Avstraliya Qran Prisi: Sıralanma turu

Əvvəl quru, sonra yağışlı. Buludlu. Havanın temperaturu +26° C, trasın temperaturu +26° C Mövsümün ilk sıralanma turu həmişə maraqla gözlənilir, […]

Əvvəl quru, sonra yağışlı. Buludlu. Havanın temperaturu +26° C, trasın temperaturu +26° C

Mövsümün ilk sıralanma turu həmişə maraqla gözlənilir, xüsusən də builki reqlamentdə ciddi dəyişikliklər fonunda. Bu gün komandalar ilk dəfə yeni maşınların sürətlərini az yanacaq ehtiyatı ilə müqayisə edə biliblər, hərçənd, hava nəticə çıxarmağa imkan verməyib…

Keçən il yağış üzündən Melburnda sıralanma turu iki günə uzanmışdı, bu dəfə də Albert Parkın səmasını buludlar örtüb, amma ilk sessiya quru asfaltda başlayıb. Sürücülər trasa tələsiblər. Hücum edərkən sürücülərin çoxu səhvə yol veriblər – yeni brake-by-wire əyləc sisteminə heç də hamı yaxşı öyrəşməyib, ona görə də trasdan çıxmalar çox olubŞ amma ciddi insident yaşanmayıb. Sessiyanın sonuna 6 dəqiqə qalmış yağış başlayıb və nəticələr dəyişməz qalıb.

Həmin anda protokollara Daniel Rikkardo başçılıq edib – 1:30.775, Lotus və Marussia komandaları tam heyətlə, eləcə də, Qutyerres və Erikson mübarizəni dayandırıblar. Maldonado iki dəfə cəhd etsə, sürətli dövrə göstərə bilməyib. Pastordan başqa bütün sürücülər 107%-lik səddi keçə biliblər.

Yağış qısamüddətli olub, amma trası kifayət qədər yaş edib. İkinci sessiyada sürücülər trasa keçd təkərlərlə çıxıblar. Trayektoriya tədricən quruyub, dövrədən dövrəyə nəticələr yaxşılaşıb – protokolların yüksək pilləsində sürücülər bir-birilərini əvəz ediblər: sonda Niko Rosberq hamıdan üstün olub – 1:42.264. Son dəqiqədə Kimi Rəykkönen üçüncü döngənin çıxışında maşını saxlaya bilməyib və qoruyucu baryerlərə çırpılıb.

Daniil Kvyat ilk sıralanma turunda son sessiyaya keçib, Sebastyan Fettel isə 2012-ci ilin Belçika Qran Prisindən sonra ilk dəfə ikinci sessiyada mübarizəni dayandırıb – onunla birlikdə Peres, Kobayaşi, Sutil, Rəykkönen və Batton da günü başa vurublar.

Fasilə zamanı yağış güclənib, ona görə də üçüncü sessiyada ilk cəhdə Alonsodan başqa digər sürücülər aır yağış təkərləri seçiblər, amma son cəhdində sürücülərin çoxu keçid təkərlərə qayıdıb. Sessiyanın sonunda Kvyat yerində fırlanıb və baryerlərə toxunub.

Protokollara isə son saniyələrdə Lyuis Həmilton başçılıq edib – 1:44.231, tribunlara toplaşan azarkeşləri Daniel Rikkardo sevindirib və ikinci nəticəni göstərib.

Həmilton karyerasında 32-ci poulunu qazanıb, Rikkardo isə karyerasının ən yaxşı nəticəsinə imza atıb. Sabah yarışa ikinci cərgədən Niko Rosberq və çempionatın debütantı Kevin Maqnussen başlayacaqlar. Sabah bizi maraqlı yarış gözləyir!

