B.Britaniya Qran Prisi: Yarış

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +22° C, trasın temperaturu +34° C Silverstounda əvvəlcə son Qran Prilərin adət etdiyimiz senarisi təkrar olunub. […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +22° C, trasın temperaturu +34° C

Silverstounda əvvəlcə son Qran Prilərin adət etdiyimiz senarisi təkrar olunub. Cümə günü komandaların işinə yağış mane olub, şənbə günü Mercedes AMG-nin sürücüləri ilk start cərgəsini inamla zəbt ediblər – Lyuis Həmilton ev trasında Niko Rosberqi təxminən yarım saniyə qabaqlayıb.

Sıralanma turundan sonra hamı Mercedes AMG komandasının yarış tempini aktiv müzakirə edib – Ross Braunun komandası yarış məsafəsində təkərlərin yeyilməsinin qarşısını ala biləcəkmi? Rəylər müxtəlif olub…

İkinci start cərgəsini isə Red Bull sürücüləri zəbt ediblər. Lotus və Ferrari komandaları üçün isə sıralanma turu gözlənilməz başa çatıb – Rəykkönen və Alonso son sessiyanın protokollarında sonuncu yerləri tutublar. Axşam isə daha bir gözlənilməz xəbər gəlib – beşinci nəticə göstərmiş Pol di Restanın nəticəsi çəki çatışmazlığı üzündən protokollardan xaric edilib. Ona görə də ilk dördlükdən başqa hamı start düzlüyündə bir mövqe irəli çəkilib.

Pirelli şirkəti Silverstouna ən bərk təkər cütlüyünü gətirib – Hard və Medium, həm də bu təkərlər arxada qalan 7 yarışda istifadə olunan təkərlərdən fərqli texnologiya ilə hazırlanıblar. Amma sərbəst yürüşlərdə Serxio Peresin maşınında sol arxa təkər partlayıb – Pirelli-nin rəsmiləri bildiriblər ki, partlamaya səbəb təkərin deşilməsi olub.

Yekunda Hard təkərlərlə Batton, Vern, Hülkenberq, Qutyerres, Pik, di Resta və van der Qarde starta çıxıblar, digər sürücülər isə Medium-a üstünlük veriblər.

Startda Həmilton poulun üstünlüyünü saxlaya bilib, Fettel isə Rosberqi qabaqlayıb, Uebber startda ləngiyib və birinci döngədə Qrojanla təmas yaşayaraq arxa cərgələrə düşüb. Sutil dördüncü yerə yüksəlib, ən möhtəşəm start isə Massadan gəlib – 11-ci yerdən 5-ci yerə qalxıb. Alonso McLaren sürücülərin araxsına düşsə də, növbə ilə onları keçib. 2-ci dövrədə isə Alonso Qrojanı qabaqlayıb. 3-cü dövrədə ilk onluq: Həmilton – Fettel – Rosberq – Sutil – Massa – Rəykkönen – Rikkardo – Alonso – Qrojan – Batton.

Həmilton ilk dövrələrdə Fetteldən sürətli olduğu üçün artıq 4-cü dövrədə fərqi 2 saniyəyə çatdıraraq özünü DRS zonalarında hücumdan qoruyub. Peres komanda yoldaşı Battonu qabaqlayıb, daha sonra isə Censonu Qrojanla təmasdan sonra ön antiqanadı qırılmış Uebber də keçib.

8-ci dövrədə Həmiltonun maşınında arxa sol təkər partlayıb – eynilə Peresdə sərbəst yürüşlərdə olduğu kimi. Lyuis dövrənin əvvəlində olduğu üçün uzun müddət boksa getməli olub və trasa sonuncu yerdə qayıdıb.

10-cu dövrədə Massanın maşınında sol arxa təkər partlayıb – yenə də dövrənin əvvəli olduğu üçün Massa da trasa sonuncu yerdə qayıdıb. Mühəndislər sürücülərdən xahiş ediblər ki, 3-cü və 5-ci döngələr arasında ehtiyatlı olsunlar və porebriklərə hücum etməsinlər.

