Kanada Qran Prisi: Sıralanma turu

Yağış. Buldulu. Günəşli. Havanın temperaturu +16° C, trasın temperaturu +16° C Artıq mövsümdə birinci dfəfə deyil ki, yarışa hazırlığa hava […]

Yağış. Buldulu. Günəşli. Havanın temperaturu +16° C, trasın temperaturu +16° C

Artıq mövsümdə birinci dfəfə deyil ki, yarışa hazırlığa hava şəraiti mane olur. Komandalar Kanadaya çoxlu yeniliklər gətirmişdilər, amma quru trasda məhsuldar işləmək yalnız dünən nahardan sonra mümkün olub, qalan sessiyalar isə nəm trasda baş tutub. Hələ bu azmış kimi, bu gün son məşqlərin müddəti də iki dəfə qısaldılıb.

Pirelli şirkəti jil Vilnöv adına trasa Medium və SuperSoft tərkiblərini gətirib, tərkiblər arasında sürət fərqi kifayət qədər böyükdür və sıralanma turu üçün əsas tərkib yumşaq təkərlər hesab olunurdular. Amma bu dəfə hava şəraiti sessiyanın normal gedişinə müdaxilə edib – starta bir neçə dəqiqə qalmış yağış başlayıb. Sürücülər hələ tam islanmamış trasa sliklərlə tələsiblər, amma hamı boksa qayıtmalı olub – tras çox sürüşkən olub.

Sürücülər trasa keçid təkərlərlə qayıdıblar. Asfaltın vəziyyəti tez-tez dəyişib, demək olar ki, bütün sürücülər səhvlərə yol veriblər və tarsdan çıxıblar. Bəzi sürücülərə trafik mane olub – sürücülər uzun dövrələt seriyasına çıxıblar ki, hər təkərləri qızdırsınlar, həm də cəhdlərin birində yaxşı nəticə göstərə bilsinlər.

Keçid təkərlərinin yeyilməsi də yüksək səviyyədə olub. Hər bir sürücü növbəti dövrədə nəticəsini yaxşılaşıdırıb, sonda ən yaxşı nəticəni Fettel göstərib – 1:22.318, mübarizəni isə Caterham və Marussia sürücüləri ilə birlikdə di Resta və Qrojan dayandırıblar. Monakoda Roman stüardlardan 10 yerlik cərimə almışdı, ona görə də sabah Lotus sürücüsü startda peletonun sonuncusu olacaq.

İkinci sessiyada yağış güclənib, sürücülər yenə də keçid təkərlərlə trasa çıxıblar və senari təkrarlanıb – hamı uzun dövrələr seriyasına çıxıb. Sessiyanın sonuna 2 dəqiqə qalmış qırmızı bayraqlar peyda olub – Felipe Massa 3-cü döngədə qəzaya uğrayıb. Restartda bütün sürücülər trasa atılıblar, trafik yaşanıb, Fettel, Uebber və Batton sürətli dövrəyə başlaya bilməyiblər, digər sürücülər isə mübarizənid avam etdiriblər. Yekunda protokollara Həmilton başçılıq edib – 1:27.649, Hülkenberq, Peres, Maldonado, Batton, Qutyerres və Massa son sessiyaya keçə bilməyiblər.

Son sessiyada trasın vəziyyəti qismən yaxşılaşıb, amma sürücülər yenə də keçid təkərlərlə trasa çıxıblar. Bu dəfə hamı iki qısa dövrələr seriyasını seçib. Sebastyan Fettel mövsümdə 3-cü, karyerasında isə 39-cu poulunu qazanıb. Lyuis Həmilton ikinci olub. Valtteri Bottasın 3-cü yeri hamı üçün gözlənilməz olub.

Sabah yarışa hava proqnozu çox kiçik ehtimalla yağış vəd edir, baxaq görək necə olacaq…

