Kanada Qran Prisi: Yarış

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +24° C, trasın temperaturu +30° C Cümə və şənbə günləri Kanada trasını yağış yuyub, asfalt işlənmiş […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +24° C, trasın temperaturu +30° C

Cümə və şənbə günləri Kanada trasını yağış yuyub, asfalt işlənmiş rezinlə örtülməyib və bazar günü onun vəziyyəti elə də yaxşı olmayıb. Uik-endin gedişində yalnız bir məşq sessiyası quru havada baş tutub, komandalar iki slik tərkibinin effektliyini layiqincə qiymətləndirə bilmədikləri üçün strategiya seçimində əminlik olmayıb.

Dünən sıralanma turu da nəm asfaltda keçib, ona görə də yarış üçün hamı kifayət qədər təzə slik təkər dəstinə malik olub və yarışın ilk mərhələsində hamının təkər seçimi azad idi – komandalar optimal seçim axtarışında olublar.

Sebastyan Fettel karyerasında 39-cu, mövsümdə isə 3-cü poulunu qazanıb. Onunla birlikdə ilk cərgədən start almaq şərəfinə Lyuis Həmilton nail olub. 3-cü yeri isə heç kimin gözləmədiyi Valtteri Bottas tutub.

Üç sürücü startda yer itirməli olub: Roman Qrojan iki həftə əvvəl Monakodakı qəzasına görə 10 yer, Rəykkönen və Rikkardo isə sıralanma turunda pit-leyn düzümünü pozduqlarına görə 2 yer itirmək cəzası almışdılar, amma faktiki olaraq Roman 3 yer, Kimi və Daniel isə 1 yer itiriblər.

Nəticədə yarışın ilk hissəsinə Medium tərkibini di Resta, Byanki, Çilton və Qrojan seçiblər, digər sürücülər isə SuperSoft tərkibinə üstünlük veriblər.

Start insidentsiz ötüşüb. Fettel poulun üstünlüyünü saxlayıb, Bottas iki mövqe itirib, Rikkardo Rəykköneni qabaqlayıb. 2-ci dövrədə Alonso Bottası, Massa isə Batton və Maldonadonu üstələyiblər. 3-cü dövrənin sonunda ilk onluq: Fettel – Həmilton – Rosberq – Uebber – Alonso – Bottas – Vern – Sutil – Rikardo – Rəykkönen.

6-cı dövrədə Vern Bottası qabaqlayıb, fürsətdən istifadə edən Sutil də finlandiyalı sürücüyə hücuma keçib, amma almaniyalı sürücünün maşını yerində 360 dərəcə fırlandıqdan sonra yoluna davam edib. 9-cu dövrədə Massa əvvəlcə Peresi, sonra isə Hülkenberqi ötüb. Rikkardonun arxasında böyük qrup toplanıb, avstraliyalı sürücünü əvvəlcə Rəykkönen keçib, sonra Daniel boksa dönməzdən əvvəl Massa da onu keçib.

13-cü dövrədə Rikkardo, Hülkenberq və Maldonado, 14-cü dövrədə Uebber, Vern və Peres, 15-ci dövrədə Rosberq və Bottas, 16-cı dövrədə Fettel və Alonso, 18-ci dövrədə Massa, 19-cu dövrədə Həmilton ilk pit-stoplarını reallaşdırıblar. Sutilə arxadan çırpıldığı üçün Maldonado pit-leyndən keçmək cəzası alıb – 18-ci dövrədə Pastor cəzasını çəkib. 20-ci dövrədə Massa Qutyerresi keçib, 21-ci dövrədə Maldonado və Peres də Estebanı qabaqlayıblar.

