Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +21° C, trasın temperaturu +32° C
Ostində sıralanma turunda həlledici faktorlardan biri Pirelli təkərləri olub – şirkət konservativ seçim edib və komandalara Hard-Medium cütlüyünü təqdim edib, bu tərkibləri soyuq hava və sürüşkən asfalt üzündən işçi temperatur diapazonuna çatdırmaq həddən artıq çətin olub.
Uik-endin gedişində sürücülər asfaltla ilişmənina zlığından gileyləniblər, amma asfalt örtüyünün vəziyyəti tədricən yaxşılaşıb, sıralanma turunda isə asfaltın temperaturu +30 dərəcəni keçib. Bütün sərbəst yürüşlərin protokollarına Sebastyan Fettel başçılıq edib – rəqiblərindən fərqli olaraq Red Bull maşınları təkərlərin qızıdırlması problemi ilə üzləşməyiblər.
Birinci sessiyada sürücülər uzun dövrələr seriyasına çıxıblar ki, təkərlərdən effektli nəticə əldə edə bilsinlər. Bir çox sürücülər isə elə birdəfəlik Medium tərkibinə keçiblər. Sessiyanın sonuna 2 dəqiqə qalmış Narain Kartikeyan 2-ci döngədə dayanıb. Nəticələr hər dövrə yaxşılaşıb, yekunda protokollara bərk təkərlərlə Fettel başçılıq edib – 1:36.558, mübarizəni isə Daniel Rikkardo və zəif komandaların sürücüləri dayandırıblar.
İkinci sessiyada hamı Medium tərkibinə keçib və Fettel yenə də hamıdan üstün olub – 1:35.796. Battonun maşınında motor gücünü itirib, onunla bərabər Senna, di Resta, Vern, Peres, Kobayaşi və Rosberq mübarizədən kənar qalıblar.
Son sessiyada da sürücülər uzun dövrələr seriyasına çıxıblar. Lotus maşınlarında təkərlər daha tez qızıb, rəqiblər isə buna vaxt sərf etməli olublar. Fettel yüzüncü Qran Prisində 36-cı, mövsümdə isə 6-cı poulunu qazanıb. Lyuis Həmilton almaniyalı sürücüyə cəmi 0.109 saniyə uduzub. Titul uğrunda mübarizədə Sebastyanın yeganə rəqibi Fernando Alonso isə 9-cu olub. Amma sabah yarışa 8-ci yerdən başlayacaq, çünki Qrojanın maşınında ötürmələr qutusu dəyişdirildiyi üçün startda 5 yer itirəcək…
Yer | Pilot | Komanda | Motor | I sessiya | II sessiya | III sessiya | |||
Yer | Vaxt | Yer | Vaxt | Vaxt | Fərq | ||||
01 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 01 | 1:36.558 | 01 | 1:35.796 | 1:35.657 | – |
02 | L.Həmilton | McLaren | Mercedes | 02 | 1:37.058 | 04 | 1:36.795 | 1:35.766 | + 0.109 |
03 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 03 | 1:37.215 | 02 | 1:36.298 | 1:36.174 | + 0.517 |
04 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 04 | 1:37.486 | 05 | 1:36.906 | 1:36.587 | + 0.930 |
05 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 12 | 1:38.051 | 10 | 1:37.404 | 1:36.708 | + 1.051 |
06 | M.Şumaher | Mercedes AMG | Mercedes | 10 | 1:37.927 | 08 | 1:37.102 | 1:36.794 | + 1.137 |
07 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 08 | 1:37.667 | 03 | 1:36.549 | 1:36.937 | + 1.280 |
08 | N.Hülkenberq | Force İndia | Mercedes | 09 | 1:37.756 | 07 | 1:37.066 | 1:37.141 | + 1.484 |
09 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 11 | 1:37.968 | 09 | 1:37.123 | 1:37.300 | + 1.643 |
10 | P.Maldonado | Williams | Renault | 06 | 1:37.537 | 06 | 1:37.011 | 1:37.842 | + 2.185 |
11 | B.Senna | Williams | Renault | 05 | 1:37.520 | 11 | 1:37.604 | – | – |
12 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 07 | 1:37.565 | 12 | 1:37.616 | – | – |
13 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 13 | 1:38.104 | 13 | 1:37.665 | – | – |
14 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 15 | 1:38.434 | 14 | 1:37.879 | – | – |
15 | S.Peres | Sauber | Ferrari | 16 | 1:38.500 | 15 | 1:38.206 | – | – |
16 | K.Kobayaşi | Sauber | Ferrari | 14 | 1:38.418 | 16 | 1:38.437 | – | – |
17 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 17 | 1:38.862 | 17 | 1:38.501 | – | – |
18 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 18 | 1:39.114 | – | – | – | – |
19 | T.Qlok | Marussia | Cosworth | 19 | 1:40.056 | – | – | – | – |
20 | Ş.Pik | Marussia | Cosworth | 20 | 1:40.664 | – | – | – | – |
21 | V.Petrov | Caterham | Renault | 21 | 1:40.809 | – | – | – | – |
22 | H.Kovalaynen | Caterham | Renault | 22 | 1:41.166 | – | – | – | – |
23 | P.de la Rosa | HRT | Cosworth | 23 | 1:42.011 | – | – | – | – |
24 | N.Kartikeyan | HRT | Cosworth | 24 | 1:42.740 | – | – | – | – |