Monako-2016: Yarış

Monakoda hava həmişə gözlənilmədən dəyişir, amma yarış günü yağışın olmasını hava proqnozu bir həftə əvvəldən xəbər vermişdi. Gecədən yağan yağış hamını strategiya seçimi üzərində düşünməyə məcbur edib. Yarışdan əvvəl baş tutan dəstək yarışları - Porsche Super Kuboku və Renault 2.0 Formulası qəzalardan sonra qırmızı bayraqlar altında vaxtından əvvəl dayandırılmışdı.

F-1.az bir daha xatırladır ki, həm sərbəst yürüşlər, həm də sıralanma turu quru trasda baş tutmuşdular, nəticələr çox sıx alınmışdı, poulu isə karyerasında ilk dəfə Daniel Rikkardo qazanmışdı. Məhz avtraliyalı sürücünün maşınında yeni Renault motoru çalışırdı, bu gün səhər isə komanda fransız motorçularla müqaviləsini daha iki il müddətə uzatdığını elan edib.

Təkər istehsalçısı Monakoya ilk dəfə UltraSoft tərkibini gətirib, amma sürücülər tərkibin heç də yumşaq olmamasından gileyləniblər, bu ən yumşaq tərkibi belə qızdırmaq üçün ardıcıl bir neçə dövrə vurmaq lazım gəlib. Dünən sıralanma turunun ikinci sessiyasında Daniel SuperSoftla ən yaxşı nəticəsini göstərdiyi üçün bu gün bu tərkiblə start almalı idi, amma yağış bu strategiyanı reallaşdırmağa imkan verməyib.

Kimi Rəykkönen dünən 6-cı olsa da, ötürmələr qutusunu vaxtından əvvəl dəyişdirdiyi üçün startda 5 yer itirib. Felipe Nasrın maşınında motor yanıb, Maks Ferstappen isə qəzaya uğrayıb – ona görə də hər iki sürücü pit-leyndən start alıb.

Yağış davam etdiyi üçün yarışın startı güclü yağış təkərləri ilə Təhlükəsizlik Maşını (SC) rejimində elan olunub.

Kvyatın maşınında güc qurğusu düzgün çalışmadığı üçün sürücü boksa yollanıb – mexaniklər sükanı dəyişiblər, sistemə restart veriblər və Daniil trasa qayıdıb, amma problem həll olunmadığı üçün sürücü yenidən pit-leynə yönəlib. Lakin komandanın boksuna çatmamış problem həll olunub və sürücü peletona çatmağa çalışıb – rusiyalı sürücü keçmiş komanda yoldaşından artıq 1 dövrə geridə olub.

Yağış yavaşıyıb və tam dayanıb. 8-ci dövrədə SC rejimi ləğv olunub və yarış canlanıb. Rikkardo liderliyini qoruyub saxlayıb, Maqnussen keçid təkərlər üçün boksa tələsib, komanda yoldaşı Palmer isə start-finiş düzlüyündə baryerlərə çırpılıb.

Maşının təxliyəsi və trasın təmizlənməsi üçün Virtual Təhlükəsizlik Maşını (VSC) rejimi elan olunub. Bu zaman Batton, Nasr və Kvyat da keçid təkərlər alıblar. 8-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Rikkardo – Rosberq – Həmilton – Fettel – Hülkenberq – Sayns – Peres – Alonso – Bottas – Qutyerres.

Restart zamanı mövqeyini qoruyan Rikkardo bir-birilə gərgin mübarizə aparan Mercedes AMG sürücülərindən uzaqlaşmağa başlayıb.

11-ci dövrədə Rəykkönen qanadını sındıraraq mübarizədən kənar qalıb. 12-ci dövrədə Eriksson və Haryanto da yaşıl təkərlərə keçiblər, 13-cü dövrədə Ferstappen, 14-cüdə Fettel, daha sonra Alonso, Hülkenberq və Bottas güclü yağış təkərlərindən azad olublar.

15-ci dövrədə Rikkardonun Rosberq üzərində üstünlüyü 12 saniyəyə çatıb, əyləc problemləri yaşayan Rosberq 3-cü döngədə Həmiltonu irəli buraxıb – Lyuis dərhal komanda yoldaşından uzaqlaşıb. Hələ pit-stop keçirməyən Felipe Massa arxasında qatar toplayıb – Fettel, Hülkenberq və Alonso təkərlərini dəyişsələr də, irəli keçə bilməyiblər.

