Çin-2016: Tras və statistika

Çin torpağında nəzərdə tutulan Formula1-in debütünə ilyarım qalmış, 2003-cü ilin aprelində mühəndis və arxitektorlar qrupu birinci dəfə gələcək trasın tikiləcəyi yerə baş çəkiblər. O zaman heç kim inanmırdı ki, belə böyük bir kompleksi 18 aya tikmək mümkündür, amma çinlilər hamını qrafikə dəqiq əməl etmələri ilə təəccübləndirdilər.

Trasın arxitektoru Hermann Tilke çin dilində ŞAN (Şanxayda yarışmaq) heroqlifindən istifadə etdi və qurduğu trasların bir-birinə oxşamamasını sübut etdi. Yeddi sol və doqquz sağ döngə, iki uzun düz yol – ötmək imkanı verən sürətli tras. Deyilənlərə görə, yarış kompleksinin ümumi dəyəri 325 milyon dollar olmuşdu.

Yeni avtodrom sürücülərin xoşuna gəldi. Hücum etmək imkanı verən geniş tras, düz uzun yolun sonunda əylənmədə ötmək imkanı, geniş təhlükəsizlik zonaları və əla xidmət vasitələri – tamaşaçılara başqa nə lazımdır?

Çin avtodromunun ən başlıca problemi 200 minlik tribunaların olmasına baxmayaraq yerli azarkeşlərin milli yarışa maraqlarının böyük olmamasıdır. Təşkilatçılar boş yerləri xüsusi örtüklərlə bağlayırlar və kameraları elə yerləşdirirlər ki, ekranlarda çox görünməsinlər.

Chinese Grand Prix

2016 FORMULA 1 CHINESE GRAND PRIX
Tarix Tras Dövrənin uzunluğu Dövrələrin sayı Yarış məsafəsi
15-17 aprel 2016 Shanghai International Circuit 5451 m 56 305.066 km
Rəsmi sayt

 

TRASIN XARAKTERİSTİKASI

Trasın konfiqurasiyası çox mürəkkəbdir və iki çətin sağ döngə sürücülərin işini lap çətinləşdirir. Radiusu artan bu döngələrdən birinin çıxışı təqvimdə ən uzun düzlüklərdən birinə çıxarır – daxili yanma mühərriyi maksimum dövriyyələrdə 20 saniyə çalışmalıdır – dövrənin təxminən beşdə biri.

İlk üç döngə ardıcıllığı çox maraqlı alınıb – mühəndislər bu hissəni minimum zaman ərzində qət etmək üçün sazlamalar axtarışını son anədək davam edirlər. Tras elə də hamar deyil, asfalt örtüyünün xüsusiyyətləri hər il fərqlənir.

Tras asfalta yatma qüvvəsinin orta kəmiyyətini  və düzlüklərdə sürətlə yavaş döngələrdə asfaltla ilişmə arasındakı ənənəvi kompromis tələb edir. Uzunmüddətli döngələrin çoxluğuna görə maşının sazlanması zamanı izafi dönüşlüyün yaranmaması vacibdir.

Trasda iki müstəqil DRS zonası var – hücum etmək istəyən sürücülər arxa qanadın hərəkətli elementini start düzlüyündə və 13-cü döngədən 14-cü döngəyədək olan düzlükdə aktivləşdirə biləcəklər. Maşınlar arasındakı interval 12-ci və 16-cı döngələrin girişində ölçüləcək.

Təkərin yeyilməsi elə də çox deyil, iki ilbizvari döngə ön sol təkəri yüklədiyi üçün ən çox həmin təkər yeyilir. Əyləclərə yüklənmə olduqca çoxdur. Ən uzun düzlüyün sonunda sürücülər 100-120 metr ərzində sürətlərini 330 km/saatdan 60 km/saatadək azaldırlar.

2015-ci ilin Çin Qran Prisində sessiyalarda ən yaxşı nəticələr
Sessiya Hava Sürücü Komanda Zaman
1-ci sərbəst yürüşlər Günəşli, quru Lyuis Həmilton Mercedes AMG 1:39.033
2-ci sərbəst yürüşlər Günəşli, quru Lyuis Həmilton Mercedes AMG 1:37.219
3-cü sərbəst yürüşlər Günəşli, quru Lyuis Həmilton Mercedes AMG 1:37.615
Sıralanma turu Günəşli, quru Lyuis Həmilton Mercedes AMG 1:35.782
Yarışda sürətli dövrə Günəşli, quru Lyuis Həmilton Mercedes AMG 1:42.208

 

Chinese Grand Prix

 