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 07 1:31.699 04 1:42.890 1:44.231
02 D.Rikkardo Red Bull Renault 01 1:30.775 02 1:42.295 1:44.548 + 0.317
03 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 10 1:32.564 01 1:42.264 1:44.595 + 0.364
04 K.Maqbussen McLaren Mercedes 02 1:30.949 05 1:43.247 1:45.745 + 1.514
05 F.Alonso Ferrari Ferrari 04 1:31.388 03 1:42.805 1:45.819 + 1.588
06 J.E.Vern Toro Rosso Renault 11 1:33.488 07 1:43.849 1:45.864 + 1.633
07 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 14 1:33.893 06 1:43.658 1:46.030 + 1.799
08 D.Kvyat Toro Rosso Renault 13 1:33.777 10 1:44.331 1:47.368 + 3.137
09 F.Massa Williams Mercedes 03 1:31.228 09 1:44.242 1:48.079 + 3.848
10 V.Bottas Williams Mercedes 06 1:31.601 08 1:43.852 1:48.147 + 3.916
11 C.Batton McLaren Mercedes 05 1:31.396 11 1:44.437
12 K.Rəykkönen Ferrari Ferrari 09 1:32.439 12 1:44.494
13 S.Fettel Red Bull Renault 08 1:31.931 13 1:44.668
14 A.Sutil Sauber Ferrari 12 1:33.673 14 1:45.655
15 K.Kobayaşi Caterham Renault 16 1:34.274 15 1:45.867
16 S.Peres Force İndia Mercedes 15 1:34.141 16 1:47.293
17 M.Çilton Marussia Ferrari 17 1:34.293
18 J.Byanki Marussia Ferrari 18 1:34.794
19 E.Qutyerres Sauber Ferrari 19 1:35.117
20 M.Erikson Caterham Renault 20 1:35.157
21 R.Qrojan Lotus Renault 21 1:36.993
22 P.Maldonado Lotus Renault 22
, , , , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Avstraliya Qran Prisi: Sıralanma turu

Şənbə günü yağış, bazar günü qurumaqda olan tras. Buludlu. Havanın temperaturu +16° C, trasın temperaturu +16° C Mövsümün ilk sıralanma […]

Şənbə günü yağış, bazar günü qurumaqda olan tras. Buludlu. Havanın temperaturu +16° C, trasın temperaturu +16° C

Mövsümün ilk sıralanma turu iki günə uzanıb. Dünən Melburnda səmanın üzünü buludlar örtüb, güclü yağış yağıb və sürücülər yalnız sıralanma turunun birinci sessiyasını keçirə biliblər. Bəzi döngələrdə çaylar axıb, sıralanma turunun davamı bir neçə dəfə 10 və 20 dəqiqə təxirə salındıqdan sonra bazar günü səhərə təxirə salınıb.

İlk sessiyada insidentlər çox olub. Van der Qarde ön antiqanadını itirib və boksa qayıtmalı olub. Həmilton yerində fırlanaraq qoruyucu baryerə çırpılıb, arxa antiqanad zədələnsə də, Lyuis mühəndisin boksa çağırışına məhəl qoymayaraq trasda qalıb və sürətli dövrə göstərib. Massanın maşını daha ciddi zədələnib – yerində fırlandıqdan sonra maşın ön və arxa hissələri ilə baryerə çırpılıb, amma boksa səfərindən sonra braziliyalı sürücü işini davam etdirə bilib.

Bir müddət dayanan yağış sürücülərə keçid təkərlərlə trasa çıxmağa imkan verib. Birinci sessiyanın son dəqiqələrində Pik və Qutyerres qəzaya uğrayıblar. Protokollara isə Niko Rosberq başçılıq edib – 1:43.380, mübarizəni Marussia və Caterham-in sürücüləri ilə birlikdə Maldonado və Qutyerres dayandırıblar. Pik 107%-lik səddi aşa bilməyib.

Yağış yenə də güclənib. İkinci sessiyanın startı bir neçə dəfə təxirə salınıb, hava qaraldığı üçün ikinci və üçüncü sessiyalar bazar günü səhərə keçirilib – bu gün yerli vaxtla saat 11:00-da sürücülər mübarizəni davam etdiriblər.