Ferstappen Maqnussen və Bottası üstələyib. 21-ci dövrədə Massa və Rosberq boksa yollanıblar. Maqnussen və Kvyat Rascasse döngəsində təmas yaşayıblar, sürücülərin hər ikisi boksa gəlsə də, Kvyat üçün mübarizə baaş çatıb, Kevin isə trasa qayıdıb.

Ferstappen şikananın girişində əylənmədə Battonu qabaqlayaraq ilk onluğa daxil olub.

23-cü dövrədə Rikkardo da yaşıl təkərlərə keçib və Lyuisin 9 saniyə gerisində trasa qayıdıb. Britaniyalı sürücü boksa tələsmədiyi üçün Daniel 3 dövrədən sonra ona çatıb, amma Lyuis gözəl müdafiə olunub və mövqeyini qoruyub.

30-cu dövrədə Eriksson birinci olaarq sliklərə keçib, növbəti dövrədə Peres və Batton, 32-ci dövrədə isə Həmilton, Rosberq, Fettel, Hülkenberq, Sayns və Ferstappen də quru hava təkərlərinə keçiblər.

33-cü dövrədə yarışın kulminasiyası yaşandı – Rikkardo 1 dövrə trasda sürətli dövrə vurduqdan sonra sliklər üçün boksa yollanıb, amma mexaniklər onu ləngidiblər və Daniel yenə də trasa Lyuisin arxasında qayıdıb. 33-cü dövrənin sonunda ilk onluq: Həmilton – Rikkardo – Peres – Fettel – Alonso – Rosberq – Hülkenberq – Sayns – Ferstappen – Batton.

Maqnussen baryerlərə çırpılaraq ön qanadını zədələyib və boksa qayıdaraq mübarizənid ayandırıb. Ferstappen isə 3-cü döngənin çıxışında qəzaya uğrayıb, növbəti dəfə VSC rejimi elan olunub.

Restart zamanı Lyuis mövqeyini qorusa da, Daniel ciddi hücumlara başlayıb. Tunelin çıxışında maşınlar bərabərləşiblər, Lyuis şikananı kəsməli olub, Danielin növbəti hücumunu sərt bir şəkildə dəf edib. Bundan sonra bir qədər uzaqlaşan Lyuis dövrəvi sürücülərdən Rikkardonun yararlanmamasına çalışmağa başlayıb.

Stüardlar Verlyaynı VSC rejimində sürət məhdudiyyətini pozduğu üçün cərimələyiblər.

Sauber komandası bir neçə dəfə Nasrdan xahiş edib ki, daha sürətli olan Markusu buraxsın. Amma braziliyalı sürücünün tabe olmadığını görən isveçli Rascasse döngəsində hücuma atılıb, hər iki maşın toqquşub, qanadları qırılıb və sonra boksa yollanıblar. Trasa qayıdan Sauber maşınları bir neçə dövrədən sonra boksda mübarizənid ayandırıblar. Stüardlar isə toqquşmada Erikssonu günahkar bilərək növbəti yarışın startında 3 yer itirməklə cəzalandırıblar.

52-ci dövrədə Rikkardo yenə də Lyuisə bir neçə hücum edib, amma Lyuis mövqeyini qoruya bilib. Bundan sonra Daniel ruhdan düşüb və geri qalmağa başlayıb. 53-cü dövrənin sonunda ilk onluq: Həmilton – Rikkardo – Peres – Fettel – Alonso – Rosberq – Hülkenberq – Sayns – Batton – Massa.

60-cı dövrədə Rosberq tunelin çıxışında Alonsoya hücum edib, amma şikananı kəsərək önə çıxdığı üçün mövqeyini qaytarmalı olub.

Yarışın son dövrəsində yağış damcıları trasa düşməyə başlayıb, amma ciddi insidnet yaşanmayıb. Finiş düzlüyündə Hülkenberq Rosberqi üstələyərək 6-cı yerə yüksəlib.