Bu iki insident sürücülərin kütləvi şəkildə boksa getməsinə səbəb olub. 10-cu dövrədə Qrojan və di Resta, 11-ci dövrədə Alonso və Uebber, 12-ci dövrədə Rəykkönen, Rikkardo və Batton, 13-cü dövrədə Rosberq və Sutil, 14-cü dövrədə Fettel və Peres yeni təkər dəsti alıblar. Mühəndis Fettelə xəbər verib ki, maşından çıxarılan arxa təkərlərdə təzyiq aşağı düşübmüş, təkərlərin partlamasına az qalıbmış.

14-cü dövrədə Lotus sürücüləri Verni keçərkən fransalı sürücünün də maşınında sol arxa təkər partlayıb – komandanın xahişi ilə Qrojan Rəykköneni irəli buraxıb.

Üç maşından trasa dağılan qırıntıları təmizləmək üçün Təhlükəsizlik Maşını trasa çıxıb. TM-in arxasında ilk onluq: Fettel – Rosberq – Sutil – Alonso – Rəykkönen – Qrojan – Rikkardo – Peres – Uebber – Batton.

22-ci dövrədə restart elan olunub, Fettel liderliyini qoruya bilib və rəqiblərindən uzaqlaşmağa başlayıb. Uebber Peresi üstələyərək 8-ci yerə yüksəlib. 23-cü dövrədə ilk onluq: Fettel – Rosberq – Sutil – Alonso – Rəykkönen – Qrojan – Rikkardo – Uebber – Peres – Batton.

24-cü dövrədə Bottas və Massa Verni keçiblər, 25-ci dövrədə Hülkenberq və Vern yeni təkər dəsti alıblar. 26-cı dövrədə Massa Bottası da üstəliyib. 27-ci dövrədə Qutyerres mexaniklərinə qonaq olub, trasda isə Rikkardo Qrojanı keçərək 6-cı yerə yüksəlib, Qrojan isə Uebberi də irəli buraxmalı olub.

29-cu dövrədə Rəykkönen, 30-cu dövrədə Alonso, 31-ci dövrədə Uebber, 32-ci dövrədə Rikkardo və Batton, 33-cü dövrədə di Resta, Sutil və Peres növbəti pit-stoplarını gerçəkləşdiriblər. Uebber yeni təkərlərlə əvvəlcə Həmiltonu, daha sonra isə Alonsonu keçib. 34-cü dövrədə Rosberq, 35-ci dövrədə Fettel boksa giriblər və trasa da ilk iki yerdə qayıdıblar. 36-cı dövrədə Həmilton və Massa boksa baş çəkiblər. Vern yarışı dayandırmalı olub – təkərin partlamasından sonra maşın ciddi zədələr alıb. Batton Qrojanı üstələyərək 9-cu yerə qalxıb. 39-cu dövrədə ilk onluq: Fettel – Rosberq – Rəykkönen – Uebber – Alonso – Sutil – Rikkardo – Peres – Batton – Qrojan.

40-cı dövrədə Həmilton da Qrojanı keçərək ilk onluğa qayıdıb. 41-ci dövrədə isə Fettelin maşınında ötürmələr qutusu sıradan çıxıb – Sebastyan yarışı dayandırmalı olub. Dünya çempionu maşını pis yerdə saxladığı üçün trasa Təhlükəsizlik Maşını çıxıb. Rosberq, Uebber, Qrojan, di Resta və Massa fürsətdən istifadə edərək yeni təkər dəsti alıblar. TM-in arxasında ilk onluq: Rosberq – Rəykkönen – Sutil – Uebber – Rikkardo – Peres – Batton – Alonso – Həmilton – Qrojan.

46-cı dövrədə restart elan olunub. Rosberq liderliyini qoruya bilib. Alonso Battonu qabaqlayıb və onun düz önündə Peresin maşınında sol arxa təkər partlayıb, Serxio maşınını boksda saxlayıb. Həmilton və Massa Rikkardonu keçiblər, Uebber əvvəlcə Sutili, daha sonra isə Rəykköneni keçib və Rosberqi təqib etməyə başlayıb. Alonso Rikkardonu, Sutili və Rəykköneni keçərək 3-cülüyə yüksəlib. Komandanın səhv taktikasının qurbanı olan Rəykköneni son dövrədə Həmilton da keçib.

