Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +19°-21° C, trasın temperaturu +30°-31° C
Nahardan əvvəl sürücülər sürüşkən asfaltdan gileylənirdilər, nahardan sonra vəziyyət dəyişməyib – asfalt örtüyünün xarakteristikası yaxşılaşsa da, maşınlar sürüşməkdə davam ediblər.
Sebastyan Fettel elə ilk sürətli dövrəsindən sonra maşınını mexaniklərə təhvil verib – motorun soyutma sistemində problemlər üzə çıxıb, çempionatın lideri yalnız sessiyanın sonunda trasa qayıda bilib. Kamui Kobayaşi də proqramını qısaltmalı olub – onun maşınında qazburaxma sistemində problemlər yaşanıb, amma yaponiyalı sürücü də sessiyanın sonunda trasa qayıda bilib.
Sessiyanın ikinci yarısında sürücülər daha yumşaq təkərlərə keçiblər ki, hər iki təkər tərkibinin effektliyinə lazımi qiymət verə bilsinlər – Pirelli Ostinə ən bərk cütlüyünü: Hard və Medium-u gətirib.
Kovalaynen və Vern təmas yaşayıblar, nəticədə finlandiyalı sürücünün maşınında sol arxa təkər deşilib, Heykki boksa qayıda bilib və trasda işini davam etdirib. Son dəqiqələrdə Pastor Maldonadonun maşınında qazburaxma sistemi qızıb, amma ciddi bir şey olmayıb.
Nahardan əvvəl olduğu kimi, protokollara Sebastyan Fettel başçılıq edib – 1:37.718. Komandalar isə toplanmış məlumatları təhlil etməyə yollanıblar…
Nəticələr belə olub:
Yer | Pilot | Komanda | Motor | Vaxt | Fərq | Dövrə |
01 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 1:37.718 | – | 17 |
02 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 1:38.475 | + 0.757 | 36 |
03 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 1:38.483 | + 0.765 | 35 |
04 | L.Həmilton | McLaren | Mercedes | 1:38.748 | + 1.030 | 31 |
05 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 1:38.786 | + 1.068 | 32 |
06 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 1:39.029 | + 1.311 | 33 |
07 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 1:39.448 | + 1.730 | 32 |
08 | B.Senna | Williams | Renault | 1:39.531 | + 1.813 | 38 |
09 | K.Kobayaşi | Sauber | Ferrari | 1:39.653 | + 1.935 | 36 |
10 | M.Şumaher | Mercedes AMG | Mercedes | 1:40.115 | + 2.397 | 30 |
11 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 1:40.166 | + 2.448 | 32 |
12 | P.Maldonado | Williams | Renault | 1:40.230 | + 2.512 | 35 |
13 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 1:40.286 | + 2.568 | 32 |
14 | S.Peres | Sauber | Ferrari | 1:40.326 | + 2.608 | 35 |
15 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 1:40.435 | + 2.717 | 30 |
16 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 1:40.516 | + 2.798 | 32 |
17 | N.Hülkenberq | Force İndia | Mercedes | 1:40.700 | + 2.982 | 34 |
18 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 1:41.430 | + 3.712 | 35 |
19 | H.Kovalaynen | Caterham | Renault | 1:42.476 | + 4.758 | 38 |
20 | T.Qlok | Marussia | Cosworth | 1:42.652 | + 4.934 | 33 |
21 | V.Petrov | Caterham | Renault | 1:42.846 | + 5.128 | 38 |
22 | Ş.Pik | Marussia | Cosworth | 1:43.538 | + 5.820 | 38 |
23 | P.de la Rosa | HRT | Cosworth | 1:44.453 | + 6.735 | 16 |
24 | N.Kartikeyan | HRT | Cosworth | 1:45.114 | + 7.396 | 20 |