Çin Qran Prisi: Ötmə zonaları

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Şanxay avtodromunda istifadə zonalarını təsdiq edib. F-1.az xəbər verir ki, keçən il […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Şanxay avtodromunda istifadə zonalarını təsdiq edib. F-1.az xəbər verir ki, keçən il olduğu kimi Çində də sürücülər trasın iki hissəsində DRS sistemini aktivləşdirə biləcəklər.

1-ci DRS zonası: Əgər 12-ci döngənin apeksində iki maşın arasında məsafə bir saniyədən az olarsa, onda geridə olan maşın arxa düzlükdə (14-cü döngəyə 752 metr qalmış) DRS-i aktivləşdirə bilər.

2-ci DRS zonası: Əgər sonuncu döngənin girişinə 35 metr qalmış iki maşın arasında interval 1 saniyədən az olarsa, onda sonuncu döngədən 98 metr sonra geridə olan maşın arxa antiqanadın hərəkətli elementindən yararlana bilər…

, ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Çin Qran Prisi: Ötmə zonaları

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Şanxay avtodromunda istifadə zonalarını təyin edib. Bu il reqlamentə uyğun olaraq Çində […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Şanxay avtodromunda istifadə zonalarını təyin edib. Bu il reqlamentə uyğun olaraq Çində də sürücülər trasın iki hissəsində DRS sistemini aktivləşdirə biləcəklər.

1-ci DRS zonası: Əgər 12-ci döngənin apeksində iki maşın arasında məsafə bir saniyədən az olarsa, onda geridə olan maşın arxa düzlükdə (14-cü döngəyə 752 metr qalmış) DRS-i aktivləşdirə bilər.

drs-chin2
2-ci DRS zonası: Əgər sonuncu döngənin girişinə 35 metr qalmış iki maşın arasında interval 1 saniyədən az olarsa, onda sonuncu döngədən 98 metr sonra geridə olan maşın arxa antiqanadın hərəkətli elementindən yararlana bilər…

, ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*