Kanada Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +16°-17° C, trasın temperaturu +17°-19° C Nahardan sonra hava yaxşılaşıb. Göyün üzünü əvvəlki kimi buludlar örtsə […]

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +16°-17° C, trasın temperaturu +17°-19° C

Nahardan sonra hava yaxşılaşıb. Göyün üzünü əvvəlki kimi buludlar örtsə də, asfalt tam quruyub, komandalar səhər itirdikləri vaxtı kompensə etməyə çalışıblar. Pirelli isə Silverstoun üçün nəzərdə tutduğu yenilənmiş Medium tərkibini yoxlamağa başlayıb.

Hərçənd, komandalar bazar günü yarışda istifadə olunacaq təkərlərin effektliyinin yoxlanması və qiymətləndirilməsinə daha çox üstünlük veriblər.

Mark Uebber 20-ci dəqiqədə 6-cı döngədə yerində fırlanıb. Sürücülərin hamısı səhvə yol verib, təhlükəsizlik zonasına çıxıb və şikananı kəsiblər – asfalt yaxşı vəziyyətdə olmayıb, amma ciddi insident yaşanmayıb. Di Resta və Battonun maşınında ötürmələr qutusu ilə, Rəykkönenin maşınında isə əyləclərlə bağlı problemlər üzə çıxıb.

Sessiyanın ikinci yarısında sürücülər SuperSoft təkərlərinə keçiblər – əvvəlcə qısa dövrələr seriyasında sıralanma turu imitasiya olunub, sonra isə dolu yanacaq çəni ilə yarışın birinci hissəsi. Jil Bilnöv adına trasda təkərlərin yüklənməsi yüksəkdir və bu gün komandaların topladıqları məlumatlar yarışın strategiyasını müəyyən etməyə gərək olacaq.

Protokollara Fernando Alonso başçılıq edib – 1:14.818, ilk 12 sürücü 1 saniyəyə yerləşib…

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 F.Alonso Ferrari Ferrari 1:14.818 48
02 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 1:14.830 + 0.012 45
03 R.Qrojan Lotus Renault 1:15.083 + 0.265 40
04 M.Uebber Red Bull Renault 1:15.212 + 0.394 46
05 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 1:15.249 + 0.431 46
06 F.Massa Ferrari Ferrari 1:15.254 + 0.436 43
07 S.Fettel Red Bull Renault 1:15.280 + 0.462 41
08 A.Sutil Force İndia Mercedes 1:15.396 + 0.578 43
09 C.Batton McLaren Mercedes 1:15.422 + 0.604 29
10 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 1:15.566 + 0.748 38
11 K.Rəykkönen Lotus Renault 1:15.599 + 0.781 35
12 S.Peres McLaren Mercedes 1:15.661 + 0.843 39
13 P.di Resta Force İndia Mercedes 1:15.855 + 1.037 22
14 P.Maldonado Williams Renault 1:16.319 + 1.501 46
15 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 1:16.351 + 1.533 38
16 V.Bottas Williams Renault 1:16.374 + 1.556 40
17 E.Qutyerres Sauber Ferrari 1:16.475 + 1.657 45
18 N.Hülkenberq Sauber Ferrari 1:16.929 + 2.111 35
19 J.Byanki Marussia Cosworth 1:17.070 + 2.252 41
20 Ş.Pik Caterham Renault 1:17.236 + 2.418 35
21 M.Çilton Marussia Cosworth 1:17.888 + 3.070 45
22 Q.van der Qarde Caterham Renault 1:18.392 + 3.574 39
, , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Kanada Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +22°-24° C, trasın temperaturu +24°-23° C Sessiyalararası fasilədə yağış yağıb, amma ikinci sessiyanın startına tras tam […]

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +22°-24° C, trasın temperaturu +24°-23° C

Sessiyalararası fasilədə yağış yağıb, amma ikinci sessiyanın startına tras tam quruyub. İki komandanın mexanikləri maşın üzərində işlərini davam etdiriblər – McLaren komandası Battonun maşınında ilişmə muftasının problemlərini həll edib, Caterham komandası isə Kovalaynenin qəzadan sonra maşınını bərpa edib – hər iki sürücü sessiyanın sonunda trasa çıxa biliblər.

Sürücülər mərhələ üçün hazırlanmış yeniliklərin yoxlanması prosesini davam etdiriblər, eyni zamanda hər iki təkər tərkibinin uzun məsafədə effektliyi qiymətləndirilib.

