Monako Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin şəhər trasında istifadə zonasını təyin edib. Reqlamentdə uyğun olaraq bütün traslarda iki […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin şəhər trasında istifadə zonasını təyin edib. Reqlamentdə uyğun olaraq bütün traslarda iki DRS zonasının olmasına baxmayaraq, Monako trası istisna təşkil edən iki trasdan biridir – burada son illərdə olduğu kimi bu il də DRS-dən tuneldə istifadə olunması qadağan edilib, sürücülər yalnız start-finiş düzlüyündə sistemi aktivləşdirə biləcəklər.

İki maşın arasındakı interval 16-cı döngədən 44 metr sonra ölçüləcək və əgər interval 1 saniyədən az olarsa, onda hücum edən sürücü sonuncu, 19-cu döngədən 18 metr keçib arxa antiqanadın hərəkətli elementini işə sala biləcək…

, , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Monako Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin şəhər trasında istifadə zonasını təyin edib. Reqlamentdə uyğun olaraq bu il bütün […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin şəhər trasında istifadə zonasını təyin edib. Reqlamentdə uyğun olaraq bu il bütün traslarda iki DRS zonasının olmasına baxmayaraq, Monako trası istisna təşkil edən iki trasdan biridir – burada keçən il olduğu kimi bu il də DRS-dən tuneldə istifadə olunması qadağan edilib, sürücülər yalnız start-finiş düzlüyündə sistemi aktivləşdirə biləcəklər.

İki maşın arasındakı interval 16-cı döngədən 44 metr sonra ölçüləcək və əgər interval 1 saniyədən az olarsa, onda hücum edən sürücü sonuncu, 19-cu döngədən 18 metr keçib arxa antiqanadın hərəkətli elementini işə sala biləcək…

, , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Monako Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin şəhər trasında istifadə zonasını təyin edib. Biz artıq yazmışdıq ki, keçən il […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin şəhər trasında istifadə zonasını təyin edib. Biz artıq yazmışdıq ki, keçən il olduğu kimi bu il də DRS-dən tuneldə istifadə olunması qadağan edilib, sürücülər yalnız start-finiş düzlüyündə sistemi aktivləşdirə biləcəklər.

İki maşın arasındakı interval 16-cı döngədən 44 metr sonra ölçüləcək və əgər interval 1 saniyədən az olarsa, onda hücum edən sürücü sonuncu, 19-cu döngədən 18 metr keçib arxa antiqanadın hərəkətli elementini işə sala biləcək…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Monako Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Monte Karlonun küçələrində istifadə zonasını təyin edib. Əvvəldən bildirildiyi kimi, sürücülər arxa […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Monte Karlonun küçələrində istifadə zonasını təyin edib.

Əvvəldən bildirildiyi kimi, sürücülər arxa antiqanadın hərəkətli elementini start-finiş düzlüyündə aktivləşdirə biləcəklər, maşınlar arasındakı interval isə 16-cı döngədən 44 metr sonra ölçüləcək…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*