Yaponiya Qran Prisi: Tras

İki il əvvəl Formula1 ikillik fasilədən sonra Suzukaya qayıtdı. Əfsanəvi yapon avtodromu Fudzinin rekonstruksiyasından sonra çempionatı tərk etmişdi, amma sonra […]

İki il əvvəl Formula1 ikillik fasilədən sonra Suzukaya qayıtdı. Əfsanəvi yapon avtodromu Fudzinin rekonstruksiyasından sonra çempionatı tərk etmişdi, amma sonra iki trasın sahibləri milli mərhələni növbələşdirmək barədə razılaşmışdılar, keçən ilin yayında isə Fudzi maliyyə problemləri üzündən Formula1-dən imtina etməli olub. Ona görə də 2009-2011-ci illərdə Yaponiya Qran Prisi Suzukada keçiriləcək.

Avtodrom Miye əyalətinin eyniadlı şəhərində yerləşir, nadir trasdır, səkkiz rəqəmini xatırladan konfiqurasiyasını Con Huqenhols Honda yol maşınlarının testləri üçün fikirləşmişdi, tras 1961-ci ildən fəaliyyət göstərir.

jap2

Tarix: 5-7 oktyabr 2012-ci il
Tras: Suzuka
Dövrənin uzunluğu: 5807 m
Dövrələrin sayı: 53
Ümumi məsafə: 307.471 km

Avropalı azarkeşlər yaponlara paxıllıq edə bilərlər, axı məlumat kitabçalarında və ensiklopediyalarda yazılan tarixi hadisələrin çoxu məhz Suzukada baş verib…

Son illərdə avtodrom ciddi rekonstruksiya olunub – trasın yarısında yeni asfalt döşənib, təhlükəsizlik zonaları genişləndirilib, amma tarixi trasın konfiqurasiyası saxlanılıb.

Suzukada maşınların sazlanması zamanı yavaş şikanalarda idarəolunma ilə sürətli döngələrdə sürət arasında kompromis tapmaq vacibdir. Uik-endin gedişinə hava müdaxilə edə bilər. Bu il Pirelli komandalara Hard və Soft tərkiblərini təklif edəcək…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Yaponiya Qran Prisi: Tras

Keçən il Formula1 ikillik fasilədən sonra Suzukaya qayıtdı. Əfsanəvi yapon avtodromu Fudzinin rekonstruksiyasından sonra çempionatı tərk etmişdi, amma sonra iki […]

Keçən il Formula1 ikillik fasilədən sonra Suzukaya qayıtdı. Əfsanəvi yapon avtodromu Fudzinin rekonstruksiyasından sonra çempionatı tərk etmişdi, amma sonra iki trasın sahibləri milli mərhələni növbələşdirmək barədə razılaşmışdılar, keçən ilin yayında isə Fudzi maliyyə problemləri üzündən Formula1-dən imtina etməli olub. Ona görə də 2009-2011-ci illərdə Yaponiya Qran Prisi Suzukada keçiriləcək.

Avtodrom Miye əyalətinin eyniadlı şəhərində yerləşir, nadir trasdır, səkkiz rəqəmini xatırladan konfiqurasiyasını Con Huqenhols Honda yol maşınlarının testləri üçün fikirləşmişdi, tras 1961-ci ildən fəaliyyət göstərir.

jap2

Tarix: 7-9 oktyabr 2011-ci il
Tras: Suzuka
Dövrənin uzunluğu: 5807 m
Dövrələrin sayı: 53
Ümumi məsafə: 307.471 km

Avropalı azarkeşlər yaponlara paxıllıq edə bilərlər, axı məlumat kitabçalarında və ensiklopediyalarda yazılan tarixi hadisələrin çoxu məhz Suzukada baş verib…

Son illərdə avtodrom ciddi rekonstruksiya olunub – trasın yarısında yeni asfalt döşənib, təhlükəsizlik zonaları genişləndirilib, amma tarixi trasın konfiqurasiyası saxlanılıb.

Suzukada maşınların sazlanması zamanı yavaş şikanalarda idarəolunma ilə sürətli döngələrdə sürət arasında kompromis tapmaq vacibdir. Uik-endin gedişinə hava müdaxilə edə bilər. Pirelli komandalara Medium və Soft tərkiblərini təklif edəcək…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*