Macarıstan Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +32° C, trasın temperaturu +52° C Hunqarorinqdə ötmək çox çətindir, ona görə də sıralanma turu həftəsonunun […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +32° C, trasın temperaturu +52° C

Hunqarorinqdə ötmək çox çətindir, ona görə də sıralanma turu həftəsonunun həlledici sessiyası sayılır, hərçənd, Macarıstanda son on ildə yalnız 3 dəfə poulun sahibi qələbə qazanıb və hər üç halda Lyuis Həmilton qələbəyə sevinib. Britaniyalı sürücü məşqlərin bütün sessiyalarında protokollara başçılıq edib – qüvvələr nisbəti isə keçən ili xatırladıb: bu trasda motorun gücü vacib olmadığı üçün Red Bull liderə yaxın olub…

Pirelli keçənilki kimi bu dəfə də Macarıstana Medium və Soft tərkiblərini gətirib – bərk təkərlərlə bütün maşınlar trasda sürüşüblər, yumşaq təkərlər isə problem yaşamayıblar, həm də Soft təkərlərin üstünlüyü keçənilkindən də çox olub: bir dövrədə 2 saniyə. Şənbə həftəsonunun ən isti günü olub, asfaltın temperaturu +50 dərəcəni keçib, amma Medium-un qızıdırlmasına yenə də bir neçə dövrə lazım olub.

Sessiyaya bir çox sürücülər bərk təkərlərlə başlasalar da, tezlikə Rikkardodan başqa hamı yumşaq təkərlərə keçib. Yumşaq təkərlərlə Lyuis protokollara başçılıq edib – 1:22.890. Mübarizəni isə Manor və Sauber sürücüləri ilə birlikdə Censon Batton dayandırıb – britaniyalı sürücünün maşınında ERS işləmədiyi üçün start-finiş düzlüyündə vaxt itirib.

İkinci sessiyanın əvvəlində Censonun komanda yoldaşı Fernando Alonso da mübarizəni dayandırıb – ispaniyalı sürücünün maşını pit-leynin girişinə yaxın dayanıb. İkiqat dünya çempionu əvvəlcə özü maşını itələməyə başlayıb, sonra marşallar da ona qoşulublar. Qırmızı bayraqlar sessiyanın 4 dəqiqə dayandırılmasını bildirib.

Restartdan sonra Həmilton protokollara başçılıq edib – 1:22.285, Hülkenberq, Sayns, Peres, Maldonado və Alonso isə mübarizəni dayandırıblar.

Son sessiyada ilk cəhdinə Həmilton, Rosberq, Kvyat və Qrojan işlənmiş təkərlərlə çıxıblar, Ferstappen isə heç çıxmayıb. Sonra isə hamı yeni təkərlərlə çıxıb və Həmilton karyerasında 47-ci, mövsümdə 9-cu və Macarıstanda 5-ci poulunu qazanıb. Sabah yarışın startında birinci cərgəni onunla bərabər komanda yoldaşı Niko Rosberq bölüşəcək. Arxadan isə Fettel və Rikkardo ilk döngəyə lider kimi daxil olmağa çalışacaqlar. F-1.az xatırladır ki, Formula1 yarışı Bakı vaxtı ilə saat 17:00-da başlayacaq…

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 01 1:22.890 01 1:22.285 1:22.020
02 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 02 1:22.979 02 1:22.775 1:22.595 + 0.575
03 S.Fettel Ferrari Ferrari 03 1:23.312 03 1:23.168 1:22.739 + 0.719
04 D.Rikkardo Red Bull Renault 12 1:24.408 04 1:23.230 1:22.774 + 0.754
05 K.Rəykkönen Ferrari Ferrari 05 1:23.596 05 1:23.460 1:23.020 + 1.000
06 V.Bottas Williams Mercedes 06 1:23.649 06 1:23.555 1:23.222 + 1.202
07 D.Kvyat Red Bull Renault 04 1:23.587 07 1:23.597 1:23.332 + 1.312
08 F.Massa Williams Mercedes 08 1:23.895 08 1:23.598 1:23.537 + 1.517
09 M.Ferstappen Toro Rosso Renault 09 1:24.032 09 1:23.781 1:23.679 + 1.659
10 R.Qrojan Lotus Mercedes 11 1:24.242 10 1:23.805 1:24.181 + 2.161
11 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 10 1:24.115 11 1:23.826
12 K.Sayns Toro Rosso Renault 15 1:24.623 12 1:23.869
13 S.Peres Force İndia Mercedes 13 1:24.444 13 1:24.461
14 P.Maldonado Lotus Mercedes 07 1:23.895 14 1:24.609
15 F.Alonso McLaren Honda 14 1:24.563 15
16 C.Batton McLaren Honda 16 1:24.739
17 M.Erikson Sauber Ferrari 17 1:24.843
18 F.Nasr Sauber Ferrari 18 1:24.997
19 R.Merhi Manor Ferrari 19 1:27.416
20 U.Stivens Manor Ferrari 20 1:27.949
, , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Macarıstan Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +33° C, trasın temperaturu +51° C Macar trasında ötmək olduqca çətindir, ona görə də sərbəst yürüşlərdə […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +33° C, trasın temperaturu +51° C