23-cü dövrədə Rəykkönen boksa yollanıb və Lotus mexanikləri vaxt itiriblər, 24-cü dövrədə Sutil və Massa Battonu üstələyiblər. Felipe bir neçə dəfə Adriana hücum etsə də, almaniyalı sürücü məharətlə müdafiə olunub. 28-ci dövrədə Batton boksa yollanıb. 31-cü dövrədə uzun sürən mübarizədən sonra Uebber və Alonso Rosberqi keçə biliblər və Niko peletonda ilk olaraq ikinci pit-stopuna yollanıb. Bu zaman Fettelin Həmilton üzərində üstünlüyü 18 saniyəyə çatıb – liderlə eyni dövrədə yalnız 11 sürücü qalıb. 35-ci dövrədə ilk onluq: Fettel – Həmilton – Uebber – Alonso – Rosberq – Vern – di Resta – Qrojan – Sutil – Massa. Di Resta və Qrojan hələ pit-stop keçirməmişdilər.

Uebber van der Qardeni bir dövrə qabaqlayarkən maşınlar arasında təmas yaşanıb və Markın maşınında ön antiqanadın bəzi elementləri sınıb – stüardlardan hollandiyalı sürücüyə 10 saniyəlik Stop&Go cəriməsi gəlib. 42-ci dövrədə Alonso Uebberi üstələyərək 3-cü yerə yüksəlib.

43-cü dövrədə Massa pit-stop keçirib, 44-cü dövrədə Qrojan ilk pit-stopuna yollanıb, 45-ci dövrədə Peres, 47-ci dövrədə Uebber, 48-ci dövrədə Alonso, 49-cu dövrədə Həmilton, 50-ci dövrədə Fettel yeni təkər dəsti alıblar. Van der Qarde və Hülkenberq arasında təmas yaşanıb və hər iki sürücü mübarizəni dayandırıb. 51-ci dövrədə ilk onluq: Fettel – Həmilton – Alonso – Uebber – Rosberq – Vern – di Resta – Sutil – Rəykkönen – Qrojan.

52-ci dövrədə Fettel şikananı kəsib, amma 4 saniyə itirərək yoluna davam edib. 55-ci dövrədə Qrojan yenidən pitə yollanıb, 57-ci dövrədə di Resta özünün ilk pit-stopunu gerçəkləşdirib. 58-ci dövrədə Rosberq 3-cü, Vern isə 2-ci pit-stopunu keçiriblər.

Sutil uzun müddət Həmilton-Alonso cütlüyünü irəli buraxmayıb və stüardlar tərəfindən mavi bayraqlara məhəl qoymadığı üşün pit-leyndən keçmək cəzası alıb. Fernando Lyuisə aktiv pressinq tətbiq etməyə başlayıb və 63-cü dövrədə irəli çıxıb. Həmilton əks hücuma keçib, maşınlar arasında kiçik təmas yaşanıb, amma hər iki sürücü yoluna davam edib.

66-cı dövrədə Qutyerres mübarizədən kənar qalıb – sürücü boksdan çıxarkən ön təkərləri bloka salıb və döngəyə girə bilməyib. 69-cu dövrədə Massa Rəykköneni qabaqlayaraq 8-ci yerə yüksəlib.

Sebastyan Fettel Kanada Qran Prisində inamlı qələbə qazanıb – liderlə bir dövrədə yarışı yalnız 4 sürücü başa vurub. Almaniyalı sürücü karyerasında 29-cu, mövsümdə isə 3-cü qələbəsinə sevinib. Fernando Alonso 6-cı yerdən start alarkən itkilərini minimuma endirərək finişdə 2-ci olub, Lyuis Həmilton podiumu tamamlayıb.

Jan Erik Vern 6-cı olmaqla karyerasının ən yaxşı nəticəsinə imza atıb, Williams komandası isə ardıcıl 7-ci yarışında xal qazana bilməyib. Alonso 90-cı podiumunu qazanıb, Rəykkönen isə ardıcıl 24-cü yarışında xal qazanmaqla Mixael Şumaherin nəticəsini təkrarlayıb.

Üç həftədən sonra mübarizə Silverstounda davam edəcək!

