24 Aprel 2019, Çərşənbə - 20:21

Avstraliya-2019: Yarış

Avstraliya-2019: Yarış

Müəllif: Elçin Zodorov, redaktor

11:25 - 17 Mart, 2019

İlk yarış – mövsümün ən maraqlı mərhələlərindən biridir. Liderlər və autsayderlər məlum deyil, qüvvələr nisbəti bilinmir. Bir çoxları bu qışı Ferrari üçün ən yaxşısı adlandırırdı, çünki testlərdə ən yaxşı təsir bağışlayan məhz Maranello təmsilçisi idi. Lakin üstündən bir neçə həftə keçdikdən sonra Melburndakı sərbəst yürüşlərdə vəziyyətin tam fərqli olduğu üzə çıxıb.

F-1.az xatırladır ki, cümə və şənbə günlərində baş tutan hər üç məşq sessiyasında Lyuis Həmilton protokollara başçılıq edib. Dünən baş tutan sıralanma turu isə Mercedes-in hegemonluğu ilə başa çatıb – poulun sahibi Həmilton və ona cüzi uduzan Bottas bütün rəqiblərini 0.7 saniyə üstələyiblər.

Üç sürücü – Aleksander Elbon, Lando Norris və Corc Rassel Melburnda debüt ediblər. Maraqlıdır ki, hər üç debütant sıralanma turunu təcrübəli komanda yoldaşının önündə tamalayıb.

Yarışa ilk cərgədən Mercedes sürücüləri, ikinci cərgədən Fettel və Ferstappen, üçüncü cərgədən isə Lekler və Qrojan başlayıblar.

Startdan əvvəl sürücülər qrup halında şəkil çəkdiriblər, eyni zamanda bir neçə gün əvvəl dünyasını dəyişmiş Çarli Uaytinqin və Yeni Zelandiyada baş vermiş terrorun qurbanlarının xatirəsi yad edilib.

Pirelli bu ildən etibarən hər yarış üçün gətirdiyi təkərləri standart olaraq Hard, Medium və Soft adlandırır. Təchizatçı Melburna orta sərtlikdəki 3 tərkibi – C2, C3 və C4 təkərlərini gətirib. Həftəsonu boyunca ən sərt tərkib demək olar ki, istifadə edilməyib. Covinatsi, Kvyat, Stroll, Qasli və Rassell Medium, Kubitsa Hard, yerdə qalan sürücülər isə Soft təkərlərlə start alıblar.

Startda Bottas Həmiltonu keçərək liderliyə yüksəlib. Rikkardo asfaltdan kənara çıxıb və ön qanadını qırıb. Maqnussen Qrojanı üstələyib. Kubitsa da ön qanadını itirib. 2-ci dövrədə ilk onluq: Bottas – Həmilton – Fettel – Ferstappen – Lekler – Maqnussen – Qrojan – Hülkenberq – Rəykkönen – Norris.

Rikkardo və Kubitsa ön qanadlarını dəyişmək üçün pitə yollanıblar və eyni zamanda yeni təkərlərə keçiblər. Bottas Həmiltondan, o da Fetteldən uzaqlaşmağa başlayıb.

Lekler 8-ci dövrədə trasdan çıxsa da, mövqeyini qoruya bilib. 3 dövrə sonra isə Saynsın maşını tüstülənib və ispan sürücü müübarizəni dayandırmalı olub. Rəykkönen 13-cü dövrədə pit-stop dalğasını başladıb. Onu 14-cü dövrədə Hülkenberq və Peres, 15-ci dövrədə Fettel, Maqnussen və Elbon, 16-cı dövrədə isə Həmilton, Qrojan və Norris izləyiblər. Qrojan pit-stop zamanı 8 saniyə itirib.

Norris bir neçə dəfə Covinatsini keçməyə cəhd edib, lakin Albert Park trasının ötmələrə çox da imkan verməməsi debütantın işini çətinləşdirib. Bottas 23-cü dövrədə təkərlərini dəyişib və trasa hələ pit-stop etməmiş Ferstappenin arxasında ikinci yerdə qayıdıb. Maks da iki dövrə sonra pit yoluna yönəlib. Norris nəhayət ki, 27-ci dövrədə italyan rəqibini keçə bilib.