Rosberq mövsümdə 2-ci, karyerasında isə 3-cü qələbəsini qazanıb. Uebber ona cəmi 0.7 saniyə uduzub, Alonso isə podiumun aşağı pilləsini qazanmaqla çempionatda Fettellə fərqi azaldıb.

Britaniya yarışı ənənəvi olaraq maraqlı alınıb, amma təkər problemləri yarışın gedişinə ciddi təsir ediblər, ona görə də Pirelli yarışdan sonra tənqid atəşəsinə tutulacaq. Növbəti yarışa isə cəmi bir həftə qalır…

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt
01 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 1.32:59.456
02 M.Uebber Red Bull Renault + 0:00.765
03 F.Alonso Ferrari Ferrari + 0:07.124
04 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes + 0:07.756
05 K.Rəykkönen Lotus Renault + 0:11.257
06 F.Massa Ferrari Ferrari + 0:14.573
07 A.Sutil Force İndia Mercedes + 0:16.335
08 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari + 0:16.543
09 P.di Resta Force İndia Mercedes + 0:17.943
10 N.Hülkenberq Sauber Ferrari + 0:19.709
11 P.Maldonado Williams Renault + 0:21.135
12 V.Bottas Williams Renault + 0:25.094
13 C.Batton McLaren Mercedes + 0:25.969
14 E.Qutyerres Sauber Ferrari + 0:26.285
15 Ş.Pik Caterham Renault + 0:31.613
16 J.Byanki Marussia Cosworth + 0:36.097
17 M.Çilton Marussia Cosworth + 1:07.660
18 Q.van der Qarde Caterham Renault + 1:07.759
19 R.Qrojan Lotus Renault + 1 dövrə
20 S.Peres McLaren Mercedes + 6 dövrə
S.Fettel Red Bull Renault
J.E.Vern Toro Rosso Ferrari

Sürətli dövrə: Mark Uebber (Red Bull) – 1:33.401 (52-ci dövrə).

Turnir cədvəli:

Yer Pilot Komanda Motor Xal
01 S.Fettel Red Bull Renault 132
02 F.Alonso Ferrari Ferrari 111
03 K.Rəykkönen Lotus Renault 98
04 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 89
05 M.Uebber Red Bull Renault 87
06 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 82
07 F.Massa Ferrari Ferrari 57
08 P.di Resta Force İndia Mercedes 36
09 R.Qrojan Lotus Renault 26
10 C.Batton McLaren Mercedes 25
11 A.Sutil Force İndia Mercedes 23
12 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 13
13 S.Peres McLaren Mercedes 12
14 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 11
15 N.Hülkenberq Sauber Ferrari 6
16 P.Maldonado Williams Renault 0
17 V.Bottas Williams Renault 0
18 E.Qutyerres Sauber Ferrari 0
19 J.Byanki Marussia Cosworth 0
20 Ş.Pik Caterham Renault 0
21 M.Çilton Marussia Cosworth 0
22 Q.van der Qarde Caterham Renault 0

Mühəndislər Kuboku:

Yer Komanda Motor Xal
01 Red Bull Renault 219
02 Mercedes AMG Mercedes 171
03 Ferrari Ferrari 168
04 Lotus Renault 124
05 Force İndia Mercedes 59
06 McLaren Mercedes 37
07 Toro Rosso Ferrari 24
08 Sauber Ferrari 6
09 Williams Renault 0
10 Marussia Cosworth 0
11 Caterham Renault 0
, , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

B.Britaniya Qran Prisi: Yarış

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +21° C, trasın temperaturu +32° C Britaniya havasını gözlənilməz adlandırırlar, amma cümə günü proqnoz tam düzgün […]

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +21° C, trasın temperaturu +32° C

Britaniya havasını gözlənilməz adlandırırlar, amma cümə günü proqnoz tam düzgün alınmışdı – bütün günü yağış yağdığı üçün sürücülər demək olar ki, trasa çıxmamışdılar. Dünən səhər quru trasda sürücülər cəmi bir saat işləyə bilmişdilər, sıralanma turu isə güclü yağış üzündən dayandırılmışdı.

