.2 saniyə uduzub.

Lotus Renault GP komandası uzun müddət səhər yaranmış problemin səbəbini araşdırıb, ona görə də sürücülər yalnız sessiyanın sonuna yaxın trasa çıxa biliblər.

Vitantonio Liutsinin maşınında motor sönüb, Pastor Maldonado isə qəzaya uğrayaraq maşını dağıdıb, Jerom D’Ambrosio isə trasa çıxmayıb…

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 M.Uebber Red Bull Renault 1:36.876 24
02 C.Batton McLaren Mercedes 1:36.881 + 0.005 30
03 L.Həmilton McLaren Mercedes 1:37.010 + 0.134 23
04 S.Fettel Red Bull Renault 1:37.090 + 0.214 30
05 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 1:38.088 + 1.212 26
06 F.Massa Ferrari Ferrari 1:38.089 + 1.213 31
07 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 1:38.565 + 1.689 25
08 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 1:38.570 + 1.694 16
09 F.Alonso Ferrari Ferrari 1:38.583 + 1.707 27
10 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 1:38.846 + 1.970 31
11 P.Maldonado Williams Cosworth 1:38.968 + 2.092 25
12 R.Barrikello Williams Cosworth 1:39.187 + 2.311 30
13 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 1:39.267 + 2.391 17
14 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 1:39.398 + 2.522 29
15 S.Peres Sauber Ferrari 1:39.603 + 2.727 34
16 P.di Resta Force İndia Mercedes 1:39.625 + 2.749 31
17 A.Sutil Force İndia Mercedes 1:39.809 + 2.933 28
18 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 1:40.115 + 3.239 31
19 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 1:40.866 + 3.990 24
20 Y.Trulli Team Lotus Renault 1:41.890 + 5.014 19
21 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 1:43.197 + 6.321 15
22 V.Liutsi Hispania Cosworth 1:43.991 + 7.115 14
23 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 1:44.886 + 8.010 4
24 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*