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt
01 S.Fettel Red Bull Renault 1.32:09.143
02 F.Alonso Ferrari Ferrari + 0:14.408
03 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes + 0:15.942
04 M.Uebber Red Bull Renault + 0:25.731
05 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes + 1:09.725
06 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari + 1 dövrə
07 P.di Resta Force İndia Mercedes + 1 dövrə
08 F.Massa Ferrari Ferrari + 1 dövrə
09 K.Rəykkönen Lotus Renault + 1 dövrə
10 A.Sutil Force İndia Mercedes + 1 dövrə
11 S.Peres McLaren Mercedes + 1 dövrə
12 C.Batton McLaren Mercedes + 1 dövrə
13 R.Qrojan Lotus Renault + 1 dövrə
14 V.Bottas Williams Renault + 1 dövrə
15 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari + 2 dövrə
16 P.Maldonado Williams Renault + 2 dövrə
17 J.Byanki Marussia Cosworth + 2 dövrə
18 Ş.Pik Caterham Renault + 3 dövrə
19 M.Çilton Marussia Cosworth + 3 dövrə
20 E.Qutyerres Sauber Ferrari + 7 dövrə
N.Hülkenberq Sauber Ferrari
Q.van der Qarde Caterham Renault

Sürətli dövrə: Mark Uebber (Red Bull) – 1:16.182 (69-cu dövrə).

Turnir cədvəli:

Yer Pilot Komanda Motor Xal
01 S.Fettel Red Bull Renault 132
02 F.Alonso Ferrari Ferrari 96
03 K.Rəykkönen Lotus Renault 88
04 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 77
05 M.Uebber Red Bull Renault 69
06 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 57
07 F.Massa Ferrari Ferrari 49
08 P.di Resta Force İndia Mercedes 34
09 R.Qrojan Lotus Renault 26
10 C.Batton McLaren Mercedes 25
11 A.Sutil Force İndia Mercedes 17
12 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 13
13 S.Peres McLaren Mercedes 12
14 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 7
15 N.Hülkenberq Sauber Ferrari 5
16 E.Qutyerres Sauber Ferrari 0
17 V.Bottas Williams Renault 0
18 P.Maldonado Williams Renault 0
19 J.Byanki Marussia Cosworth 0
20 Ş.Pik Caterham Renault 0
21 M.Çilton Marussia Cosworth 0
22 Q.van der Qarde Caterham Renault 0

Mühəndislər Kuboku:

Yer Komanda Motor Xal
01 Red Bull Renault 201
02 Ferrari Ferrari 145
03 Mercedes AMG Mercedes 134
04 Lotus Renault 114
05 Force İndia Mercedes 51
06 McLaren Mercedes 37
07 Toro Rosso Ferrari 20
08 Sauber Ferrari 5
09 Williams Renault 0
10 Marussia Cosworth 0
11 Caterham Renault 0
, , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Kanada Qran Prisi: Yarış

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +28° C, trasın temperaturu +45° C Kanada Qran Prisinin startında sürücülərindüzümü maarqlı alınıb – komandalar maşınları […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +28° C, trasın temperaturu +45° C

Kanada Qran Prisinin startında sürücülərindüzümü maarqlı alınıb – komandalar maşınları təkmilləşdiriblər, mövsümdə ilk dəfə maşınlar sfalta yatma qüvvəsnin aşağı səviyyəsinə köklənib, həm də artıq sürücülər yeni Pirelli təkərlərinə öyrəşiblər.

Sıralanma turunda Sebastyan Fettel inamlı qələbə qazanıb və Lyuis Həmiltonu 0.3 saniyə qabaqlayıb, Sebastyanın arxasında mübarizə çox gərgin və sıx olub.

İlk onluqda yalnız Censon Batton Soft təkərlərlə starta çıxmağı qərara alıb. Startda heç bir insident yaşanmayıb və ilk altılıq mövqelərini qoruyub, di Resta isə Qrojanı qabaqlayıb. 2-ci dövrədə Massa Rosberqi keçib, növbəti dövrədə isə di Resta Rosberqi ötüb. Fettel bu zamana Lyuisi artıq 1.4 saniyə qabaqlayıb.