Startdan əvvəl tras nəm olub, sürücülər keçid təkərlərlə trasa çıxıblar. Bəzi sürücülər slikə keçməyə tələsiblər. Protokollara Niko Rosberq başçılıq edib – 1:36.194, mübarizəni Hülkenberq, Sutil, Vern, Rikkardo, Peres və Bottas dayandırıblar.

Sonuncu sessiyanı sürücülər keçid təkərlərlə başlasalar da, sliklərlə başa vurublar, tras sürətlə quruduğu üçün hər dövrə nəticələr də yaxşılaşıb. Sonda poulu Sebastyan Fettel qazanıb – bu, almaniyalı sürücünün karyerasında 37-ci pouldur: 1:27.407. Mark Uebber ikinci olmaqla Red Bull-a ilk start cərgəsini zəbt etməyə imkan yaradıb. İkinci cərgədən isə Həmilton və Massa start alacaqlar. Mövsümün ilk yarışının startına bir neçə saat qalıb…

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 S.Fettel Red Bull Renault 07 1:44.657 07 1:36.745 1:27.407
02 M.Uebber Red Bull Renault 05 1:44.472 02 1:36.524 1:27.827 + 0.420
03 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 10 1:45.456 03 1:36.625 1:28.087 + 0.680
04 F.Massa Ferrari Ferrari 06 1:44.635 05 1:36.666 1:28.490 + 1.083
05 F.Alonso Ferrari Ferrari 02 1:43.850 06 1:36.691 1:28.493 + 1.086
06 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 01 1:43.380 01 1:36.194 1:28.523 + 1.116
07 K.Rəykkönen Lotus Renault 11 1:45.545 09 1:37.517 1:28.738 + 1.331
08 R.Qrojan Lotus Renault 03 1:44.284 10 1:37.641 1:29.013 + 1.606
09 P.di Resta Force İndia Mercedes 12 1:45.601 08 1:36.901 1:29.305 + 1.898
10 C.Batton McLaren Mercedes 08 1:44.688 04 1:36.644 1:30.357 + 2.950
11 N.Hülkenberq Sauber Ferrari 13 1:45.930 11 1:38.067
12 A.Sutil Force İndia Mercedes 16 1:47.330 12 1:38.134
13 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 09 1:44.871 13 1:38.778
14 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 14 1:46.450 14 1:39.042
15 S.Peres McLaren Mercedes 04 1:44.300 15 1:39.900
16 V.Bottas Williams Renault 15 1:47.328 16 1:40.290
17 P.Maldonado Williams Renault 17 1:47.614
18 E.Qutyerres Sauber Ferrari 18 1:47.776
19 J.Byanki Marussia Cosworth 19 1:48.147
20 M.Çilton Marussia Cosworth 20 1:48.909
21 Q.van der Qarde Caterham Renault 21 1:49.519
22 Ş.Pik Caterham Renault 22 1:50.626
, , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Avstraliya Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +19° C, trasın temperaturu +24° C Mövsümün ilk sıralanma turu yalnız sürücülərin startda düzümü deyil, məhz […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +19° C, trasın temperaturu +24° C

Mövsümün ilk sıralanma turu yalnız sürücülərin startda düzümü deyil, məhz bu andan başlayaraq mövsümdə qüvvələr nisbəti haqqında fikir formalaşır. Yerli vaxtla saat 17:00-da Melburnda komandalar yeni maşınlarını bərabər şəraitdə trasa göndəriblər – yumşaq təkərlərlə və minimum yanacaq ehtiyatı ilə.

Düzdür, Albert Park trası unikaldır və aerodinamikaya elə də tələbkar deyil – ilkin qiymət çox da obyektiv alınmır, əsas odur ki, bir aylıq şayiələrdən və araşdırmalardan sonra ilk öbyektiv göstərici peyda olub – bir dövrəyə vaxt sərfi.