Macar trasında ötmək olduqca çətindir, ona görə də sərbəst yürüşlərdə komandalar sıralanma turuna sazlanma axtarışına üstünlük veriblər. Hərçənd, son 10 ildə yalnız dörd dəfə pouldan start alan sürücü qələbə qazanıb.

Silverstounda təkər problemindən sonra Pirelli şirkəti təkərləri dəyişib – Nürburqrinqdə kevlar təbəqəli keçid versiyadan istifadə olunmuşdu, Macarıstanda isə komandalar tamamilə yeni təkərlər alıblar, bu təkərlərdən mövsümün sonuna qədər istifadə olunacaq.

Hunqarorinqdə sıralanma turu yeni təkərlərin peletonda qüvvələr nisbətini dəyişməsinə cavab olmalı idi – amma temperaturun həddindən çox yüksək olması bəzi komandaları çətin vəziyyətə salıb.

Serxio Peres bu gün səhər sərbəst yürüşlərin sonunda qəzaya uğrayıb, onun mexanikləri çox çalışıblar və sıralanma turunun birinci sessiyasının sonuna meksikalı sürücünü trasa buraxa biliblər. Birinci sessiyada protokollara niko Rosberq başçılıq edib – 1:20.350, mübarizəni isə Caterham və Marussia sürücüləri ilə birlikdə Qutyerres və di Resta dayandırıblar.

İkinci sessiyada sürətlər artıb. Üç sürücücü 80 saniyədən sürətli olub, protokollara isə yenə də Rosberq başçılıq edib – 1:19.778. Mübarizəni isə Sutil, Hülkenberq, Batton, Vern, Maldonado və Bottas dayandırıblar.

Son sessiyada Peres trasa ağ (Medium) təkərlə çıxıb, digər sürücülər isə sarı (Soft) təkərlərə üstünlük veriblər. Uebber trasa çıxmayıb – hələ 2-ci sessiyada onun maşınında KERS imtina edib. Fettel ilk cəhdində çox sürətli olub – 1:19.506, ikinci cəhdində Fettel daha sürətli olsa da, sonda Həmilton karyerasının 30-cu, mövsümdə isə 4-cü poulunu qazanıb – 1:19.388.

Sabah yarışın startına ilk cərgədən Həmilton və Fettel, ikinci cərgədən Qrojan və Rosberq, üçüncü cərgədən isə Alonso və Rəykkönen çıxacaqlar. Yarış çox maraqlı olacaq!

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 02 1:20.363 02 1:19.862 1:19.388
02 S.Fettel Red Bull Renault 04 1:20.646 03 1:19.992 1:19.426 + 0.038
03 R.Qrojan Lotus Renault 03 1:20.447 04 1:20.101 1:19.595 + 0.207
04 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 01 1:20.350 01 1:19.778 1:19.720 + 0.332
05 F.Alonso Ferrari Ferrari 05 1:20.652 05 1:20.183 1:19.791 + 0.403
06 K.Rəykkönen Lotus Renault 07 1:20.867 06 1:20.243 1:19.851 + 0.463
07 F.Massa Ferrari Ferrari 08 1:21.004 07 1:20.460 1:19.929 + 0.541
08 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 12 1:21.181 09 1:20.527 1:20.641 + 1.253
09 S.Peres McLaren Mercedes 16 1:21.612 10 1:20.545 1:22.398 + 3.010
10 M.Uebber Red Bull Renault 13 1:21.264 08 1:20.503
11 A.Sutil Force İndia Mercedes 15 1:21.471 11 1:20.569
12 N.Hülkenberq Sauber Ferrari 09 1:21.028 12 1:20.580
13 C.Batton McLaren Mercedes 10 1:21.131 13 1:20.777
14 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 14 1:21.345 14 1:21.029
15 P.Maldonado Williams Renault 06 1:20.816 15 1:21.133
16 V.Bottas Williams Renault 11 1:21.135 16 1:21.219
17 E.Qutyerres Sauber Ferrari 17 1:21.724
18 P.di Resta Force İndia Mercedes 18 1:22.043
19 Ş.Pik Caterham Renault 19 1:23.007
20 Q.van der Qarde Caterham Renault 20 1:23.333
21 J.Byanki Marussia Cosworth 21 1:23.787
22 M.Çilton Marussia Cosworth 22 1:23.997
, , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Macarıstan Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +32° C, trasın temperaturu +46° C Mövsümün gedişində komandalar maşınlarını ciddi təkmilləşdiriblər, amma Silverstoun və Hokkenhaymda […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +32° C, trasın temperaturu +46° C