Lyuis Həmilton Monako Qran Prisində qalib gələrək mövsümdə ilk, karyerasında isə 44-cü qələbəsini qazanıb. Qeyd edək ki, turnir cədvəlində komanda yoldaşı ilə fərqi kəskin azaldan Lyuis ikinci pilləyə yüksəlib. Daniel Rikkardo komandasının ardıcıl ikinci səhvi üzündən ikinci qələbəsini də əldən verib – iki həftə əvvəl podiumsuz qalan sürücü bu dəfə ikinci yerlə kifayətlənməli olub. Serxio Peres isə podiumu tamamlayıb – hər üç sürücü mövsümdə ən yaxşı nəticələrini göstəriblər.

İki həftədən sonra mübarizə Kanadada davam edəcək…

Yer N Sürücü Komanda Zaman Pit
1 44 Lyuis Həmilton Mercedes AMG 1:59:29.133 1
2 3 Daniel Rikkardo Red Bull + 0:07.252 2
3 11 Serxio Peres Force İndia + 0:13.825 2
4 5 Sebastyan Fettel Ferrari + 0:15.846 2
5 14 Fernando Alonso McLaren + 1:25.076 2
6 27 Niko Hülkenberq Force İndia + 1:32.999 2
7 6 Niko Rosberq Mercedes AMG + 1:33.290 2
8 55 Karlos Sayns Toro Rosso + 1 dövrə 2
9 22 Censon Batton McLaren + 1 dövrə 2
10 19 Felipe Massa Williams + 1 dövrə 2
11 21 Esteban Qutyerres Haas + 1 dövrə 2
12 77 Valtteri Bottas (*) Williams + 1 dövrə 3
13 8 Roman Qrojan Haas + 2 dövrə 2
14 94 Paskal Verlyayn (**) Manor + 2 dövrə 1
15 88 Rio Haryanto Manor + 4 dövrə 3

(*) – Valtteri Bottasın yekun nəticəsinə 10 saniyə əlavə olunub – Esteban Qutyerreslə toqquşmaya görə
(**) – Paskal Verlyaynın yekun nəticəsinə iki dəfə 10 saniyə əlavə olunub – VSC rejimində sürət həddini aşdığı üçün və mavi bayraqlara məhəl qoymadığı üçün

Sürətli dövrə: Lyuis Həmilton (Mercedes AMG) – 1:17.939 (71-ci dövrə, 154.135 km/saat).

 

MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:

Sürücü Komanda Dövrə Səbəb
Markus Eriksson Sauber 56 qəza
Felipe Nasr Sauber 56 qəza
Maks Ferstappen Red Bull 34 qəza
Kevin Maqnussen Renault 34 qəza
Daniil Kvyat Toro Rosso 21 qəza
Kimi Rəykkönen Ferrari 11 qəza
Colion Palmer Renault 7 qəza

 

SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:

Yer N Sürücü Ölkə Komanda Xal
1 6 Niko Rosberq Mercedes AMG F1 Team 106
2 44 Lyuis Həmilton Mercedes AMG F1 Team 82
3 3 Daniel Rikkardo Red Bull Racing 66
4 7 Kimi Rəykkönen Scuderia Ferrari 61
5 5 Sebastyan Fettel Scuderia Ferrari 60
6 33 Maks Ferstappen Red Bull Racing 38
7 19 Felipe Massa Williams Martini Racing 37
8 77 Valtteri Bottas Williams Martini Racing 29
9 11 Serxio Peres Sahara Force İndia F1 Team 23
10 26 Daniil Kvyat Scuderia Toro Rosso 22
11 8 Roman Qrojan Haas F1 Team 22
12 14 Fernando Alonso McLaren Honda Formula 1 Team 18
13 55 Karlos Sayns Scuderia Toro Rosso 16
14 27 Niko Hülkenberq Sahara Force İndia F1 Team 14
15 20 Kevin Maqnussen Renault Sport Formula 1 Team 6
16 22 Censon Batton McLaren Honda Formula 1 Team 5
17 47 Stoffel Vandorn McLaren Honda Formula 1 Team 1

 

MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:

Yer Komanda Motor Xal
1 Mercedes AMG F1 Team Mercedes 188
2 Scuderia Ferrari Ferrari 121
3 Red Bull Racing TAG Heuer 112
4 Williams Martini Racing Mercedes 66
5 Sahara Force İndia F1 Team Mercedes 37
6 Scuderia Toro Rosso Ferrari 30
7 McLaren Honda Formula 1 Team Honda 24
8 Haas F1 Team Ferrari 22
9 Renault Sport Formula 1 Team Renault 6

 

 

 

, , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*