5-ci dövrədə ilk onluq: Fettel – Həmilton – Alonso – Uebber – Massa – di Resta – Rosberq – Qrojan – Şumaher – Batton. Massa yerində fırlanıb və 12-ci yerə düşüb. Peleton uzanıb, sürücülər təkərləri qoruyaraq mübarizəni son hissəyə saxlayıblar.

13-cü dövrədə Massa ilk pit-stopu reallaşdırıb, 14-cü dövrədə di Resta və Şumaher təkərlərini dəyişiblər. 15-ci dövrədə Rəykkönen Battonu qabaqlayaraq 7-ci yerə yüksəlib, növbəti dövrədə Batton boksa tələsib. Həmilton Fettelə hücum məsafəsinə yaxınlaşıb, amma Sebastyan pitəüz tutub və Soft təkərlərinə keçib.

Növbəti dövrədə Həmilton və Uebber pit-stop keçiriblər və Lyuis trasa Sebastyanın önündə qayıdıb. Trasda lider qalan Alonso iki sürətli dövrədən sonra mexaniklərinin qonağı olub və trasa lider kimi də qayıdıb. Amma elə həmin dövrənin sonunda Lyuis DRS-in köməyi ilə liderliyi ələ alıb.

24-cü dövrədə Kartikeyan birinci döngədə trasdan çıxaraq yarışdan xaric qalıb. Bir neçə dövrədən sonra Pedro de la Rosa boksda maşınını saxlayıb.

Rəykkönen, Peres və Maldonado ilk pit-stoplarını ləngidiblər. Pastor 30-cu, Kimi 40-cı, Serxio isə 41-ci dövrədə SuperSoft təkərlərə keçiblər – Serxio trasa Kiminin önündə qayıdıb.

43-cü dövrədə ilk onluq: Həmilton – Alonso – Fettel – Uebber – Qrojan – Massa – Peres – Rosberq – Rəykkönen – di Resta.

43-cü dövrədə Şumaher ikinci pit-stopunu gerçəkləşdirib – mexaniklər açıq vəziyyətdə qalmış arxa antiqanadın hərəkətli elementini düzəltməyə çalışıblar, trasa qayıdan Mixael bir dövrədən sonra boksa qayıdıb və mübarizəni dayandırıb. 46-cı dövrədə Jan Erik Vern pit-leyndə sürət limitini aşdığı üçün pit-leyndən keçməklə cərimələnib.

50-ci dövrədə Həmilton ikinci dəfə boksa üz tutub, 53-cü dövrədə Uebber eyni addımı atıb. Lyuis tempi artıraraq Alonso və Fettelə çatmağa çalışıb.

Yarışın taleyi son dövrələrdə həll olunub. 62-ci dövrədə Həmilton Fetteli qabaqlayıb, növbəti dövrədə Fettel də boksa yönəlib. 65-ci dövrədə Lyuis Fernandonu keçərək liderliyi özünə qaytarıb. Ferrari sürücüsünün yeyilmiş təkərlərdə sürəti aşağı düşüb və onu əvvəlcə Qrojan, daha sonra isə Peres keçiblər. Finişə 2 dövrə qalmış Fettel təzə təkərlərlə sürətli dövrələrə imza atmaqla Alonsonu keçib.

Həmilton çox gözəl qələbə qazanıb və karyerasında 18-ci qələbəsini rəsmiləşdirib. Lyuis mövsümün 7-ci yarışında 7-ci qalib olub, bu qələbə sayəsində britaniyalı sürücü çempionatda liderliyi də ələ keçirib…

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt
01 L.Həmilton McLaren Mercedes 1.32:29.586
02 R.Qrojan Lotus Renault + 0:02.513
03 S.Peres Sauber Ferrari + 0:05.260
04 S.Fettel Red Bull Renault + 0:07.295
05 F.Alonso Ferrari Ferrari + 0:13.411
06 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes + 0:13.842
07 M.Uebber Red Bull Renault + 0:15.085
08 K.Rəykkönen Lotus Renault + 0:15.567
09 K.Kobayaşi Sauber Ferrari + 0:24.432
10 F.Massa Ferrari Ferrari + 0:25.272
11 P.di Resta Force İndia Mercedes + 0:37.693
12 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes + 0:46.236
13 P.Maldonado Williams Renault + 0:47.052
14 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari + 1:04.475
15 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari + 1 dövrə
16 C.Batton McLaren Mercedes + 1 dövrə
17 B.Senna Williams Renault + 1 dövrə
18 H.Kovalaynen Caterham Renault + 1 dövrə
19 V.Petrov Caterham Renault + 1 dövrə
20 Ş.Pik Marussia Cosworth + 3 dövrə
T.Qlok Marussia Cosworth
M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes
P.de la Rosa HRT Cosworth
N.Kartikeyan HRT Cosworth