Sessiyanın əvvəlində paddokda həyəcan hiss olunub, Timo Qlok trasa birinci yönəlib. Sıralanma turunun ilk sessiyasında yeni komandaların (artıq yeni demək də alınmır) sürücüləri ilə birlikdə Kimi Rəykkönen mübarizəni dayandırıb. Finlandiyalı sürücü sabah yarışa 18-ci yerdən başlayacaq. HRT sürücüləri gözlənildiyi kimi 107%-lik səddi aşa bilməyiblər. Protokollara isə Kamui Kobayaşi başçılıq edib.

İkinci sessiyada Fernando Alonso sürətli dövrəsini başa vurduqdan sonra trasdan çıxıb – əylənmədə maşın kənara çəkilib, yerində fırlanıb və çınqıllı sahədə ilişib qalıb. Sessiya qırmızı bayraqlarla dayandırılıb. Alonsonun komanda yoldaşı Felipe Massa da mübarizəni dayandırmalı olub. Ferrai komandası ekspertlərin gözlədiyi kimi çox zəif çıxış edib. Ferrari sürücüləri ilə yanaşı Vern, Senna, di Resta və Sauber sürücüləri mübarizəni dayandırıblar. Protokollara isə Niko Rosberq başçılıq edib.

Sonuncu sessiyada poul uğrunda gərgin mübarizə gedib, amma elə ilk cəhdində Lyuis Həmiltonun nəticəsi hamını heyrətləndirib, bu nəticəni heç kim keçə bilməyib. Onun komanda yoldaşı Censon batton MP4-27-nin potensialını təsdiq edərək ikinci olub. Mövsümün ilk yarışına McLaren sürücüləri ilk cərgədən başlayacaqlar. Qrojan isə gözlənilmədən üçüncü nəticəyə imza atıb.

Son iki ilin favoritləri olan Red Bull sürücüləri yalnız 3-cü cərgəni tuta biliblər – Mark Uebber Sebastyan Fetteli qabaqlaya bilib. Mixael Şumaher isə Formula1-ə qayıtdıqdan sonra ən yüksək nəticəsini göstərərk sabah yarışa 4-cü yerdən qatılacaq.

Yarış çox maraqlı olacaq!

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 L.Həmilton McLaren Mercedes 09 1:26.800 03 1:25.626 1:24.922
02 C.Batton McLaren Mercedes 11 1:26.832 04 1:25.663 1:25.074 + 0.152
03 R.Qrojan Lotus Renault 03 1:26.498 05 1:25.845 1:25.302 + 0.380
04 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes 04 1:26.586 02 1:25.571 1:25.336 + 0.414
05 M.Uebber Red Bull Renault 14 1:27.117 08 1:26.297 1:25.651 + 0.729
06 S.Fettel Red Bull Renault 08 1:26.773 06 1:25.982 1:25.668 + 0.746
07 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 07 1:26.763 01 1:25.469 1:25.686 + 0.764
08 P.Maldonado Williams Renault 10 1:26.803 07 1:26.206 1:25.908 + 0.986
09 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 15 1:27.464 09 1:26.314 1:26.451 + 1.529
10 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 13 1:27.024 10 1:26.319
11 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 02 1:26.493 11 1:26.429
12 F.Alonso Ferrari Ferrari 06 1:26.688 12 1:26.494
13 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 01 1:26.182 13 1:26.590
14 B.Senna Williams Renault 12 1:27.004 14 1:26.663
15 P.di Resta Force İndia Mercedes 16 1:27.469 15 1:27.086
16 F.Massa Ferrari Ferrari 17 1:27.633 16 1:27.497
17 S.Peres Sauber Ferrari 05 1:26.596 17
18 K.Rəykkönen Lotus Renault 18 1:27.758
19 H.Kovalaynen Caterham Renault 19 1:28.679
20 V.Petrov Caterham Renault 20 1:29.018
21 T.Qlok Marussia Cosworth 21 1:30.923
22 Ş.Pik Marussia Cosworth 22 1:31.670
23 P.de la Rosa HRT Cosworth 23 1:33.495
24 N.Kartikeyan HRT Cosworth 24 1:33.643

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Avstraliya Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +16° C, trasın temperaturu +19° C Mövsümün ilk sıralanma turu həmişə maraq doğurur – eyni şəraitdə […]

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +16° C, trasın temperaturu +19° C

Mövsümün ilk sıralanma turu həmişə maraq doğurur – eyni şəraitdə maşınları müqayisə etməyin ilk imkanını heç kim qaçırmaq istəmir. Mövsümöncəsi testlərdə komandalar öz proqramları üzrə işləyiblər, onların real sürəti isə yalnız sıralanma turunda məlum olmalı idi.

