23 May 2019, Cümə axşamı - 22:05

İtaliya Qran Prisi: Ötmə zonaları

İtaliya Qran Prisi: Ötmə zonaları

Müəllif: Rəhim N.Əliyev, baş redaktor

14:43 - 27 Sentyabr, 2012

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin İtaliyada istifadə zonalarını təyin edib. Keçən il olduğu kimi Monsada iki DRS […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin İtaliyada istifadə zonalarını təyin edib.

Keçən il olduğu kimi Monsada iki DRS nöqtəsi və iki DRS zonası olacaq.

drs-ita2
Birinci ölçmə nöqtəsi sonuncu Parabolica döngəsinin apeksindən 40 metr sonra yerləşəcək, əgər bu nöqtədə maşınlar arasındakı məsafə 1 saniyədən az olarsa, onda ikinci sürücü maşındakı arxa antiqanadın hərəkətli elementini finiş xəttini keçdikdən 110 metr sonra birinci şikanaya qədər aktivləşdirə bilər. İkinci ölçmə nöqtəsi isə Lesmo döngələri arasındadır, yəni ikinci Lesmonun apeksinə 67 metr qalmış iki maşın arasındakı interval 1 saniyədən az olarsa, onda ikinci sürücü bu döngədən 160 metr uzaqlaşdıqdan sonra maşındakı DRS sistemini aktivləşdirə bilər…


İtaliya Qran Prisi: Ötmə zonaları

İtaliya Qran Prisi: Ötmə zonaları

Müəllif: Rəhim N.Əliyev, baş redaktor

15:10 - 08 Sentyabr, 2011

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin İtaliyada istifadə zonalarını təyin edib. Birinci dəfə Monrealda iki ötmə zonasından istifadə […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin İtaliyada istifadə zonalarını təyin edib.

Birinci dəfə Monrealda iki ötmə zonasından istifadə oolunmuşdu, amma o zaman maşınlar arasında interval yalnız bir nöqtədə ölçülürdü, ötmə zonaları isə ardıcıl yerləşmişdi. Monsada isə ötmə zonaları trasın müxtəlif sahələrində olduğu üçün maşınlar arsındakı interval da iki nöqtədə ölçüləcək.

drs-ita2
Birinci ölçmə nöqtəsi sonuncu Parabolica döngəsinin apeksindən 40 metr sonra yerləşəcək, əgər bu nöqtədə maşınlar arasındakı məsafə 1 saniyədən az olarsa, onda ikinci sürücü maşındakı arxa antiqanadın hərəkətli elementini finiş xəttini keçdikdən 110 metr sonra birinci şikanaya qədər aktivləşdirə bilər. İkinci ölçmə nöqtəsi isə Lesmo döngələri arasındadır, yəni ikinci Lesmonun apeksinə 67 metr qalmış iki maşın arasındakı interval 1 saniyədən az olarsa, onda ikinci sürücü bu döngədən 160 metr uzaqlaşdıqdan sonra maşındakı DRS sistemini aktivləşdirə bilər…


Son Xəbərlər

İnformasiya

Bölüm Xəbərlər
Mənbə
Baxış Sayı 238
Teqlər
Paylaş

logo