Avstraliya Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +24°-25° C, trasın temperaturu +33°-34° C Nahardan sonra trasın vəziyyəti yaxşılaşıb, komandalar peyda olmuş problemləri həll […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +24°-25° C, trasın temperaturu +33°-34° C

Nahardan sonra trasın vəziyyəti yaxşılaşıb, komandalar peyda olmuş problemləri həll ediblər və ənənəvi proqram üzrə işə başlayıblar: maşının sazlanması və uzun məsafədə hər iki təkər tərkibinin effektliyinin qiymətləndirilməsi.

Lotus və Caterham səhər baş verən problemlərin aradan qaldırılması ilə məşğul olublar – bir problemin həlli digər problemi üzə çıxarıb, amma Red Bull və Toro Rosso komandalarında Renault-nun güc qurğusu normal çalışıb – mövsümöncəsi testlərlə müqayisədə motor ustaları ciddi inkişaf ediblər.

Əlbəttə, sessiya səhvsiz ötüşməyib – yeni brake-by-wire əyləc sistemi hələ də problemlər yaradır. Sessiyanın sonunda Qrojanın Lotusu baryerlərə çırpılaraq sınmış asılqanla təhlükəsizlik zolağına çıxıb. 10-cu döngənin çınqıllı təsləsinə isə Hülkenberq düşüb.

Ümumiyyətlə, sessiya sakit keçib, demək olar ki, hamı 30 dövrədən çox məsafə qət ediblər. Protokollara isə Mervedes AMG sürücüləri başçılıq ediblər – yalnız onlar 90 saniyədən sürətli olublar…

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 1:29.625 37
02 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 1:29.782 + 0.157 31
03 F.Alonso Ferrari Ferrari 1:30.132 + 0.507 28
04 S.Fettel Red Bull Renault 1:30.381 + 0.756 40
05 C.Batton McLaren Mercedes 1:30.510 + 0.885 33
06 D.Rikkardo Red Bull Renault 1:30.538 + 0.913 38
07 K.Rəykkönen Ferrari Ferrari 1:30.898 + 1.273 32
08 V.Bottas Williams Mercedes 1:30.920 + 1.295 38
09 K.Maqnussen McLaren Mercedes 1:31.031 + 1.406 34
10 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 1:31.054 + 1.429 33
11 J.E.Vern Toro Rosso Renault 1:31.060 + 1.435 35
12 F.Massa Williams Mercedes 1:31.119 + 1.494 31
13 S.Peres Force İndia Mercedes 1:31.283 + 1.658 36
14 A.Sutil Sauber Ferrari 1:32.355 + 2.730 36
15 E.Qutyerres Sauber Ferrari 1:32.468 + 2.843 26
16 D.Kvyat Toro Rosso Renault 1:32.495 + 2.870 36
17 J.Byanki Marussia Ferrari 1:33.486 + 3.861 29
18 R.Qrojan Lotus Renault 1:33.646 + 4.021 12
19 M.Çilton Marussia Ferrari 1:34.757 + 5.132 29
20 M.Erikson Caterham Renault 1
21 P.Maldonado Lotus Renault
22 K.Kobayaşi Caterham Renault
, , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Avstraliya Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +22°-23° C, trasın temperaturu +32°-37° C Fasilədən sonra sürücülər sazlanma axtarışını davam etdiriblər və uzun məsafədə […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +22°-23° C, trasın temperaturu +32°-37° C

Fasilədən sonra sürücülər sazlanma axtarışını davam etdiriblər və uzun məsafədə yeni Pirelli təkərlərinin hər iki tərkibinin effektliyini müqayisə ediblər. SuperSoft tərkibi ilə komandalar mövsümöncəsi testlərdə işləyə bilməmişdilər, ona görə də komandalar məlumat toplamaqla məşğul olublar.