Birinci sessiyada protokollara Sebastyan Fettel başçılıq edib – 1:25.296, bu nəticədən 107% hesablanıb və məlum olub ki, yalnız Hispania sürücüləri sabah yarışın startına çıxa bilməyəcəklər. Keçən il adət etdiyimiz kimi keçənilki yeni komandaların bütün sürücüləri birinci sessiyada mübarizəni dayandırıblar. Gözlənilmədən Lotus renault GP-nin sürücüsü Nik Haydfeld də mübarizədən kənar qalıb.

İkinci sessiya başlayan kimi Rubens Barrikello üçüncü döngədə trasdan çıxıb, sarı bayraqlar üzündən trasa çıxmış sürücülər boksa qayıtmalı olublar. Sessiyanın sonunda isə Adrian Sutil sonuncu döngənin çıxışında fırlanıb, amma baryerlərə çırpılmadan qurtula bilib. Protokollara isə yenə də Fettel başçılıq edib – 1:24.090, mübarizəni isə Şumaher, Algersuari, Peres, di Resta, Maldonado, Sutil və Barrikello dayandırıblar.

Sonuncu sessiyada boksdan çıxan Felipe Massa yerində fırlanıb, amma hər şey yaxşı qurtarıb. Sebastyan Fettel isə bu dəfə hamıdan sürətli olub, sonuncu dünya çempionu karyerasında 16-cı poulunu qazanıb – ikinci yeri tutan Lyuis Həmilton liderə 0.778 saniyə uduzub. Startda ikinci cərgəni də Red Bull və McLaren sürücülri təşkil edəcəklər – Mark Uebber startda Lyuisi keçməyə cəhd edəcək…

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 S.Fettel Red Bull Renault 01 1:25.296 01 1:24.090 1:23.529
02 L.Həmilton McLaren Mercedes 02 1:25.384 02 1:24.595 1:24.307 + 0.778
03 M.Uebber Red Bull Renault 09 1:25.900 03 1:24.658 1:24.395 + 0.866
04 C.Batton McLaren Mercedes 08 1:25.886 04 1:24.957 1:24.779 + 1.250
05 F.Alonso Ferrari Ferrari 04 1:25.707 05 1:25.242 1:24.974 + 1.445
06 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 03 1:25.543 07 1:25.582 1:25.247 + 1.718
07 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 07 1:25.856 08 1:25.606 1:25.421 + 1.892
08 F.Massa Ferrari Ferrari 11 1:26.031 09 1:25.611 1:25.599 + 2.070
09 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 05 1:25.717 06 1:25.405 1:25.626 + 2.097
10 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 12 1:26.232 10 1:25.882 1:27.066 + 3.537
11 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 10 1:25.962 11 1:25.971
12 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 16 1:26.620 12 1:26.103
13 S.Peres Sauber Ferrari 06 1:25.812 13 1:26.108
14 P.di Resta Force İndia Mercedes 17 1:27.222 14 1:26.739
15 P.Maldonado Williams Cosworth 15 1:26.298 15 1:26.768
16 A.Sutil Force İndia Mercedes 13 1:26.245 16 1:31.407
17 R.Barrikello Williams Cosworth 14 1:26.270 17
18 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 18 1:27.239
19 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 19 1:29.254
20 Y.Trulli Team Lotus Renault 20 1:29.342
21 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 21 1:29.858
22 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 22 1:30.822
23 V.Liutsi Hispania Cosworth 23 1:32.978
24 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 24 1:34.293

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Avstraliya Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +16° C, trasın temperaturu +19° C Mövsümün ilk sıralanma turu həmişə maraq doğurur – eyni şəraitdə […]

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +16° C, trasın temperaturu +19° C

Mövsümün ilk sıralanma turu həmişə maraq doğurur – eyni şəraitdə maşınları müqayisə etməyin ilk imkanını heç kim qaçırmaq istəmir. Mövsümöncəsi testlərdə komandalar öz proqramları üzrə işləyiblər, onların real sürəti isə yalnız sıralanma turunda məlum olmalı idi.