Sürətli dövrə: Sebastyan Fettel (Red Bull) – 1:15.752 (70-ci dövrə).

Turnir cədvəli:

Yer Pilot Komanda Motor Xal
01 L.Həmilton McLaren Mercedes 88
02 F.Alonso Ferrari Ferrari 86
03 S.Fettel Red Bull Renault 85
04 M.Uebber Red Bull Renault 79
05 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 67
06 K.Rəykkönen Lotus Renault 55
07 R.Qrojan Lotus Renault 53
08 C.Batton McLaren Mercedes 45
09 S.Peres Sauber Ferrari 37
10 P.Maldonado Williams Renault 29
11 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 21
12 P.di Resta Force İndia Mercedes 21
13 B.Senna Williams Renault 15
14 F.Massa Ferrari Ferrari 11
15 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 7
16 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 4
17 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 2
18 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes 2
19 H.Kovalaynen Caterham Renault 0
20 T.Qlok Marussia Cosworth 0
21 Ş.Pik Marussia Cosworth 0
22 N.Kartikeyan HRT Cosworth 0
23 V.Petrov Caterham Renault 0
24 P.de la Rosa HRT Cosworth 0

Mühəndislər Kuboku:

Yer Komanda Motor Xal
01 Red Bull Renault 164
02 McLaren Mercedes 133
03 Lotus Renault 108
04 Ferrari Ferrari 97
05 Mercedes AMG Mercedes 69
06 Sauber Ferrari 58
07 Williams Renault 44
08 Force İndia Mercedes 28
09 Toro Rosso Ferrari 6
10 Caterham Renault 0
11 Marussia Cosworth 0
12 HRT Cosworth 0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Kanada Qran Prisi: Yarış

Buludlu. Yağış, qurumaqda olan tras, yarışın sonunda quru tras. Havanın temperaturu +19° C, trasın temperaturu +18° C Cümə və şənbə […]

Buludlu. Yağış, qurumaqda olan tras, yarışın sonunda quru tras. Havanın temperaturu +19° C, trasın temperaturu +18° C

Cümə və şənbə günləri sürücülər quru trasda işləmişdilər, amma bazar günü səhər tezdən yağış başlayıb. Startdan əvvəl FİA komandalara maşınlarda müəyyən düzəlişlər etməyə icazə verib, amma komandaların əksəriyyəti artıq dünəndən yağışa hazırlaşmışdlar.

Trasda su gözləinlidyindən çox olub, maşınlar boksdan trasa çıxarkən sürüşdükləri üçün FİA Təhlükəsizlik Maşınının (TM) arxasında starta qərar verib, TM sürücüləri beşinci dövrəyə qədər arxasında saxlayıb.

Restartda Həmilton və Uebber dördüncü yer uğrunda mübarizədə toqquşublar, hər iki sürücü mövqe itirərək yarışa davam ediblər. Bir neçə dövrədən sonra Həmilton Battona hücum edib, Censon komanda yoldaşına start-finiş düzlüyündə yer qoymayıb və Lyuis divara çırpılıb. Maşın təhlükəli yerdə saxlandığı üçün trasa yenidən TM çıxıb. Bu zaman Batton boksa yollanıb və keçid təkərlərini alıb, amma TM-in arxasında sürət həddini aşdığı üçün pit-leyndən keçməklə cərimə olunub.