Mövsümün gedişində komandalar maşınlarını ciddi təkmilləşdiriblər, amma Silverstoun və Hokkenhaymda sıralanma turu yağışlı olmuşdu və qüvvələr nisbətini real qiymətləndirmək mümkün olmamışdı. Hunqarorinqdə isə sıralanma turu quru havada baş tutub.

Asfaltın temperaturu +46 dərəcəyə çatıb, belə bir vəziyyətdə komandalar Pirelli təkərlərinin dar işçi diapazonuna düşmək üçün əllərindən gələni ediblər. Xatırladaq ki, bu dəfə təkər şirkəti komandalara əvvəlki illərdən fərqli olaraq Medium və Soft tərkiblərini təqdim edib.

Birinci sessiya insidentsiz ötüşüb, ortabab komandalar ikinci cəhdlərində Soft təkərlərinə keçiblər, ona görə də mübarizə gərgin olub. Protokollara Medium təkərlərlə Lyuis Həmilton başçılıq edib – 1:21.794, mübarizəni isə “yeni” komandaların sürücüləri ilə birlikdə Daniel Rikkardo dayandırıb. Bütün sürücülər 107%-lik səddi aşdıqları üçün sabah yarışın startına buraxılıblar.

İkinci sessiyada hamsı Soft təkərlərinə keçib və yendə protokollara Həmilton başçılıq edib – 1:21.060, mübarizəni isə Uebber, di Resta, Rosberq, Peres, Kobayaşi, Vern və Şumaher dayandırıblar. Əlbəttə, hər iki Mercedes AMG sürücüsünün son sessiyaya keçməməsi gözlənilməz olub.

Sonda sürücülər müxtəlif taktikadan yararlanıblar – bəziləri iki cəhd ediblər, bəziləri isə bir cəhd zamanı iki ardıcıl sürətli dövrə ediblər. Poulu isə Lyuis Həmilton qazanıb – 1:20.953, bu, britaniyalı sürücünün mövsümdə 3-cü, karyerasında 22-ci və McLaren üçün 15-ci podiumdur. Sabah onun yanında yarışa Roman Qrojan başlayacaq, arxadan isə Fettel və Batton liderliyi ələ almağa çalışacaqlar…

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 L.Həmilton McLaren Mercedes 01 1:21.794 01 1:21.060 1:20.953
02 R.Qrojan Lotus Renault 13 1:22.755 09 1:21.657 1:21.366 + 0.413
03 S.Fettel Red Bull Renault 17 1:22.948 02 1:21.407 1:21.416 + 0.463
04 C.Batton McLaren Mercedes 03 1:22.028 07 1:21.618 1:21.583 + 0.630
05 K.Rəykkönen Lotus Renault 09 1:22.234 05 1:21.583 1:21.730 + 0.777
06 F.Alonso Ferrari Ferrari 05 1:22.095 06 1:21.598 1:21.844 + 0.891
07 F.Massa Ferrari Ferrari 08 1:22.203 04 1:21.534 1:21.900 + 0.947
08 P.Maldonado Williams Renault 12 1:22.475 03 1:21.504 1:21.939 + 0.986
09 B.Senna Williams Renault 10 1:22.271 10 1:21.697 1:22.343 + 1.390
10 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 07 1:22.176 08 1:21.653 1:22.847 + 1.894
11 M.Uebber Red Bull Renault 16 1:22.829 11 1:21.715
12 P.di Resta Force İndia Mercedes 02 1:21.912 12 1:21.813
13 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 04 1:22.079 13 1:21.895
14 S.Peres Sauber Ferrari 06 1:22.110 14 1:21.895
15 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 15 1:22.801 15 1:22.300
16 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 14 1:22.799 16 1:22.380
17 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes 11 1:22.436 17 1:22.723
18 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 18 1:23.250
19 H.Kovalaynen Caterham Renault 19 1:23.576
20 V.Petrov Caterham Renault 20 1:24.167
21 Ş.Pik Marussia Cosworth 21 1:25.244
22 T.Qlok Marussia Cosworth 22 1:25.476
23 P.de la Rosa HRT Cosworth 23 1:25.916
24 N.Kartikeyan HRT Cosworth 24 1:26.178