Nəticədə poulu Fernando Alonso qazanaraq həm özünə, həm də Ferrari-yə 31 yarışdan sonra ilk poul sevinci yaşadıb. Dörd sürücünü isə startda yer itirmək cəriməsi gözləyib – Vern (+10) və Kobayaşi (+5) hələ Valensiyadakı insidentlərə görə cərimələnmişdilər, Hülkenberq (+5) və Pik (+5) isə maşınlarında ötürmələr qutusu dəyişdirildiyi üçün dünən cəzalandırlmışdılar.

Proqnoz bazar gününə də, xüsusən də yarış vaxtına güclü yağış vəd edirdi, ona görə də komandaların hamısı yağış sazlanmalarına üstünlük verib, lakin yağışın start quru havada baş tutub.

Vitaliy Petrov boksu tərk etdikdən sonra maşınında problemlər yaşanıb, maşını boksa qaytaran mexaniklər motorun imtinası faktı ilə üzləşiblər – rusiyalı sürücü starta çıxa bilməyib. Yağışlı sıralanma turundan sonra sürücülər təkər seçimində azad olublar və ilk onluqda yalnız Alonso və Həmilton Hard tərkibini seçiblər.

Startda Alonso poulun üstünlüyünü qoruyub, Massa Fetteli, Maldonado Rəykköneni keçiblər. Pol di Resta Qrojanın maşınına ilişərək arxa sağ təkərini deşib – hər iki sürücü boksa yollanıb, Roman yarışı davam etdirib, Pol isə bir dövrədən sonra boksa qayıdaraq maşını tərk edib. Peres birinci dövrənin sonunda altı mövqe qazanan sürücü olub. 3-cü dövrədə ilk onluq: Alonso – Uebber – Şumaher – Massa – Fettel – Maldonado – Rəykkönen – Həmilton – Peres – Senna.

9-cu dövrədə Fettel birinci olaraq pitə yollanıb. 10-cu dövrədə Massa Şumaheri keçib, Maldonado və Peres isə pit-stop reallaşdırıblar. Trasa qayıtdıqdan sonra sürücülər arasında təmas baş verib və Serxio yarışı dayandırmalı olub, Pastor isə boksa baş çəkdikdən sonra yarışı davam etdirib.

12-ci dövrədə Şumaher, 13-cü dövrdə Massa və Rəykkönen, 14-cü dövrədə Uebber, 15-ci dövrədə Alonso və Rosberq, 16-cı dövrədə Kobayaşi, Hülkenberq və Batton təkərlərini dəyişiblər. 18-ci dövrədə Alonso hələ pit-stop keçirməmiş Həmiltonu ötərək liderliyi özünə qaytarıb, 21-ci dövrədə isə britaniyalı sürücü mexaniklərinin qəbuluna yollanıb. Birinci pit-stoplar dalğasından sonra 22-ci dövrədə ilk onluq: Alonso – Uebber – Fettel – Massa – Şumaher – Rəykkönen – Həmilton – Qrojan – Kobayaşi – Hülkenberq.

23-cü dövrədə əvvəlcə Rəykkönen, bir neçə döngə sonra isə Həmilton Şumaheri keçiblər. 26-cı dövrədə Qrojan ilk planlı pit-stopunu gerçəkləşdirib. 28-ci dövrədə gözlənilmədən Həmilton pitə çağrılıb və Soft təkərlərlə qısa hissədən sonra yenidən Hard təkərlərlə trasa qayıdıb. 30-cu dövrədə Həmilton və Qrojan əvvəlcə Rosberqi, daha sonra isə Battonu qabaqlayıblar.

31-ci dövrədə Fettel və Batton, 33-cü dövrədə Uebber, 34-cü dövrədə Rəykkönen və Şumaher, 35-ci dövrədə Massa və Hülkenberq sonuncu pit-stoplarını keçiriblər. Qrojan Həmiltonu qabaqlayaraq 8-ci yerə yüksəlib.

37-ci dövrədə yarışın lideri Alonso sonuncu pit-stopunu keçirib – komanda yarışın son hissəsinə Soft təkərlərini seçib. Bu zaman Mark hard təkərlərlə çox yüksək tempdə sürətli dövrələr göstərməyə başlayıb, ona görə də Alonso elə ilk dövrələrdən sarı təkərlərlə hücum etməli olub. 38-ci dövrədə Rosberq və Kobayaşi pitə yollanıblar, almaniyalı sürücünün mexanikləri ləngiyiblər, yaponiyalı sürücü isə təkərləri bloka salaraq bir neçə mexanikini vurub. 40-cı dövrədə ilk onluq: Alonso – Uebber – Fettel – Massa – Rəykkönen – Qrojan – Həmilton – Şumaher – Hülkenberq – Senna.