Sessiyanın sonuna 40 dəqiqə qalmış Bruno Senna “Çempionlar divarı”na çırpılıb. Protokollara isə səhər olduğu kimi Lyuis Həmilton başçılıq eidb – 1:15.259, amma bu dəfə nəticələr çox sıx olub – ilk 13 sürücü 0.7 saniyəyə yerləşib…

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 L.Həmilton McLaren Mercedes 1:15.259 43
02 F.Alonso Ferrari Ferrari 1:15.313 + 0.054 36
03 F.Massa Ferrari Ferrari 1:15.410 + 0.151 39
04 S.Fettel Red Bull Renault 1:15.531 + 0.272 44
05 P.di Resta Force İndia Mercedes 1:15.544 + 0.285 32
06 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 1:15.651 + 0.392 37
07 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes 1:15.697 + 0.438 32
08 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 1:15.799 + 0.540 39
09 C.Batton McLaren Mercedes 1:15.812 + 0.553 14
10 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 1:15.878 + 0.619 40
11 S.Peres Sauber Ferrari 1:15.898 + 0.639 38
12 M.Uebber Red Bull Renault 1:15.907 + 0.648 41
13 P.Maldonado Williams Renault 1:15.987 + 0.728 39
14 R.Qrojan Lotus Renault 1:16.360 + 1.101 29
15 K.Rəykkönen Lotus Renault 1:16.562 + 1.303 33
16 H.Kovalaynen Caterham Renault 1:16.981 + 1.722 24
17 B.Senna Williams Renault 1:17.022 + 1.763 22
18 V.Petrov Caterham Renault 1:17.075 + 1.816 41
19 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 1:17.124 + 1.865 41
20 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 1:17.716 + 2.457 34
21 P.de la Rosa HRT Cosworth 1:18.908 + 3.649 27
22 T.Qlok Marussia Cosworth 1:19.084 + 3.825 40
23 N.Kartikeyan HRT Cosworth 1:19.378 + 4.119 21
24 Ş.Pik Marussia Cosworth 1:19.902 + 4.643 18

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Kanada Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +24° C, trasın temperaturu +42° C McLaren komandasının ehtiyat sürücüsü Pedro de la Rosa nahardan sonra […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +24° C, trasın temperaturu +42° C

McLaren komandasının ehtiyat sürücüsü Pedro de la Rosa nahardan sonra Serxio Peresi əvəz edib. Serxio özünü pis hiss edib və nahardan sonra avtodromu tərk edib.

Bu dəfə komandalar Soft və SuperSoft təkərləri ilə işləyiblər, sürücülər sıralanma turu və yarış konfiqurasiyası üçün sazlanmalar axtarıblar.

Əylənmə zamanı stabillik əldə etmək çox vacibdir, sazlanmaların axtarışı isə insidnetsiz ötüşməyib. Sessiyanın sonuna 40 dəqiqə qalmış Sutil yeddinci döngənin çıxışında qəzaya uğrayıb. On dəqiqə sonra qırmızı bayraqlar dalğalanıb – dördüncü döngədə Kobayaşi qəzaya uğrayıb. Restartdan dərhal sonra elə həmin yerdə D’Ambrozio qəzaya uğrayıb və yenə də qırmızı bayraqlar dalğalanıb.

Pedro de la Rosa trasa yalnız sessiyanın sonunda çıxıb, komanda maşını sürücüyə uyğunlaşdırmalı olub. İspaniyalı sürücü 14 dövrə vurub və 18-ci nəticə göstərib.

Protokollara isə Fernando Alonso başçılıq edib…

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 F.Alonso Ferrari Ferrari 1:15.107 34
02 S.Fettel Red Bull Renault 1:15.476 + 0.369 29
03 F.Massa Ferrari Ferrari 1:15.601 + 0.494 33
04 L.Həmilton McLaren Mercedes 1:15.977 + 0.870 26
05 C.Batton McLaren Mercedes 1:15.989 + 0.882 25
06 P.di Resta Force İndia Mercedes 1:16.089 + 0.982 34
07 M.Uebber Red Bull Renault 1:16.102 + 0.995 28
08 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 1:16.324 + 1.217 32
09 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 1:16.422 + 1.315 32
10 R.Barrikello Williams Cosworth 1:16.687 + 1.580 28
11 A.Sutil Force İndia Mercedes 1:16.905 + 1.798 16
12 P.Maldonado Williams Cosworth 1:16.941 + 1.834 39
13 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 1:17.051 + 1.944 32
14 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 1:17.684 + 2.577 34
15 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 1:17.757 + 2.650 20
16 Y.Trulli Team Lotus Renault 1:18.470 + 3.363 33
17 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 1:18.482 + 3.375 38
18 P.de la Rosa Sauber Ferrari 1:18.536 + 3.429 14
19 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 1:18.601 + 3.494 38
20 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 1:19.209 + 4.102 28
21 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 1:19.810 + 4.703 25
22 V.Liutsi Hispania Cosworth 1:20.284 + 5.177 31
23 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 1:20.311 + 5.204 38
24 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 1:20.922 + 5.815 26

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*