Koreya Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Yonamda istifadə zonasını təyin edib. Koreya Qran Prisində yarışı zamanı sürücülər DRS-dən […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Yonamda istifadə zonasını təyin edib. Koreya Qran Prisində yarışı zamanı sürücülər DRS-dən yalnız bir sahədə – ikinci və üçüncü döngələr arasındakı uzun düz yolda istifadə edə biləcəklər.

Keçən il maşınlar arsındakı intervalın ölçülməsi nöqtəsi birinci döngənin çıxışında yerləşirdisə, bu dəfə döngənin girişinə 90 metr qalmış nöqtəyə irəli çəkilib – sürücülər start düzlüyündə rəqibə hücum məsafəsinə yaxınlaşa bilərlər, yavaş birinci döngədə fərqi saxlaya bilsələr, DRS zonasında hücum edə biləcəklər. DRS zonasının uzunluğu da keçən illə müqayisədə 80 metr artırılıb.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Koreya Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Yonamda istifadə zonasını təyin edib. Koreya Qran Prisində yarışı zamanı sürücülər DRS_dən […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Yonamda istifadə zonasını təyin edib. Koreya Qran Prisində yarışı zamanı sürücülər DRS_dən yalnız bir sahədə – ikinci və üçüncü döngələr arasındakı uzun düz yolda istifadə edə biləcəklər.

Maşınlar arsındakı intervalın ölçülməsi nöqtəsi isə birinci döngənin çıxışında yerləşəcək – sürücülər start düzlüyündə rəqibə hücum məsafəsinə yaxınlaşa bilərlər, yavaş birinci döngədə fərqi saxlaya bilsələr, DRS zonasında hücum edə biləcəklər.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*