İkinci restartdan sonra Fettel yenə də Alonso və Massadan uzaqlaşmağa başlayıb, Batton isə keçid təkərləri ilə mövqeni mövqe ardınca qaytarmağa başlayıb – digər komandalar da görüblər ki, keçid təkərləri ciddi üstünlük təmin edirlər. Ona görə də tezliklə Sutil, Alonso, Rosberq və Şumaher pitə tələsiblər, amma bir dövrədən sonra yağan yağış bu sürücülərin planlarını alt-üst edib – onlar yenidən güclü yağış təkərlərinə qayıtmalı olublar.

Yağış getdikcə güclənib və əsil leysana çevrilib və 25-ci dövrədə yarış qırmızı bayraqlarla dayandırılıb, bu zaman ilk onluq aşağıdakı kimi olub: Fettel, Kobayaşi, Massa, Haydfeld, Petrov, di Resta, Uebber, Alonso, de la Rosa.

Trasa suyu qovmaq üçün xüsusi maşınlar çıxarılıb – bəzi döngələrdə drenaj sistemi su axınının öhdəsindən gələ bilməyib. Yerli vaxtla saat 13:45-də saxlanılmış yarışa 15:50-də restart verilib.

Peletona yenidən TM başçılıq edib, sürücülər yağış təkərləri ilə trasa qayıdıblar. Kovalaynenin maşını sürətini itirib və finlandiyalı sürücü boksa qayıdıb. Trasın vəziyyəti yaxşılaşdığından D’Ambrozio elə TM-in arxasında keçid təkərləri taxmağa qərar verib və buna görə pit-leyndən keçməklə cəzalandırılıb. Yalnız 35-ci dövrədən sonra sürücülər mübarizəni canlandırıblar – Massa Kobayaşiyə hücum edib, braziliyalı sürücü önə çıxsa da, yaponiyalı sürücü mövqeyini qaytara bilib. Sürücülər bir daha keçid təkərlər üçün bokslara tələsiblər.

37-ci dövrədə Alonso və Batton dördüncü döngənin girişində toqquşublar, Ferrari porebrikin üzrəində ilişib qalıb və TM yenidən trasa çıxıb. Fernando yarışdan kənar qalıb, Censon isə partlamış təkərini dəyişmək üçün boksa tələsib, keçid təkərləri taxdıqdan sonra sonuncu 21-ci yerdə trasa qayıdıb. TM-in arxasında ilk onluq: Fettel, Kobayaşi, Massa, Haydfeld, di Resta, Uebber, Şumaher, Petrov, Rosberq, Sutil.

41-ci dövrədə növbəti restart verilib və Fettel yenə də rəqiblərindən uzaqlaşmağa başlayıb. Şumaher Uebberi qabaqlayıb, di Resta və Haydfeld təmas yaşayıblar və Pol burun elementini dəyişmək üçün boksa yollanıb. 51-ci dövrədə Kamui səhvə yol verib, Felipe onu keçmək istəyərkən Mixael Şumaher vəziyyətdən yararlanaraq hər iki sürücünü keçib.

Sürücülər yavaş-yavaş sliklərə keçməyə başlayıblar – Uebber, Massa, Şumaher, Haydfeld, Fettel, Petrov. Massa qurumuş trayektoriyadan kənara çıxdığı üçün divara toxunub və qırılmış burun elementini dəyişmək üçün bir daha boksa yönəlib.

56-cı dövrədə Haydfeld Kobayaşiyə hücuma keçib və arxadan ona çırpılıb, burun elementi maşının altına düşdüyü üçün Nik idarəetməni itirib və trasdan çıxıb. Tras isə karbon qırıntıları ilə dolduğu üçün trasa TM çıxıb, ilk onluq: Fettel, Şumaher, Uebber, Batton, Kobayaşi, Petrov, Barrikello, Algersuari, Rosberq, Maldonado.

61-ci dövrədə növbəti restart verilib, Fettel yenə də uzaqlşamğa başlayıb, Şumaher, Uebber və Batton çox sıx mübarizə aparıblar. Markla Mixael bir neçə dəfə mövqelərini dəyişiblər, amma sonda Batton əvvəlcə Uebberi, sonra isə Şumaheri keçərək Fettelin arxasınca tələsib. 68-ci dövrədə Mark Mixaeli qabaqlayaraq üçüncülüyə yüksəlib.