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 S.Fettel Red Bull Renault 01 1:22.318 03 1:28.166 1:25.425
02 L.Həmilton Mercedes AMG Mercedes 06 1:23.801 01 1:27.649 1:25.512 + 0.087
03 V.Bottas Williams Renault 04 1:23.446 04 1:28.419 1:25.897 + 0.472
04 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 07 1:23.840 05 1:28.420 1:26.008 + 0.583
05 M.Uebber Red Bull Renault 03 1:23.247 02 1:28.145 1:26.208 + 0.783
06 F.Alonso Ferrari Ferrari 02 1:23.224 08 1:28.788 1:26.504 + 1.079
07 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 10 1:24.159 06 1:28.527 1:26.543 + 1.118
08 A.Sutil Force İndia Mercedes 14 1:24.551 09 1:28.799 1:27.348 + 1.923
09 K.Rəykkönen Lotus Renault 13 1:24.451 07 1:28.667 1:27.432 + 2.007
10 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 15 1:24.770 10 1:29.359 1:27.946 + 2.521
11 N.Hülkenberq Sauber Ferrari 08 1:23.899 11 1:29.435
12 S.Peres McLaren Mercedes 11 1:24.176 12 1:29.761
13 P.Maldonado Williams Renault 16 1:24.776 13 1:29.917
14 C.Batton McLaren Mercedes 09 1:24.021 14 1:30.068
15 E.Qutyerres Sauber Ferrari 12 1:24.408 15 1:30.315
16 F.Massa Ferrari Ferrari 05 1:23.735 16 1:30.354
17 P.di Resta Force İndia Mercedes 17 1:24.908
18 Ş.Pik Caterham Renault 18 1:25.626
19 R.Qrojan Lotus Renault 19 1:25.716
20 J.Byanki Marussia Cosworth 20 1:26.508
21 M.Çilton Marussia Cosworth 21 1:27.062
22 Q.van der Qarde Caterham Renault 22 1:27.110
, , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Kanada Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +25° C, trasın temperaturu +40° C Monrealda sıralanma turu həlledici əhəmiyyət kəsb eləmir – bu trasda […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +25° C, trasın temperaturu +40° C

Monrealda sıralanma turu həlledici əhəmiyyət kəsb eləmir – bu trasda ötmək mümkündür, amma mövsümün gedişində ilk dəfə asfalta yatma qüvvəsinin aşağı səviiyəsində maşınların konfiqurasiyasının qüvvələr nisbətini qiymətləndirməyə imkan verir. Komandalar Kanadaya çoxlu yeniliklər gətiriblər, sərbəst yürüşlərdə mübarizə gərgin və sıx olub, şəhər trasına xas olan qəza və insidentsiz ötüşməyib.

Bəzi sürücülər sıralanma turuna tam hazırlaşa bilməyiblər – Censon Batton texniki problemlər üzündən dünən az məsafə qət edib, Niko Rosberq və Jan Erik Vern bu gün səhər heç işləyə bilməyiblər.

Dünən avtodrom üzərində buludlar görünsə də, bu gün səma buludsuz olub, asfaltın temperaturu da çox qalıb, ona görə də komandalar sazlanmalara düzəlişlər etməli olublar ki, təkərlərin potensialından tam istifadə edə bilsinlər. Pirelli şirkəti Monreala ən yumşaq təkərlərini – Soft və SuperSoft-u gətirib.

Birinci sessiyada protokollara Sebastyan Fettel başçılıq edib – 1:14.661, mübarizəni isə yeni komandaların sürücüləri ilə birlikdə Jan Erik Vern dayandırıblar. Bütün sürücülər 107%-lik həddi aşıblar. İkinci sessiyada bütün sürücülər qırmızı təkərlərə keçiblər, amma yenə də ən yaxşı nəticəni Fettel göstərib – 1:14.187. Son cəhdində Maldonado sonuncu şikananın çıxışında “Çempionlar divarı”na ilişib və maşının arxa asılqanı qırılıb. Ondan başqa Kobayaşi, Rəykkönen, Hülkenberq, Rikkardo, Peres və Senna mübarizəni dayandırıblar. İlk onluq isə yarım saniyəyə yerləşib.

Son sessiyada Censon Batton Soft təkərlərlə trasa çıxıb və boksa qayıdıb, mübarizə isə gərgin olub və yalnız Fettel 74 saniyədən sürətli olub – 1:13.784, Fettel karyerasında 32-ci və mövsümdə 2-ci poulunu qazanıb. Sabah birinci cərgədən onunla birlikdə Həmilton start alacaq, arxadan isə Alonso və Uebber – ilk üçlükdə üç dünya çempionu! Qarşıda bizi maraqlı yarış gözləyir!