Ferstappen Fettellə olan fərqi sürətlə azaldıb və 31-ci dövrədə onu ötərək üçüncü yerə yüksəlib. İşləri qaydasında getməyən Rikkardo mübarizəni dayandırıb, buna səbəb komandanın telemetriya ilə bağlı bəzi problemlər aşkarlaması olub. 32-ci dövrədə ilk onluq: Bottas – Həmilton – Ferstappen – Fettel – Lekler – Qasli – Maqnussen – Hülkenberq – Rəykkönen – Stroll.

Həmilton təkərlərdən şikayət edib, lakin Ferstappen yaxınlaşdıqda tempini bir qədər yüksəldib və məsafəni qoruyub. Ferstappen ilk döngədə səhvə yol verib və yarım saniyə itirib. Lekler komanda yoldaşı Fettelə sürətlə yaxınlaşıb, lakin keçməyə cəhd etməyib. Sürətli dövrəyə əlavə bir xal verilməsi də yarışın gedişinə müəyyən qədər təsir edib. Ferstappen ən sürətli dövrəni vursa da, Bottas onun nəticəsini üstələməyə nail olub.

Valtteri Bottas karyerasında dördüncü qələbəsini əldə edib. O, həm də sürətli dövrəyə görə 1 xal qazandığı üçün Formula1 tarixində bir yarışda ən çox xal toplayan sürücü olub. Ona 20 saniyədən çox uduzan Lyuis Həmilton ikinci olub. Maks Ferstappen isə Honda-ya idmana qayıtdıqdan sonra ilk podiumunu qazandırıb.

Yarışı liderlə birlikdə cəmi 5 sürücü eyni dövrədə bitirə bilib. Williams sürücüləri isə Bottasa 3 dövrə uduzublar.

Mübarizə 2 həftə sonra Bəhreyndə davam edəcək.

YerNSürücüKomandaZaman/FərqPit
177Valtteri BottasMercedes AMG1:25.27.3251
244Lyuis HəmiltonMercedes AMG+ 0:20.8861
333Maks FerstappenRed Bull+ 0:22.5201
45Sebastyan FettelFerrari+ 0:57.1091
516Şarl LeklerFerrari+ 0:58.2301
620Kevin MaqnussenHaas+ 1:27.1561
727Niko HülkenberqRenault+1 dövrə1
87Kimi RəykkönenAlfa Romeo+1 dövrə1
918Ləns StrollRacing Point+1 dövrə1
1026Daniil KvyatToro Rosso+1 dövrə1
1110Pyer QasliRed Bull+1 dövrə1
124Lando NorrisMcLaren+1 dövrə1
1311Serxio PeresRacing Point+1 dövrə1
1423Aleksander ElbonToro Rosso+1 dövrə1
1599Antonio CovinatsiAlfa Romeo+1 dövrə1
1663Corc RassellWilliams+2 dövrə2
1788Robert KubitsaWilliams+3 dövrə3

 

Sürətli Dövrə: Valtteri Bottas (Mercedes AMG) 1:25.580 (57-ci dövrə, 223,075 km/s).

 

MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:

SürücüKomandaDövrəSəbəb
Roman QrojanHaas30asılqan
Daniel RikkardoRenault29mexaniki problemlər
Karlos SaynsMcLaren10MGU-K

 

SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:

YerNSürücüÖlkəKomandaXal
177Valtteri BottasMercedes AMG Petronas Motorsport26
244Lyuis HəmiltonMercedes AMG Petronas Motorsport18
333Maks FerstappenAston Martin Red Bull Racing15
45Sebastyan FettelScuderia Ferrari12
516Şarl LeklerScuderia Ferrari10
620Kevin MaqnussenRich Energy Haas F1 Team8
727Niko HülkenberqRenault F1 Team6
87Kimi RəykkönenAlfa Romeo Racing4
918Ləns StrollSportpesa Racing Point F1 Team2
1026Daniil KvyatRed Bull Toro Rosso Honda1

 

MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:

YerKomandaMotorXal
1Mercedes AMG Petronas MotorsportMercedes44
2Scuderia FerrariFerrari22
3Aston Martin Red Bull RacingHonda15
4Rich Energy Haas F1 TeamFerrari8
5Renault F1 TeamRenault6
6Alfa Romeo RacingFerrari4
7Sportpesa Racing Point F1 TeamMercedes2
8Toro Rosso HondaHonda1

Son Xəbərlər

İnformasiya

Bölüm Xəbərlər
Mənbə
Baxış Sayı 295
Teqlər , , , , , , , ,
Paylaş

logo