Macarıstan-2018: Yarış

Yay tətilindən əvvəlki son yarışda ekspertlər Ferrari və Red Bull sürücülərinə üstünlük verirdilər. Bu trasda son yarışlar Mercedes üçün uğurlu alınmırdı, mövsümün son yarışlarında isə Skuderiyanın maşınları çox güclənmişdilər - cümə günü macar trasının ilk sektorunda qırmızı maşınlar gümüşü maşınları 0.4 saniyə üstələyiblər...

F-1.az xatırladır ki, cümə məşqlərində Rikkardo və Fettel liderlik ediblər, şənbə məşqlərində isə Fettel yenə də hamıdan sürətli olub. Sıralanma turu yağışlı havada baş tutduğu üçün sürət üstünlyü həlledici faktor olmayıb. Son sessiyada güclü yağış təkərləri ilə Həmilton hamını üstələyib.

Mercedes sürücüləri start düzlüyündə ilk cərgəni tam zəbt ediblər. Ferrari sürücülri ikinci cərgəyə sahib çıxıblar – mövsümdə ikinci dəfə Kimi Sebastyanı qabaqlayıb. Üçüncü cərgə isə tam sürpriz olub – Sayns və Qasli. Ləns Strol sıralanmadan sonra bağlı park rejimini pozduğu üçün cərimələnib və pit-leyndən start almalı olub.

Bir həftə əvvəl Almaniyada olduğu kimi Pirelli şirkəti Hunqarorinqə də Medim, Soft və (SuperSoftu buraxaraq) UltraSoft tərkiblərini gətirib.

Yağışlı sıralanmadan sonra bütün sürücülər təkər seçimində azad olublar – Fettel, Sayns, Alonso, Rikkardo, Hülkenberq, Vandorn, Lekler, Okon və Sirotkin start üçün Soft, Strol isə Medium tərkibini seçiblər, qalan sürücülər UltraSoft tərkibinə üstünlük veriblər..

Startdan əvvəl avtodromda bir neçə gün əvvəl dünyasını dəyişmiş Ferrari-nin prezidenti Sercio Markionnenin xatirəsi bir dəqiqəlik sükutla yad edilib.

Startda Həmilton liderliyini qoruya bilib, Rəykkönen komanda yoldaşını irəli buraxıb, Ferstappen isə Sayns və Qaslini qabaqlayıb. Arxada Eriksson və Rikkardo təmas yaşasalar da, hər ikisi mübarizəni davam etdirib. Leklerin Pereslə təması monakolu sürücünün mübarizəni dayandırması ilə nəticələnib. 2-ci dövrədə ilk onluq: Həmilton – Bottas – Fettel – Rəykkönen – Ferstappen – Qasli – Maqnussen – Sayns – Hartli – Hülkenberq.

6-cı dövrədə Maks Ferstappen trasda dayanıb – MGU-K generatorundakı problem üzündən motor gücünü itirib. Qrojan Alonsonu üstələyərək ilk onluğa qayıdıb – bir neçə döngədən sonra ispaniyalı sürücünü Rikkardo da qabaqlayıb.

10-cu dövrədə Mercedes sürücülərini 5 saniyə ayırıb. 13-cü dövrədə Rikkardo Hülkenberqi, növbəti dövrədə Hartlini ötərək ilk səkkizliyə daxil olub.

15-ci dövrədə Rəykkönen pit-stoplar dalğasına start verib – finlandiyalı sürücünün mexanikləri zaman itiriblər. Növbəti dövrədə Bottas həmyerlisinə cavab verib və pitdən trasa Kiminin önündə qayıdıb.

21-ci dövrədə uzun sürən dueldən sonra Rikkardo Maqnusseni qabaqlayıb. 23-cü dövrədə Peres, 24-cü dövrədə Hülkenberq, 25-ci dövrədə Hartli və Həmilton, 26-cı dövrədə isə Sayns mexaniklərinə baş çəkərək yeni təkər dəstlərinə keçiblər.

27-ci dövrədə Rikkardo Qaslini də arxada qoyaraq 5-ci yerə yüksəlib.

Hələ pit-stop etməmiş Fettelin arxasında trasa qayıdan Həmilton dərhal sürətini artırmaq istəsə də, komanda onu tələsməməyə çağırıb.

30-cu dövrədə Qrojan, 32-ci dövrədə Maqnussen, 33-cü dövrədə isə Sirotkin və Qasli də planlı pit-stoplarını reallaşdırıblar.

39-cu dövrədə cüzi sürət üstünlüyünə baxmayaraq həmyerlisini keçə bilməyən Rəykkönen ikinci dəfə pit-stopa yollanıb. Dövrəvi sürücülərin arxasında vaxt itirən Fettel növbəti dövrədə pit-yoluna yönəlib – almaniyalı sürcüü trasa Bottasın düz arxasında qayıdıb. Rikkardo start təkərlərini 45-ci dövrədə yeniləyib. 46-cı dövrədə ilk onluq: Həmilton – Bottas – Fettel – Rəykkönen – Rikkardo – Qasli – Maqnussen – Alonso – Vandorn – Sayns.

51-ci dövrədə Vandornun maşını yavaşlayıb – Stoffel ötürmələr qutusunun problemi üzündn maşını təhlükəsizlik zonasnda saxlayb. Virtual Təhlükəsizlik rejimi elan olunub, amma cəmi bir dəqiqədən sonra rejim ləğv olunub. Bu arada Hülkenberq də təkərlərini yeniləyib.