Sessiya sakit keçib, amma kiçik insidnetlər baş verib: əvvəlcə Qido van der Qarde çınqıllı tələyə düşüb, daha sonra isə mexnaiki nasazlıqlar üzündən Lyuis Həmilton dayanıb, bir neçə dəqiqə sonra Niko Rosberqin maşınında ötürmələr qutusunda problemlər üzə çıxıb. Mark Uebber porebrikə hücum zamanı yerində fırlanmalı olub.

Birinci sessiyada olduğu kimi protokollara Sebastyan Fettel başçılıq edib – 1:25.908, amma bu dəfə nəticələr sıx alınıb və ilk 8 sürücü 1 saniyəyə yerləşib…

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 S.Fettel Red Bull Renault 1:25.908 33
02 M.Uebber Red Bull Renault 1:26.172 + 0.264 31
03 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 1:26.322 + 0.414 26
04 K.Rəykkönen Lotus Renault 1:26.361 + 0.453 37
05 R.Qrojan Lotus Renault 1:26.680 + 0.772 30
06 F.Alonso Ferrari Ferrari 1:26.748 + 0.840 35
07 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 1:26.772 + 0.864 28
08 F.Massa Ferrari Ferrari 1:26.855 + 0.947 32
09 A.Sutil Force İndia Mercedes 1:27.435 + 1.527 34
10 N.Hülkenberq Sauber Ferrari 1:28.187 + 2.279 34
11 C.Batton McLaren Mercedes 1:28.294 + 2.386 30
12 P.di Resta Force İndia Mercedes 1:28.311 + 2.403 37
13 S.Peres McLaren Mercedes 1:28.566 + 2.658 32
14 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 1:28.627 + 2.719 31
15 E.Qutyerres Sauber Ferrari 1:28.772 + 2.864 33
16 P.Maldonado Williams Renault 1:28.852 + 2.944 36
17 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 1:28.968 + 3.060 35
18 V.Bottas Williams Renault 1:29.386 + 3.478 38
19 J.Byanki Marussia Cosworth 1:29.696 + 3.788 30
20 Ş.Pik Caterham Renault 1:30.165 + 4.257 37
21 M.Çilton Marussia Cosworth 1:30.600 + 4.692 34
22 Q.van der Qarde Caterham Renault 1:32.450 + 6.542 11
, , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Avstraliya Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Sessiyanın əvvəlində yağış, qurumaqda olan tras. Buludlu. Havanın temperaturu +19° C, trasın temperaturu +21° C İkinci sessiya yağış altında başlayıb, […]

Sessiyanın əvvəlində yağış, qurumaqda olan tras. Buludlu. Havanın temperaturu +19° C, trasın temperaturu +21° C

İkinci sessiya yağış altında başlayıb, ilk dəqiqələrdə bir çox sürücü trasdan çıxsa da, ciddi insident yaşanmayıb. Sürücülər yağış təkərlərlə işə başlayıblar, yarım saatdan sonra isə keçid təkərlərdən istifadə etməyə başlayıblar, sessiyanın sonunda isə tras kifayət qədər quruduğu üçün sliklərə keçiblər.

Səhər Pedro de la Rosa trasa çıxa bilməmişdi, bu dəfə ispaniyalı sürücü cəmi bir dövrə vurub və maşını yenidən mexaniklərin ixtiyarına verib.

Son 20 dəqiqədə trasa HRT sürücülərindən başqa hamı çıxıb və sliklərlə protokollarda ilk sətirdə bir-birini əvəz etməyə başlayıblar. Sonda protokollara Mixael Şumaher başçılıq edib.