Birinci sessiyada protokollara Sebastyan Fettel başçılıq edib – 1:25.296, bu nəticədən 107% hesablanıb və məlum olub ki, yalnız Hispania sürücüləri sabah yarışın startına çıxa bilməyəcəklər. Keçən il adət etdiyimiz kimi keçənilki yeni komandaların bütün sürücüləri birinci sessiyada mübarizəni dayandırıblar. Gözlənilmədən Lotus renault GP-nin sürücüsü Nik Haydfeld də mübarizədən kənar qalıb.

İkinci sessiya başlayan kimi Rubens Barrikello üçüncü döngədə trasdan çıxıb, sarı bayraqlar üzündən trasa çıxmış sürücülər boksa qayıtmalı olublar. Sessiyanın sonunda isə Adrian Sutil sonuncu döngənin çıxışında fırlanıb, amma baryerlərə çırpılmadan qurtula bilib. Protokollara isə yenə də Fettel başçılıq edib – 1:24.090, mübarizəni isə Şumaher, Algersuari, Peres, di Resta, Maldonado, Sutil və Barrikello dayandırıblar.

Sonuncu sessiyada boksdan çıxan Felipe Massa yerində fırlanıb, amma hər şey yaxşı qurtarıb. Sebastyan Fettel isə bu dəfə hamıdan sürətli olub, sonuncu dünya çempionu karyerasında 16-cı poulunu qazanıb – ikinci yeri tutan Lyuis Həmilton liderə 0.778 saniyə uduzub. Startda ikinci cərgəni də Red Bull və McLaren sürücülri təşkil edəcəklər – Mark Uebber startda Lyuisi keçməyə cəhd edəcək…

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 S.Fettel Red Bull Renault 01 1:25.296 01 1:24.090 1:23.529
02 L.Həmilton McLaren Mercedes 02 1:25.384 02 1:24.595 1:24.307 + 0.778
03 M.Uebber Red Bull Renault 09 1:25.900 03 1:24.658 1:24.395 + 0.866
04 C.Batton McLaren Mercedes 08 1:25.886 04 1:24.957 1:24.779 + 1.250
05 F.Alonso Ferrari Ferrari 04 1:25.707 05 1:25.242 1:24.974 + 1.445
06 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 03 1:25.543 07 1:25.582 1:25.247 + 1.718
07 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 07 1:25.856 08 1:25.606 1:25.421 + 1.892
08 F.Massa Ferrari Ferrari 11 1:26.031 09 1:25.611 1:25.599 + 2.070
09 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 05 1:25.717 06 1:25.405 1:25.626 + 2.097
10 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 12 1:26.232 10 1:25.882 1:27.066 + 3.537
11 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 10 1:25.962 11 1:25.971
12 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 16 1:26.620 12 1:26.103
13 S.Peres Sauber Ferrari 06 1:25.812 13 1:26.108
14 P.di Resta Force İndia Mercedes 17 1:27.222 14 1:26.739
15 P.Maldonado Williams Cosworth 15 1:26.298 15 1:26.768
16 A.Sutil Force İndia Mercedes 13 1:26.245 16 1:31.407
17 R.Barrikello Williams Cosworth 14 1:26.270 17
18 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 18 1:27.239
19 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 19 1:29.254
20 Y.Trulli Team Lotus Renault 20 1:29.342
21 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 21 1:29.858
22 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 22 1:30.822
23 V.Liutsi Hispania Cosworth 23 1:32.978
24 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 24 1:34.293

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*