Belçika Qran Prisi: İkinci sərbəst yürüşlər

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +22°-24° C, trasın temperaturu +36°-39° C Bu gün Spada əla hava olub – isti, quru və […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +22°-24° C, trasın temperaturu +36°-39° C

Bu gün Spada əla hava olub – isti, quru və günəşli hava komandaların məhsuldar işləməsinə səbəb olub, tribunlar isə yerli Formula1 azarkeşləri ilə dolu olub.

Lotus nahardan əvvəl qəzaya urğamış Pastor Maldonadonun maşınını vaxtında bərpa edə bilməyib – Pastor sessiyanın ilk yarım saatını boksda gözləməli olub. Digər sürücülər isə ilk dəqiqələrdən trasa tələsiblər – bütün sürücülər ənənəvi proqram üzrə işləyiblər – sazlanmaların axtarışı və iki təkər tərkibinin effektliyinin qısa və uzun dövrələr seriyasında qiymətləndirilməsi.

İsti asfaltla Medium tərkibinin ilişməsi yaxşı alınmayıb – maşınlar trasda sürüşüblər və mühəndislər sürətlə ilişmə arasında kompromis axtarışında tədricən maşınların asfalta yatma qüvvəsini artırmalı olublar.

Kvyat və Nasr pit-leyndə az qalıb ki, toqquşsunlar – Red Bull komandası rusiyalı sürücüsünü pit-leyndən Felipe keçərkən buraxıb: Sauber sürücüsü zamanında əyləci basa bilib. Maldonado 8 dövrədən sonra əyləclərin qızması üzündən boksa qayıtmalı olub, amma tezliklə işini davam etdirib.

Sessiyanın ikinci yarısında sürücülər Soft tərkibinə keçiblər – yumşaq təkərlər daha effektiv olublar, sürət fərqi isə kəskin artıb.

Sessiyanın sonuna 25 dəqiqə qalmış qırmızı bayraqlar dalğalanıb – Blanchimont döngəsində Rosberqin maşınında sağ arxa təkər partlayıb. İnsident yerinə bir neçə kilometr qalmış təkərdə yavaş deşilmə müşahidə olunub, təkərdə hava təzyiqi tədricən düşüb, sonda isə təkər partlayıb. Maşın təxliyyə olunub, təkərin qırıntları trasda təmizlənib – 10 dəqiqədən sonra sessiyaya restart verilib.

Amma tezliklə marşallar yenə də qırmızı bayraqlara əl atmalı olublar – porebrik üzərində Eriksonun maşını idarəetməni itirib və trasdan çıxaraq böyük sürətlə qoruyucu baryerlərə çırpılıb. Markus maşını müstəqil tərk etsə də, yerli tibbi mərkəzə aparılıb – maşında yüksək yüklənmə indikatoru işləyib.

Sessiyanın sonunda isə Qrojanın maşını trasda dayanıb – motor gözlənilmədən gücünü itirib, amma qırmızı bayraqlara ehtiyac olmayıb, çünki sessiya baaş çatıb.

Səhər olduğu kimi, protokollara Niko Rosberq başçılıq edib – 1:49.385. F-1.az xatırladır ki, sabah səhər məşqlər davam edəcək…

Nəticələr belə olub:

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt Fərq Dövrə
01 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 1:49.385 19
02 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 1:49.687 + 0.302 23
03 D.Rikkardo Red Bull Renault 1:50.136 + 0.751 15
04 D.Kvyat Red Bull Renault 1:50.399 + 1.014 18
05 K.Rəykkönen Ferrari Ferrari 1:50.461 + 1.076 23
06 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 1:50.461 + 1.076 21
07 R.Qrojan Lotus Mercedes 1:50.489 + 1.104 21
08 M.Erikson Sauber Ferrari 1:50.709 + 1.324 18
09 F.Nasr Sauber Ferrari 1:50.928 + 1.543 24
10 S.Fettel Ferrari Ferrari 1:50.940 + 1.555 23
11 S.Peres Force İndia Mercedes 1:50.971 + 1.586 21
12 K.Sayns Toro Rosso Renault 1:51.037 + 1.652 24
13 M.Ferstappen Toro Rosso Renault 1:51.117 + 1.732 25
14 V.Bottas Williams Mercedes 1:51.250 + 1.865 25
15 P.Maldonado Lotus Mercedes 1:51.317 + 1.932 16
16 F.Massa Williams Mercedes 1:51.588 + 2.203 26
17 C.Batton McLaren Honda 1:51.854 + 2.469 16
18 F.Alonso McLaren Honda 1:52.570 + 3.185 14
19 U.Stivens Manor Ferrari 1:54.065 + 4.680 17
20 R.Merhi Manor Ferrari 1:54.253 + 4.868 14
, , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*