Finişə on dövrə qalmış Alonsonun maşının sürəti aşağı düşüb – Soft təkərlərinin effektliyi azalıb, Hard təkərlərlə Mark aradakı fərqi azaldıb və 47-ci dövrədə Alonsonu keçərək yarışda liderliyi ələ alıb.

Mark Uebber yarışda qalib gələrək karyerasında 9-cu, mövsümdə isə 2-ci qələbəsini qazanıb. Alonso finiş xəttini ikinci keçərək çempionatda liderliyini qoruyub. Sebastyan Fettelin Silverstounda üçüncü yeri Red Bull komandasına Mühəndislər Kubokunda liderliyini möhkəmlətməyə imkan verib.

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt
01 M.Uebber Red Bull Renault 1.25:11.288
02 F.Alonso Ferrari Ferrari + 0:03.060
03 S.Fettel Red Bull Renault + 0:04.836
04 F.Massa Ferrari Ferrari + 0:09.519
05 K.Rəykkönen Lotus Renault + 0:10.314
06 R.Qrojan Lotus Renault + 0:17.101
07 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes + 0:29.153
08 L.Həmilton McLaren Mercedes + 0:36.463
09 B.Senna Williams Renault + 0:43.347
10 C.Batton McLaren Mercedes + 0:44.444
11 K.Kobayaşi Sauber Ferrari + 0:45.370
12 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes + 0:47.856
13 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari + 0:51.241
14 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari + 0:53.313
15 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes + 0:57.394
16 P.Maldonado Williams Renault + 1 dövrə
17 H.Kovalaynen Caterham Renault + 1 dövrə
18 T.Qlok Marussia Cosworth + 1 dövrə
19 Ş.Pik Marussia Cosworth + 1 dövrə
20 P.de la Rosa HRT Cosworth + 2 dövrə
21 N.Kartikeyan HRT Cosworth + 2 dövrə
S.Peres Sauber Ferrari
P.di Resta Force İndia Mercedes
V.Petrov(*) Caterham Renault

Sürətli dövrə: Kimi Rəykkönen (Lotus) – 1:34.661 (50-ci dövrə).

Qeyd: (*) – Vitaliy Petrovun maşınında startdan əvvəl motor imtina edib və sürücü starta çıxmayıb.

Turnir cədvəli:

Yer Pilot Komanda Motor Xal
01 F.Alonso Ferrari Ferrari 129
02 M.Uebber Red Bull Renault 116
03 S.Fettel Red Bull Renault 100
04 L.Həmilton McLaren Mercedes 92
05 K.Rəykkönen Lotus Renault 83
06 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 75
07 R.Qrojan Lotus Renault 61
08 C.Batton McLaren Mercedes 50
09 S.Peres Sauber Ferrari 39
10 P.Maldonado Williams Renault 29
11 P.di Resta Force İndia Mercedes 27
12 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes 23
13 F.Massa Ferrari Ferrari 23
14 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 21
15 B.Senna Williams Renault 18
16 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 17
17 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 4
18 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 2
19 H.Kovalaynen Caterham Renault 0
20 V.Petrov Caterham Renault 0
21 T.Qlok Marussia Cosworth 0
22 Ş.Pik Marussia Cosworth 0
23 N.Kartikeyan HRT Cosworth 0
24 P.de la Rosa HRT Cosworth 0

Mühəndislər Kuboku:

Yer Komanda Motor Xal
01 Red Bull Renault 216
02 Ferrari Ferrari 152
03 Lotus Renault 144
04 McLaren Mercedes 142
05 Mercedes AMG Mercedes 98
06 Sauber Ferrari 60
07 Williams Renault 47
08 Force İndia Mercedes 44
09 Toro Rosso Ferrari 6
10 Caterham Renault 0
11 Marussia Cosworth 0
12 HRT Cosworth 0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

