MakKalou: Bakıya arxa qanadın yeni versiyasını gətirəcəyik

Azərbaycan Qran Prisinə qalan üç həftəni Formula1 komandaları texniki yeniliklər üzərində işləməyə həsr edəcəklər.

F-1.az xəbər verir ki, onlar əsasən maşınların aerodinamik effektivliyini artırmaq cəhdləri ilə əlaqələndirilir və Aston Martin-də şassinin təkmilləşdirilməsinə cavabdeh olan Tom MakKalou İspaniyanın AS qəzetinə müsahibəsində AMR23-ün necə yekunlaşdırıldığı barədə danışıb.

Ancaq o, avtomobilin incə tənzimləmə prosesində kursu saxlamağınız lazım olan əlamətdar nöqtəni adlandırması ilə başladı.

Tom MakKalou: “Red Bull Racing-in çox səmərəli avtomobili var, həm də düz yollarda çox sürətli. Albert Parkdakı trekdə DRS-in rolu böyükdür, çünki atlıların bu sistemi aktivləşdirdiyi nisbətən qısa dövrədə dörd zona var. Çox güman ki, RB19-un sürət üstünlüyü ilk növbədə aerodinamik kuzov dəstinin səmərəliliyi ilə bağlıdır. Məndə dəqiq məlumat yoxdur, amma Red Bull-u eyni Honda elektrik stansiyaları olan digər avtomobillərlə müqayisə edirəm.

Bununla belə, Red Bull keçən il əla şassiyə sahib idi. Aerodinamik səmərəlilik Bakı və Mayami kimi traslarda əsas uğur faktorudur, lakin sonra biz Monako və Barselonada yarışları görəcəyik, burada bu amilin təsiri bir qədər az olacaq.

Çempionatın ilk üç mərhələsi, ümumiyyətlə, digər təqvim marşrutları ilə müqayisədə o qədər də xarakterik deyil. Ancaq qarşıda aerodinamik səmərəliliyin nəticəyə daha az təsir edəcəyi çoxlu yarışlar var, lakin avtomobili hazırlayarkən biz bütövlükdə mövsümə diqqət yetirmişik.

Bizi növbəti mərhələdən ayıran üç həftə əlverişli vəziyyət yaradır və biz bundan maksimum yararlanmalıyıq. Nə qədər çox araşdırma vaxtınız olarsa, bir o qədər çox külək tunel seansı və təhlil edə bilərsiniz.

Hər həftə araşdırmalarımızda sürəti əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilən şassiləri təkmilləşdirməyin mümkün yollarını axtarırıq, lakin büdcə ilə məhdudlaşdığımızı nəzərə almalıyıq. Bakıya müəyyən yeniliklər gətirəcəyik – indi hamı onları hazırlamaqla məşğuldur. Bizim vəzifəmiz həm döngələrdə, həm də düzlərdə Red Bull ilə fərqi aradan qaldırmaqdır.

Mercedes və Ferrari mövsümöncəsi sınaqlardan bəri eyni səviyyədədir. Onların avtomobilləri arasında müxtəlif növ döngələrdə görünən səmərəlilik baxımından bəzi fərqlər var. Dairə üzrə nəticələr müqayisə edilə bilər, lakin müxtəlif yollarla əldə edilir.

AMR23-dən danışsaq, o, döngələri daha yaxşı idarə edir, baxmayaraq ki, düz yollarda əla sürəti ilə fərqlənmir. Keçən mövsüm biz əksər treklər üçün ən yaxşı həlli tapmaq üçün arxa qanadla çox sınaq keçirdik, lakin bu, bizə baha başa gəldi.

Bu il bizim hər üç ilk yarışda eyni arxa qanadımız var idi, lakin biz Azərbaycana yeni versiya gətirəcəyik, çünki Bakı treki yüksək effektiv aerodinamik kuzov dəsti tələb edir. Ancaq vurğulamaq lazımdır ki, maşının təkmilləşdirilməsi planını tərtib edərkən komandanın büdcəsinin məhdud olduğunu həmişə nəzərə alırıq.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*