Fettel və Batton sürətlərini artırıblar, növbə ilə sürətli dövrələrə imza atıblar, fərqi bir saniyənin altına salan Censon son iki dövrədə DRS-dən də istifadə edib. Sonuncu dövrənin altıncı döngəsində Fettel səhvə yol verib və Batton liderliyi ələ alıb. Dünya çempionatı tarixində ən uzun sürən yarışın (4:04:39.537) qalibi britaniyalı sürücü olub, bu, Censonun karyerasında 10-cu qələbəsidir.

Bu qələbədən sonra Censon çempionatda ikinci pilləyə yüksəlib, çempionatın lideri Sebastyan isə yarışı ikinci yerdə başa vursa da, çempionatda ikinci yerlə fərqi 60 xala çatdırıb. Mühəndislər Kubokunda Red Bull liderliyini davam etdirir, komandanın hesabında 255 xal var. Növbəti yarış iki həftədən sonra Valensiyada keçirilən Avropa Qran Prisi olacaq…

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt
01 C.Batton McLaren Mercedes 4.04:39.537
02 S.Fettel Red Bull Renault + 0:02.709
03 M.Uebber Red Bull Renault + 0:13.828
04 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes + 0:14.219
05 V.Petrov Lotus Renault GP Renault + 0:20.395
06 F.Massa Ferrari Ferrari + 0:33.225
07 K.Kobayaşi Sauber Ferrari + 0:33.270
08 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari + 0:35.964
09 R.Barrikello Williams Cosworth + 0:45.117
10 S.Buemi Toro Rosso Ferrari + 0:47.056
11 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes + 0:50.454
12 P.de la Rosa Sauber Ferrari + 1:03.607
13 V.Liutsi Hispania Cosworth + 1 dövrə
14 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth + 1 dövrə
15 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth + 1 dövrə
16 Y.Trulli Team Lotus Renault + 1 dövrə
17 N.Kartikeyan Hispania Cosworth + 1 dövrə
18 P.di Resta Force İndia Mercedes + 3 dövrə
P.Maldonado Williams Coswort
N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault
A.Sutil Force İndia Mercedes
F.Alonso Ferrari Ferrari
H.Kovalaynen Team Lotus Renault
L.Həmilton McLaren Mercedes

Sürətli dövrə: Censon Batton (McLaren) – 1:16.956 (69-cu dövrə).

Turnir cədvəli:

Yer Pilot Komanda Motor Xal
01 S.Fettel Red Bull Renault 161
02 C.Batton McLaren Mercedes 101
03 M.Uebber Red Bull Renault 94
04 L.Həmilton McLaren Mercede 85
05 F.Alonso Ferrari Ferrari 69
06 F.Massa Ferrari Ferrari 32
07 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 31
08 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 29
09 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 26
10 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 26
11 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 25
12 A.Sutil Force İndia Mercedes 8
13 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 8
14 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 4
15 R.Barrikello Williams Cosworth 4
16 S.Peres Sauber Ferrari 2
17 P.di Resta Force İndia Mercedes 2
18 P.de la Rosa Sauber Ferrari 0
19 Y.Trulli Team Lotus Renault 0
20 V.Liutsi Hispania Cosworth 0
21 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 0
22 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 0
23 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 0
24 P.Maldonado Williams Coswort 0
25 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 0

Mühəndislər Kuboku:

Yer Komanda Motor Xal
01 Red Bull Renault 255
02 McLaren Mercedes 186
03 Ferrari Ferrari 101
04 Lotus Renault GP Renault 60
05 Mercedes GP Mercedes 52
06 Sauber Ferrari 27
07 Toro Rosso Ferrari 12
08 Force İndia Mercedes 10
09 Williams Cosworth 4
10 Team Lotus Renault 0
11 Hispania Cosworth 0
12 Marussia Virgin Renault 0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*