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 S.Fettel Red Bull Renault 01 1:14.661 01 1:14.187 1:13.784
02 L.Həmilton McLaren Mercedes 03 1:14.891 03 1:14.371 1:14.087 + 0.303
03 F.Alonso Ferrari Ferrari 05 1:14.916 02 1:14.314 1:14.151 + 0.367
04 M.Uebber Red Bull Renault 06 1:14.956 04 1:14.479 1:14.346 + 0.562
05 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 11 1:15.098 06 1:14.568 1:14.411 + 0.627
06 F.Massa Ferrari Ferrari 15 1:15.194 09 1:14.641 1:14.465 + 0.681
07 R.Qrojan Lotus Renault 14 1:15.163 07 1:14.627 1:14.645 + 0.861
08 P.di Resta Force İndia Mercedes 10 1:15.019 08 1:14.639 1:14.705 + 0.921
09 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes 04 1:14.892 05 1:14.480 1:14.812 + 1.028
10 C.Batton McLaren Mercedes 02 1:14.799 10 1:14.680 1:15.182 + 1.398
11 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 12 1:15.101 11 1:14.688
12 K.Rəykkönen Lotus Renault 09 1:14.995 12 1:14.734
13 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 13 1:15.106 13 1:14.748
14 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 17 1:15.552 14 1:15.078
15 S.Peres Sauber Ferrari 16 1:15.326 15 1:15.156
16 B.Senna Williams Renault 08 1:14.995 16 1:15.170
17 P.Maldonado Williams Renault 07 1:14.979 17 1:15.231
18 H.Kovalaynen Caterham Renault 18 1:16.263
19 V.Petrov Caterham Renault 19 1:16.482
20 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 20 1:16.602
21 P.de la Rosa HRT Cosworth 21 1:17.492
22 T.Qlok Marussia Cosworth 22 1:17.901
23 Ş.Pik Marussia Cosworth 23 1:18.255
24 N.Kartikeyan HRT Cosworth 24 1:18.330

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Kanada Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +22° C, trasın temperaturu +25° C Mark Uebber nahardan əvvəl sərbəst yürüşləri buraxmalı olmuşdu – Red […]

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +22° C, trasın temperaturu +25° C

Mark Uebber nahardan əvvəl sərbəst yürüşləri buraxmalı olmuşdu – Red Bull mexanikləri onun maşınında KERS-i dəyişiblər. Sauber mexanikləri də rahat oturmayıblar – Serxio Peresi əvəz etmiş Pedro de la Rosa məşqlərin son dəqiqəsində qəzaya uğrayıb, amma sıralanma turuna qədər maşın bərpa olunub.

Sıralanma turundan əvvəl göyün üzünü qara buludlar tutub və yağışın yağması gözlənilib. İlk sessiya ərəfəsində külək də güclənib, temperatur aşağı düşüb və sürücülər trasa tələsiblər. De la Rosa yenə də divarla təmas yaşayıb, bu dəfə nə maşın, nə sürücü ciddi zədə almayıblar. Mübarizəni isə yeni komandaların sürücüləri ilə birlikdə xayme Algersuari dayandırıb, Jerom D’Ambrozio isə 107%-lik həddi aşa bilməyib. Protokollara isə fernando Alonso başçılıq edib – 1:13.822.

İkinci sessiyada liderlər də SuperSoft təkərlərinə keçiblər və sürətlər artıb – ən yaxşı nəticəni Felipe Massa göstərib: 1:13.431. Beş güclü komanda tam heyətlə sonuncu sessiyaya keçib.

İlk iki sessiyada Ferrari sürücülərinin liderlik etmələrinə baxmayaraq, bu dəfə yenə də Fettel poul qazanıb – 1:13.014, karyerasında 21-ci və mövsümdə 6-cı poul. Alonso və Massa isə Mark Uebberi qabaqlaya biliblər. Start maraqlı olacaq…

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 S.Fettel Red Bull Renault 02 1:14.011 02 1:13.486 1:13.014
02 F.Alonso Ferrari Ferrari 01 1:13.822 04 1:13.672 1:13.199 + 0.185
03 F.Massa Ferrari Ferrari 03 1:14.026 01 1:13.431 1:13.217 + 0.203
04 M.Uebber Red Bull Renault 06 1:14.375 03 1:13.654 1:13.429 + 0.415
05 L.Həmilton McLaren Mercedes 04 1:14.114 05 1:13.926 1:13.565 + 0.551
06 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 09 1:14.920 06 1:13.950 1:13.814 + 0.800
07 C.Batton McLaren Mercedes 05 1:14.374 07 1:13.955 1:13.838 + 0.824
08 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 11 1:14.970 08 1:14.242 1:13.864 + 0.850
09 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 12 1:15.096 10 1:14.467 1:14.062 + 1.048
10 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 07 1:14.699 09 1:14.354 1:14.085 + 1.071
11 P.di Resta Force İndia Mercedes 08 1:14.874 11 1:14.752
12 P.Maldonado Williams Cosworth 14 1:15.585 12 1:15.043
13 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 15 1:15.694 13 1:15.285
14 A.Sutil Force İndia Mercedes 10 1:14.931 14 1:15.287
15 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 16 1:15.901 15 1:15.334
16 R.Barrikello Williams Cosworth 13 1:15.331 16 1:15.361
17 P.de la Rosa Sauber Ferrari 17 1:16.229 17 1:15.587
18 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 18 1:16.294
19 Y.Trulli Team Lotus Renault 19 1:16.745
20 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 20 1:16.786
21 V.Liutsi Hispania Cosworth 21 1:18.424
22 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 22 1:18.537
23 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 23 1:18.574
24 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 24 1:19.414

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*