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes 1:29.183 16
02 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 1:29.292 + 0.109 19
03 S.Peres Sauber Ferrari 1:30.199 + 1.016 23
04 F.Alonso Ferrari Ferrari 1:30.341 + 1.158 13
05 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 1:30.709 + 1.526 14
06 P.di Resta Force İndia Mercedes 1:31.466 + 2.283 13
07 F.Massa Ferrari Ferrari 1:31.505 + 2.322 14
08 H.Kovalaynen Caterham Renault 1:31.932 + 2.749 16
09 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 1:32.184 + 3.001 17
10 S.Fettel Red Bull Renault 1:32.194 + 3.011 19
11 M.Uebber Red Bull Renault 1:32.296 + 3.113 20
12 T.Qlok Marussia Cosworth 1:32.632 + 3.449 17
13 V.Petrov Caterham Renault 1:32.767 + 3.584 15
14 R.Qrojan Lotus Renault 1:32.822 + 3.639 11
15 C.Batton McLaren Mercedes 1:33.039 + 3.856 18
16 L.Həmilton McLaren Mercedes 1:33.252 + 4.069 11
17 P.Maldonado Williams Renault 1:34.108 + 4.925 21
18 K.Rəykkönen Lotus Renault 1:34.275 + 5.092 7
19 B.Senna Williams Renault 1:34.312 + 5.129 17
20 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 1:34.485 + 5.302 29
21 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 1:34.604 + 5.421 31
22 Ş.Pik Marussia Cosworth 1:34.770 + 5.587 13
23 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 1:42.627 + 13.444 16
24 P.de la Rosa Hispania Cosworth 1

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Avstraliya Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Əvvəl quru, sessiyanın sonunda yağış. Buludlu. Havanın temperaturu +15° C, trasın temperaturu +20° C Birinci sessiya ilə müqayisədə asfaltın vəziyyəti […]

Əvvəl quru, sessiyanın sonunda yağış. Buludlu. Havanın temperaturu +15° C, trasın temperaturu +20° C

Birinci sessiya ilə müqayisədə asfaltın vəziyyəti yaxşılaşıb, ona görə də sürətlər artıb – sürücülərin göstərdikləri nəticələr keçənilki nəticələrə yaxındır, amma nəzərə almaq lazımdır ki, maşınlarda ikiqat diffuzor yoxdur və yeni Pirelli təkərləri taxılıb.

Sürücülərin çoxu trasdan çıxaraq çınqıllığa səyahət ediblər, amma ciddi insident baş verməyib.

Hispania komandasının yeni F111 maşını debüt edib – Vitantonio Liutsi sessiyanın sonunda bir dövrə vuraraq boksa qayıdıb.

Sessiyanın sonunda isə yağış başlayıb. Protokollara Censon Batton başçılıq edib, britaniyalı sürücü yumşaq təkərlər və az yanacaqla çox sürətli olub.

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 C.Batton McLaren Mercedes 1:25.854 32
02 L.Həmilton McLaren Mercedes 1:25.986 + 0.132 31
03 F.Alonso Ferrari Ferrari 1:26.001 + 0.147 28
04 S.Fettel Red Bull Renault 1:26.014 + 0.160 35
05 M.Uebber Red Bull Renault 1:26.283 + 0.429 33
06 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 1:26.590 + 0.736 31
07 F.Massa Ferrari Ferrari 1:26.789 + 0.935 34
08 S.Peres Sauber Ferrari 1:27.101 + 1.247 39
09 R.Barrikello Williams Cosworth 1:27.280 + 1.426 34
10 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 1:27.448 + 1.594 23
11 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 1:27.525 + 1.671 31
12 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 1:27.528 + 1.674 29
13 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 1:27.536 + 1.682 22
14 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 1:27.697 + 1.843 30
15 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 1:28.095 + 2.241 35
16 P.di Resta Force İndia Mercedes 1:28.376 + 2.522 33
17 A.Sutil Force İndia Mercedes 1:28.583 + 2.729 31
18 P.Maldonado Williams Cosworth 1:29.386 + 3.532 29
19 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 1:30.829 + 4.975 22
20 Y.Trulli Team Lotus Renault 1:30.912 + 5.058 23
21 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 1:32.106 + 6.252 36
22 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 1:32.135 + 6.281 30
23 V.Liutsi Hispania Cosworth 1
24 N.Kartikeyan Hispania Cosworth

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*