B.Britaniya Qran Prisi: Yarış

Startdan əvvəl yağış, qurumaqda olan tras, sonda quru tras. Buludlu. Havanın temperaturu +21° C, trasın temperaturu +27° C Mövsümün əvvəlindən […]

Startdan əvvəl yağış, qurumaqda olan tras, sonda quru tras. Buludlu. Havanın temperaturu +21° C, trasın temperaturu +27° C

Mövsümün əvvəlindən bir çox komandalar yeni maşınlarını sorucu diffuzorlar üzərində qurmuşdular, amma Silverstoun uik-endi ərəfəsində FİA bu diffuzorun istifadəsinə ciddi məhdudiyyətlər tətbiq edib. Britaniya havası əvvəlcə sürücülərə cümə günü yarışa gətirdikləri yenilikləri yoxlamağa mane olub, dünən isə sıralanma turunda qüvvələr nisbətinə təsir edib.

Hərçənd, mövsümdə doqquzuncu dəfə poulu Red Bull qazanıb, amma bu dəfə Ferrari sürücüləri çox yaxın olublar, komanda reqlamentdəki dəyişikliklər və effektiv yenilənmə sayəsində ciddi tərəqqiyə nail olub.

Səhər dəstək yarışlarının hamısı quru havada keçib, amma yarışdan yarım saat əvvəl güclü qısamüddətli yağış yağıb. Sürücülər trasa keçid təkərlərlə çıxıblar, Serxio Peres maşını saxlaya bilməyib, Pirelli-nin reklam baryerinə çırpılıb – sürücü boksa qayıdaraq burun elementini dəyişməli olub.

Startda Fettel Uebberi qabaqlaya bilib, Həmilton 10-cu yerdən 6-cı yerə yüksəlib, ikinci dövrədə isə Battonu qabaqlayaraq 5-ci olub. Fettel rəqiblərindən uzaqlaşmağa başlayıb və beşinci dövrədə komanda yoldaşından 4 saniyə uzaqlaşıb.

6-cı dövrədə Toro Rosso sürücüləri Petrovu keçiblər, 9-cu dövrədə Şumaher və Kobayaşi təmas yaşayıblar – almaniyalı sürücü ön antiqanadı dəyişmək üçün boksa yollanmalı olub və slik təkərlərə keçib. Stüardları insidenti araşdıraraq Mixaelə 10 saniyəlik stop&go cəriməsi veriblər.

Trayektoriya qurumağa başlayıb, Şumaher sliklərlə trasda ən sürətli olduğu üçün rəqibləri də boksa tələsiblər. Kobayaşiyə qulluq zamanı mexaniklər səhvə yol veriblər, sürücü Maldonado ilə toqquşmadan güclə qurtula bilib – stüardlar bu insidentə görə də 10 saniyəlik stop&go cəriməsini tətbiq ediblər.

14-cü dövrədə Batton Massanı keçərək 5-ciliyə yüksəlib, 15-ci dövrədə isə Həmilton Alonsonu keçərək 3-cü olub. İlk dördlük, Fettel, Uebber, Həmilton və Alonso 8 saniyə intervalında yerləşiblər.

24-cü döngədə Alonso Həmiltonu DRS-in köməyi ilə qabaqlayıb və Lyuis dərhal pit-stopa yönəlib. Kobayaşinin maşınında motor imtina edib, Buemi ilə təmasdan sonra di Resta yeni antiqanad üçün təkrar boksa yollanıb. Bueminin maşınında isə təkər deşilib və dağılıb, sürücü yarışı dayandırmalı olub.

27-ci dövrədə Uebber, Batton və Massa pit-stopa gediblər, bir dövrə sonra isə Fettel və Alonso mexaniklərin qonağı olublar. Almaniyalı sürücünün mexanikləri səhvə yol veriblər və Alonso trasa lider kimi qayıdıb, Həmilton isə bir saniyə ondan geri qalıb. Bir-iki dövrə sürücülər mübarizə aparsalar da, Lyuisin maşını tezliklə sürətini itirib və Alonso uzaqlaşıb. Bundan sonra Fettel onu keçməyə cəhd göstərib, amma cəhdləri uğur verməyib. Nəhayət, 37-ci dövrədə pit-stopa reallaşdıran Sebastyan bir dövrə trasda çox qalan Lyuisi qabaqlaya bilib. 39-cu dövrədə Uebber, 40-cı dövrədə Alonso və Batton yeni təkər dalınca pit-stopa baş vurublar, amma McLaren mexanikləri ön sağ təkəri bağlamadıqları üçün Censon yarışı dayandırmalı olub. 42-ci dövrədə Massa təkərlərini dəyişib.

