Macarıstan-2022: İkinci sərbəst yürüşlər

İkinci məşqlərdə hava sərinləşib, asfalt rezin qatla örtülüb və trasın vəziyyəti xeyli düzəlib. Komandalar səhər yenilikləri yoxlayırdılarsa, bu dəfə təkərlərə üstünlük veriblər.

F-1.az bildirir ki, sabah yağış yağacağını nəzərə alan komandalar sıx proqramla çıxış ediblər. Sürücülər Hard və Medium təkərlərlə başlayıblar, sonra isə buranın ən əhəmiyyətli sessiyası sayılan sıralanma turuna hazırlaşmaq məqsədilə Soft təkərlərlə işləyiblər. Trasda sıxlıq çox olub.

Şumaxer 7-ci döngədə kerbə hücum edərkən idarəetməni itirib, amma qəzadan yayına bilib. Qasli, Sayns, Həmilton və Lekler trasdan çıxıb.  Elbon 20-ci dəqiqədə ilk döngədə dayanıb, lakin sonra hərəkətini davam etdirib. Rassell ilk dövrədə təkərlərini bloklayıb. Sessiyada başqa insident olmayıb.

Protokollara Şarl Lekler başçılıq edib – 1:18.445. Məşqlər sabah davam edəcək…

Yer N Sürücü Komanda Zaman Fərq Dövrə
1 16 Şarl Lekler Ferrari 1:18.445 26
2 4 Lando Norris McLaren 1:18.662 + 0:00.217 29
3 55 Karlos Sayns Ferrari 1:18.676 + 0:00.231 29
4 1 Maks Ferstappen Red Bull 1:18.728 + 0:00.283 25
5 3 Daniel Rikkardo McLaren 1:18.872 + 0:00.427 26
6 14 Fernando Alonso Alpine 1:19.049 + 0:00.604 29
7 5 Sebastyan Fettel Aston Martin 1:19.253 + 0:00.808 31
8 63 Corc Rassell Mercedes 1:19.355 + 0:00.910 28
9 11 Serxio Peres Red Bull 1:19.397 + 0:00.952 28
10 77 Valtteri Bottas Alfa Romeo 1:19.411 + 0:00.966 30
11 44 Lyuis Həmilton Mercedes 1:19.547 + 0:01.102 23
12 24 Quanyu Çjou Alfa Romeo 1:19.605 + 0:01.160 26
13 31 Esteban Okon Alpine 1:19.614 + 0:01.169 27
14 18 Ləns Stroll Aston Martin 1:19.702 + 0:01.257 30
15 10 Pyer Qasli AlphaTauri 1:19.730 + 0:01.285 27
16 20 Kevin Maqnussen Haas 1:19.818 + 0:01.373 29
17 47 Mik Şumaxer Haas 1:19.985 + 0:01.540 28
18 6 Nikolas Latifi Williams 1:20.488 + 0:02.043 29
19 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri 1:20.521 + 0:02.076 30
20 23 Aleksander Elbon Williams 1:20.615 + 0:02.170 20
, , , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*