Yeni təkərlərlə daha sürətli olan Niko 54-cü dövrədə Peresi üstələyərək 13-cü yerə yüksəlib.

60-cı dövrədə təkərləri tam yeyilmiş Bottasa iki Ferrari sürücüsünün hücumları başlayıb. Təkərləri trası tutmayan Valtterini hətta DRS-lə hunqarorinqdə keçmək çox çətin olub.

64-cü dövrədə Fettelin növbəti hücumu uğurlu alınıb və alman sürücü 1-ci döngədən sonra irəli çıxıb, amma 2-ci döngədə Bottas arxadan rəqibinə çırpılaraq ön qanadını sıradan çıxarıb. Fürsətdən istifadə edən Kimi də həmyerlisini qabaqlayıb. 65-ci dövrədə ilk onuq: Həmilton – Fettel – Rəykkönen – Bottas – Rikkardo – Qasli – Maqnussen – Alonso – Sayns – Qrojan.

68-ci dövrədə Rikkardonun Bottasa hücumları başlayıb – 1-ci döngədə sürücülərə təmas yaşasalar da, hər ikisi də trasa qayıdaraq mübarizənid avam etdiriblər. Amma növbəti dövrədə Bottas avstraliyalı sürücünün hücumunu dəf edə bilməyib.

Lyuis Həmilton Macarıstanda 6-cı, mövsümdə 5-ci, karyerasında isə 67-ci qələbəsinə sevinib. Sebastyan Fettel finişdə 2-ci, Kimi Rəykkönen isə 3-cü olub.

İki gün sonra komandalar trasda mövsümiçi testlər üçün toplaşacaqlar, sonra isə yay tətili başlayacaq. Mübarizə isə avqustun sonunda davam edəcək…

Yer N Sürücü Komanda Zaman/Fərq Pit
1 44 Lyuis Həmilton Mercedes AMG 1:37:16.427 1
2 5 Sebastyan Fettel Ferrari + 0:17.123 1
3 7 Kimi Rəykkönen Ferrari + 0:20.101 1
4 3 Daniel Rikkardo Red Bull + 0:46.419 1
5 77 Valtteri Bottas (*) Mercedes AMG + 1:00.000 1
6 10 Pyer Qasli Toro Rosso + 1:13.273 1
7 20 Kevin Maqnussen Haas + 1 dövrə 1
8 14 Fernando Alonso McLaren + 1 dövrə 1
9 55 Karlos Sayns Renault + 1 dövrə 1
10 8 Roman Qrojan Haas + 1 dövrə 1
11 28 Brendon Hartli Toro Rosso + 1 dövrə 1
12 27 Niko Hülkenberq Renault + 1 dövrə 2
13 31 Esteban Okon Force İndia + 1 dövrə 1
14 11 Serxio Peres Force İndia + 1 dövrə 1
15 9 Markus Eriksson Sauber + 2 dövrə 1
16 35 Sergey Sirotkin Williams + 2 dövrə 1
17 18 Ləns Stroll Williams + 2 dövrə 1

* Valtteri Bottasın yekun nəticəsinə 10 saniyə əlavə olunub.

Sürətli dövrə: Daniel Rikkardo (Red Bull) – 1:20.012 (46-cı dövrə, 197.115 km/saat).

MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:

Sürücü Komanda Dövrə Səbəb
Stoffel Vandorn McLaren 50 ötürmələr qutusu
Maks Ferstappen Red Bull 6 güc qurğusu
Şarl Lekler Sauber 1 mexaniki problemlər

 

SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:

Yer N Sürücü Ölkə Komanda Xal
1 44 Lyuis Həmilton Mercedes AMG Petronas Motorsport 213
2 5 Sebastyan Fettel Scuderia Ferrari 189
3 7 Kimi Rəykkönen Scuderia Ferrari 146
4 77 Valtteri Bottas Mercedes AMG Petronas Motorsport 132
5 3 Daniel Rikkardo Aston Martin Red Bull Racing 118
6 33 Maks Ferstappen Aston Martin Red Bull Racing 105
7 27 Niko Hülkenberq Renault Sport Formula 1 Team 52
8 20 Kevin Maqnussen Haas F1 Team 45
9 14 Fernando Alonso McLaren F1 Team 44
10 11 Serxio Peres Sahara Force İndia F1 Team 30
11 55 Karlos Sayns Renault Sport Formula 1 Team 30
12 31 Esteban Okon Sahara Force İndia F1 Team 29
13 10 Pyer Qasli Red Bull Toro Rosso Honda 26
14 8 Roman Qrojan Haas F1 Team 21
15 16 Şarl Lekler Alfa Romeo Sauber F1 Team 13
16 2 Stoffel Vandorn McLaren F1 Team 8
17 9 Markus Eriksson Alfa Romeo Sauber F1 Team 5
18 18 Ləns Stroll Williams Martini Racing 4
19 28 Brendon Hartli Red Bull Toro Rosso Honda 2

 

MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:

Yer Komanda Motor Xal
1 Mercedes AMG Petronas Motorsport Mercedes 345
2 Scuderia Ferrari Ferrari 335
3 Aston Martin Red Bull Racing Renault 223
4 Renault Sport Formula 1 Team Renault 82
5 Haas F1 Team Ferrari 66
6 Sahara Force İndia F1 Team Mercedes 59
7 McLaren F1 Team Renault 52
8 Red Bull Toro Rosso Honda Honda 28
9 Alfa Romeo Sauber F1 Team Ferrari 18
10 Williams Martini Racing Mercedes 4
, , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*