Komanda Həmiltona yanacağa qənaət etmək xəbərini verib, Lyuis sürətini azaltmalı olub və 46-cı dövrədə Uebberi irəli buraxıb. Son döngələrdə isə Massa gərgin mübarizədən qalib çıxıb. Son dövrələrdə Red Bull sürücüləri də mübarizə aparıblar – Mark bir neçə həmlə edib və komandanın “mövqeyini qoru” xəbərinə məhəl qoymayıb.

Fernando Alonso mövsümdə birinci və karyerasında 27-ci qələbəsini qazanıb, sonrakı yerləri isə Red Bull sürücüləri tutublar. Fettel şəxsi hesabda üstünlüyünü bir qədər də artırıb, indi almaniyalı sürücü komanda yoldaşını 80 xal qabaqlayır, Alonso üçüncü yerə yüksəlib. Komandaların yarışında da Red Bull artıq əlçatmazdır.

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt
01 F.Alonso Ferrari Ferrari 1.28:41.196
02 S.Fettel Red Bull Renault + 0:16.511
03 M.Uebber Red Bull Renault + 0:16.947
04 L.Həmilton McLaren Mercedes + 0:28.986
05 F.Massa Ferrari Ferrari + 0:29.010
06 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes + 1:00.665
07 S.Peres Sauber Ferrari + 1:05.590
08 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault + 1:15.542
09 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes + 1:17.912
10 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari + 1:19.108
11 A.Sutil Force İndia Mercedes + 1:19.712
12 V.Petrov Lotus Renault GP Renault + 1:20.681
13 R.Barrikello Williams Cosworth + 1 dövrə
14 P.Maldonado Williams Coswort + 1 dövrə
15 P.di Resta Force İndia Mercedes + 1 dövrə
16 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth + 2 dövrə
17 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth + 2 dövrə
18 V.Liutsi Hispania Cosworth + 2 dövrə
19 D.Rikkardo Hispania Cosworth + 3 dövrə
H.Kovalaynen Team Lotus Renault
Y.Trulli Team Lotus Renault
K.Kobayaşi Sauber Ferrari
S.Buemi Toro Rosso Ferrari
C.Batton McLaren Mercedes

Sürətli dövrə: Fernando Alonso (Ferrari) – 1:34.908 (41-ci dövrə).

Turnir cədvəli:

Yer Pilot Komanda Motor Xal
01 S.Fettel Red Bull Renault 204
02 M.Uebber Red Bull Renault 124
03 F.Alonso Ferrari Ferrari 112
04 L.Həmilton McLaren Mercede 109
05 C.Batton McLaren Mercedes 109
06 F.Massa Ferrari Ferrari 52
07 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 40
08 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 34
09 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 31
10 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 28
11 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 25
12 A.Sutil Force İndia Mercedes 10
13 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 9
14 S.Peres Sauber Ferrari 8
15 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 8
16 R.Barrikello Williams Cosworth 4
17 P.di Resta Force İndia Mercedes 2
18 P.de la Rosa Sauber Ferrari 0
19 Y.Trulli Team Lotus Renault 0
20 V.Liutsi Hispania Cosworth 0
21 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 0
22 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 0
23 P.Maldonado Williams Coswort 0
24 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 0
25 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 0
26 D.Rikkardo Hispania Cosworth 0

Mühəndislər Kuboku:

Yer Komanda Motor Xal
01 Red Bull Renault 328
02 McLaren Mercedes 218
03 Ferrari Ferrari 164
04 Mercedes GP Mercedes 68
05 Lotus Renault GP Renault 65
06 Sauber Ferrari 33
07 Toro Rosso Ferrari 17
08 Force İndia Mercedes 12
09 Williams Cosworth 4
10 Team Lotus Renault 0
11 Hispania Cosworth 0
12 Marussia Virgin Renault 0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*