16 Oktyabr 2019, Çərşənbə - 01:28

Çin Qran Prisi: Ötmə zonası

Çin Qran Prisi: Ötmə zonası

Müəllif: Rəhim N.Əliyev, baş redaktor

15:57 - 12 Aprel, 2012

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Şanxay avtodromunda istifadə zonasını təyin edib. Trasın konfiqurasiyası ötməyə imkan verir, ona […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Şanxay avtodromunda istifadə zonasını təyin edib. Trasın konfiqurasiyası ötməyə imkan verir, ona görə də Malayziyada oludğu kimi burda da sürücülər yarışın gedişində yalnız bir sahədə DRS sistemini aktivləşdirə biləcəklər.

Maşınlar arasındakı interval 12-ci döngənin apeksində yerləşəcək, əgər bu nöqtədə interval bir saniyədən az olarsa, onda hücum edən sürücü DRS sistemini 13-cü döngədən sonra ən uzun düzlükdə (14-cü döngəyə 902 metr qalmış) işə sala biləcək…


Çin Qran Prisi: Ötmə zonası

Çin Qran Prisi: Ötmə zonası

Müəllif: Rəhim N.Əliyev, baş redaktor

08:17 - 14 Aprel, 2011

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Şanxayda istifadə zonasını təyin edib. Əvvəlki Qran Prilərdə olduğu kimi qanadın hücum […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Şanxayda istifadə zonasını təyin edib. Əvvəlki Qran Prilərdə olduğu kimi qanadın hücum bucağını trasın yalnız bir hissəsində dəyişmək mümkün olacaq.

Əgər 11-ci və 12-ci dövrələr ardıcıllığında iki maşın arasındakı vaxt intervalı bir saniyədən az olarsa, onda əsas düz yolda hücum edən sürücü havaya müqaviməti azaltmaqla sürəti artırmaq üçün DRS sistemini aktivləşdirə biləcək.


Son Xəbərlər

İnformasiya

Bölüm Xəbərlər
Mənbə
Baxış Sayı 322
Teqlər
Paylaş

logo