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Macarıstan Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +22° C, trasın temperaturu +30° C Son Qran Prilərdə qüvvələr nisbətinə əsas təsir edən faktor hava […]

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +22° C, trasın temperaturu +30° C

Son Qran Prilərdə qüvvələr nisbətinə əsas təsir edən faktor hava amili olub – təkərləri gec qızdıran maşınlar isti havada üstünlük qazanıblar və əksinə. Bir həftə əvvəl Nürburqrinqdə hava soyuq idi, Macarıstana komandalar praktiki olaraq eyni maşınları gətiriblər, sadəcə aerodinamik yüklənmə artırılıb. Hunqarorinqdə hava isti olduğundan sıralanma turu qüvvələr nisbətindəki dəyişiklikləri aşkar göstərməli idi.

Dünən Red Bull sürücüləri sürət çatışmazlığından gileylənmişdilər və komanda mövsümdə ilk dəfə “komanedant saatı”nı pozmalı olub, mexanik və mühəndislər toplanmış məlumatı təhlil edərək yaranmış problemləri həll etməyə çalışıblar: bu gün səhər Fettel hamıdan sürətli olub.

İlk sessiyada mübarizəni yeni komandaların sürücüləri ilə birlikdə Sebastyen Buemi dayandırmalı olub, protkollara isə Fernando Alonso başçılıq edib. Bütün sürücülər 107%-lik səddi keçə biliblər. İkinci sessiyada liderlər SuperSoft-a keçiblər və sürətlər artıb, protokollara yenə də Alonso başçılıq edib. Mübarizəni isə di Resta, Petrov, Kobayaşi, Haydfeld, Barrikello, Algersuari və Maldonado dayandırıblar.

Son sessiyada poula namizədlər iki cəhd ediblər, Sutil, Şumaher və Rosberq təkərə qənaət edərək bir cəhd ediblər, Peres isə heç bir nəticə göstərməyib. Mübarizə gərgin olub, amma poul yenə də Red Bull-a qismət olub – Sebastyan Fettel Həmiltonu cəmi 0.163 saniyə qabaqlaya bilib. İkinci və üçüncü yeri McLaren sürücüləri, dördüncü və beşinci yerləri isə Ferrari sürücüləri tutublar – Felipe Massa mövsümdə birinci dəfə komanda yoldaşını qabaqlaya bilib. Start maraqlı olacaq…

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 S.Fettel Red Bull Renault 3 1:21.740 4 1:21.095 1:19.815
02 C.Batton McLaren Mercedes 2 1:21.636 6 1:21.105 1:19.978 + 0.163
03 L.Həmilton McLaren Mercedes 4 1:22.038 2 1:20.578 1:20.024 + 0.209
04 F.Massa Ferrari Ferrari 5 1:22.130 5 1:21.099 1:20.350 + 0.535
05 F.Alonso Ferrari Ferrari 1 1:21.578 1 1:20.262 1:20.365 + 0.550
06 M.Uebber Red Bull Renault 6 1:22.208 3 1:20.890 1:20.474 + 0.659
07 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 10 1:22.996 7 1:21.243 1:21.098 + 1.283
08 A.Sutil Force İndia Mercedes 7 1:22.237 9 1:22.000 1:21.445 + 1.630
09 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 8 1:22.876 8 1:21.852 1:21.907 + 2.092
10 S.Peres Sauber Ferrari 12 1:23.067 10 1:22.157
11 P.di Resta Force İndia Mercedes 9 1:22.976 11 1:22.256
12 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 13 1:23.070 12 1:22.284
13 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 15 1:23.278 13 1:22.435
14 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 11 1:23.024 14 1:22.470
15 R.Barrikello Williams Cosworth 14 1:23.075 15 1:22.684
16 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 16 1:23.285 16 1:22.979
17 P.Maldonado Williams Cosworth 17 1:23.847 17
18 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 18 1:24.070
19 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 19 1:24.362
20 Y.Trulli Team Lotus Renault 20 1:24.534
21 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 21 1:26.294
22 V.Liutsi Hispania Cosworth 22 1:26.323
23 D.Rikkardo Hispania Cosworth 23 1:26.479
24 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 24 1:26.510

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*