TELEYAYIM

F-1.az xatırladır ki, Azərbaycanda bütün çempionatın yayım hüquq İdman Azərbaycan kanalında olduğu üçün Çin Qran Prisini İdman Azərbaycan və ya İdman Azərbaycan HD kanallarından izləyə bilərsiniz. Hər bir sessiyanın rəsmi protokolları isə saytımızda operativ yerləşdiriləcək…

Çin Qran Prisinin sessiyaları, Bakı vaxtılə
Tarix Sessiya Zaman TV
15 aprel 1-ci sərbəst yürüşlər 06:00
15 aprel 2-ci sərbəst yürüşlər 10:00
16 aprel 3-cü sərbəst yürüşlər 08:00
16 aprel Sıralanma turu 11:00 10:50
17 aprel Yarış 10:00 09:50

 

Pirelli

 

HƏFTƏSONU ÜÇÜN SÜRÜCÜLƏRİN TƏKƏR SEÇİMİ

Pirelli şirkəti Çinə də SuperSoft, Soft və Medium sliklərini gətirəcək – son iki tərkibdən hər hansı birindən yarışda mütləq istifadə olunmalıdır. Keçən il komandaların çoxu iki pit-stoplu strategiyaya üstünlük vermişdi, amma qarşıdakı yarışda 3 dəfə pit-stop etmək daha əlverişli görünür – ona görə də komandalar daha çox yumşaq təkərlər sifariş ediblər.

Sürücü Komanda Medium Soft SuperSoft
L.Həmilton Mercedes AMG 4 4 5
N.Rosberq Mercedes AMG 3 5 5
S.Fettel Ferrari 3 4 6
K.Rəykkönen Ferrari 3 4 6
V.Bottas Williams 2 4 7
F.Massa Williams 1 5 7
D.Rikkardo Red Bull 2 5 6
D.Kvyat Red Bull 2 5 6
K.Maqnussen Renault 2 5 6
C.Palmer Renault 3 4 6
N.Hülkenberq Force İndia 2 5 6
S.Peres Force İndia 2 5 6
M.Ferstappen Toro Rosso 3 5 5
K.Sayns Toro Rosso 2 6 5
F.Alonso McLaren 2 4 7
C.Batton McLaren 2 4 7
M.Eriksson Sauber 5 4 4
F.Nasr Sauber 5 4 5
P.Verlyayn Manor 4 5 4
R.Haryanto Manor 4 5 4
R.Qrojan Haas 1 5 7
E.Qutyerres Haas 2 4 7

 

Chinese Grand Prix, 2015

 

STATİSTİKA

Hazırkı pilotların Çin Qran Prisində nəticələri
Pilot QP Xallar Poul Podium Qələbə
Lyuis Həmilton 9 136 5 7 4
Fernando Alonso 12 96 2 5 2
Censon Batton 12 89 4 1
Sebastyan Fettel 9 88 3 3 1
Niko Rosberq 10 86 1 4 1
Kimi Rəykkönen 10 64 5 1
Felipe Massa 12 46 2
Daniel Rikkardo 5 20
Roman Qrojan 4 16
Valtteri Bottas 4 14
Niko Hülkenberq 6 9
Felipe Nasr 1 4
Serxio Peres 5 2
Daniil Kvyat 2 1
Markus Erikson 2 1
Esteban Qutyerres 2
Maks Ferstappen 1
Karlos Sayns 1
Kevin Maqnussen 1
Colion Palmer 1
Paskal Verlyayn
Rio Haryanto

 

Çin Qran Prisinin qalibləri
Tarix Tras Poul Qələbə
12.04.2015 Şanxay L.Həmilton Mercedes AMG L.Həmilton Mercedes AMG
20.04.2014 Şanxay L.Həmilton Mercedes AMG L.Həmilton Mercedes AMG
14.04.2013 Şanxay L.Həmilton Mercedes AMG F.Alonso Ferrari
15.04.2012 Şanxay N.Rosberq Mercedes AMG N.Rosberq Mercedes AMG
17.04.2011 Şanxay S.Fettel Red Bull L.Həmilton McLaren
18.04.2010 Şanxay S.Fettel Red Bull C.Batton McLaren
19.04.2009 Şanxay S.Fettel Red Bull S.Fettel Red Bull
19.10.2008 Şanxay L.Həmilton McLaren L.Həmilton McLaren
07.10.2007 Şanxay L.Həmilton McLaren K.Rəykkönen Ferrari
01.10.2006 Şanxay F.Alonso Renault M.Şumaxer Ferrari
16.10.2005 Şanxay F.Alonso Renault F.Alonso Renault
29.09.2004 Şanxay R.Barrikello Ferrari R.Barrikello Ferrari
, ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*