Monako Qran Prisi: Pirelli – Soft və SuperSoft

İspaniyada sürücülərin çoxu yarışı iki pit-stopla keçirmişdi. Monakoda təkərlərə düşən yüklənmə elə də çox deyil və Pirelli Motorsport-un başçısı Pol […]

İspaniyada sürücülərin çoxu yarışı iki pit-stopla keçirmişdi. Monakoda təkərlərə düşən yüklənmə elə də çox deyil və Pirelli Motorsport-un başçısı Pol Hembri hesab edir ki, komandaların çoxu boksda bir dəfə dayanmağa üstünlük verəcək…

Pol Hembri: “Monakoda biz orta hesabla bir pit-stop gözləyirik, çünki bu trasda təkərlərin yeyilmə və dağılma dərəcəsi çox aşağıdır, yəni iki həftə əvvəl Barselonada gördüyümüzün tam əksidir. Amma bu o demək deyil ki, taktika elə də çox əhəmiyyət kəsb eləmir – keçən illərdə biz gördük ki, müxtəlif taktikalar seçilsə də, finişdə nəticələr çox sıx olur.

İspaniya yarışında biz podiumdan kənarda maraqlı mübarizə izlədik, ona görə də Monako trasının finişi maraqlı olacaq, çünki məlumdur ki, bu trasda ötmək mümkün deyil. Nəticədə strategiya heç vaxt olmadığı qədər vacib olacaq, çünki komandalar mövqe qazanmaq üçün müxtəlif taktiki metodlara əl atmalı olacaqlar.”

, , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Monako Qran Prisi: Pirelli – Soft və SuperSoft

İspaniyada sürücülərin çox yarışı dörd pit-stopla keçirmişdi. Monakoda təkərlərə düşən yüklənmə elə də çox deyil və Pirelli Motorsport-un başçısı Pol […]

İspaniyada sürücülərin çox yarışı dörd pit-stopla keçirmişdi. Monakoda təkərlərə düşən yüklənmə elə də çox deyil və Pirelli Motorsport-un başçısı Pol Hembri hesab edir ki, komandaların çoxu boksda iki dəfə dayanmağa üstünlük verəcəklər…

Pol Hembri: “Monakoda biz orta hesabla iki pit-stop gözləyirik, çünki bu trasda təkərlərin yeyilmə və dağılma dərəcəsi çox aşağıdır, yəni iki həftə əvvəl Barselonada gördüyümüzün tam əksidir. Amma bu o demək deyil ki, taktika elə də çox əhəmiyyət kəsb eləmir – keçən illərdə biz gördük ki, müxtəlif taktikalar seçilsə də, finişdə nəticələr çox sıx olur.

İspaniya yarışında qələbəni 5-ci yerdən start alan sürücü qazandı, ona görə də Monako trasının finişi maraqlı olacaq, çünki məlumdur ki, bu trasda ötmək mümkün deyil. Nəticədə strategiya heç vaxt olmadığı qədər vacib olacaq, çünki komandalar mövqe qazanmaq üçün müxtəlif taktiki metodlara əl atmalı olacaqlar.”

, , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Monako Qran Prisi: Pirelli – Soft və SuperSoft

Qarşıdakı Monako Qran Prisinə Pirelli mövsümdə ilk dəfə olaraq ən yumşaq təkərlərini (SuperSoft) gətirəcək, onunla yanaşı komandalara yaxşı tanış olan […]

Qarşıdakı Monako Qran Prisinə Pirelli mövsümdə ilk dəfə olaraq ən yumşaq təkərlərini (SuperSoft) gətirəcək, onunla yanaşı komandalara yaxşı tanış olan yumşaq təkərlərdən (Soft) də istifadə olunacaq. Xatırladaq ki, SuperSoft təkərləri qırmızı rənglə fərqləndiriləcək.

Pirelli-nin nümayəndələri bildiriblər ki, ən yumşaq təkərlər çox qısa zaman ərzində işçi temperaturu əldə edirlər, amma bu təkərlərin resursu heç on dövrəyə tab gətirməyəcək. Xüsusən də yarışın birinci hissəsində, yanacaq bakları tam dolu olarkən, bu təkərlərin sürətlə yeyilməsi gözlənlir…

Pol Hembri, Pirelli Motosport: “Monako yarışı fantastik hadisədir. Bu Qran Pri heç bir yarışa bənzəmir və Formula1 təqviminin incisidir. Biz səbirsizliklə uik-endin başlanmasını gözləyirik ki, ən yumşaq təkərləri yoxlayaq – bizim üçün bu birinci təcrübə olacaq, çünki mövsümöncəsi testlərdə də bu tərkib stasionar avtodromlarda soyuq havada yoxlanmışdı.

Supersoft elə ilk dövrədən maksimum effektlik təmin edir, amma çox sürətlə yeyilir və bununla əlaqədar olaraq komandalar taktiki seçim etməli olacaqlar. Yumşaq təkərlər ilk yarışlardan komandalara yaxşı tanışdılar.”

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Monako Qran Prisi: Pirelli – Soft və SuperSoft

Qarşıdakı Monako Qran Prisinə Pirelli mövsümdə ilk dəfə olaraq ən yumşaq təkərlərini (SuperSoft) gətirəcək, onunla yanaşı komandalara yaxşı tanış olan […]

Qarşıdakı Monako Qran Prisinə Pirelli mövsümdə ilk dəfə olaraq ən yumşaq təkərlərini (SuperSoft) gətirəcək, onunla yanaşı komandalara yaxşı tanış olan yumşaq təkərlərdən (Soft) də istifadə olunacaq. Xatırladaq ki, SuperSoft təkərləri qırmızı rənglə fərqləndiriləcək.

Pirelli-nin nümayəndələri bildiriblər ki, ən yumşaq təkərlər çox qısa zaman ərzində işçi temperaturu əldə edirlər, amma bu təkərlərin resursu heç on dövrəyə tab gətirməyəcək. Xüsusən də yarışın birinci hissəsində, yanacaq bakları tam dolu olarkən, bu təkərlərin sürətlə yeyilməsi gözlənlir…

Pol Hembri: “Monako yarışı fantastik hadisədir. Bu Qran Pri heç bir yarışa bənzəmir və Formula1 təqviminin incisidir. Biz səbirsizliklə uik-endin başlanmasını gözləyirik ki, ən yumşaq təkərləri yoxlayaq – bizim üçün bu birinci təcrübə olacaq, çünki mövsümöncəsi testlərdə də bu tərkib stasionar avtodromlarda soyuq havada yoxlanmışdı.

Supersoft elə ilk dövrədən maksimum effektlik təmin edir, amma çox sürətlə yeyilir və bununla əlaqədar olaraq komandalar taktiki seçim etməli olacaqlar. Yumşaq təkərlər ilk yarışlardan komandalara yaxşı tanışdılar. Mövsümün əvvəlindən biz deyirdik ki, əsil yarışları qaytarmaq istəyirik və ümid edirik ki, Monako Qran prisində də gərgin mübarizənin şahidi olacayıq,”

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*