Yaponiya Qran Prisi: Maşınların çəkisi

FİA Yaponiya Qran Prisinin sıralanma turundan sonra maşınların start yanacağı ilə tərəzidə çəkilmələrinin nəticələrini dərc edib. Sıralanma turunun son sessiyasına […]

FİA Yaponiya Qran Prisinin sıralanma turundan sonra maşınların start yanacağı ilə tərəzidə çəkilmələrinin nəticələrini dərc edib. Sıralanma turunun son sessiyasına ən az yanacaqla Adrian Sutil (Force İndia) çıxıbmış – alman sürücü aqresiv strategiya seçib və trasda qısa birinci hissə keçirəcək, peletondan pit-stopa ilk müraciət edən o olacaq, amma sessiyadan sonra Sutil stüardlar tərəfindən cərimə olunub. McLaren-in sürücüsü Heykki Kovalaynen ilk onluqda ən ağır maşınla olub və yanacaq doldurmağa sonuncu yollanacaq, amma Heykki də stüardlar tərəfindən cərimə olunub. Əlbəttə, komandaların taktikasına hava şəraiti və Təhlükəsizlik Maşını müdaxilə edə bilər.

Startda ən ağır maşın isə Toyota sürücüsü Kazuki Nakacimada olacaq…

Maşınların yanacaqla dolu çəkiləri, cərimələrdən sonra start ardıcıllığı ilə, kq-la (ehtimal olunan ilk pit-stop dövrəsi):
1. S.Fettel (Red Bull) – 658.5 ()
2. Y.Trulli (Toyota) – 655.5 ()
3. L.Həmilton (McLaren) – 656.0 ()
4. N.Haydfeld (BMW Sauber) – 660.0 ()
5. K.Rəykkönen (Ferrari) – 661.0 ()
6. N.Rosberq (Williams) – 684.5* ()
7. R.Kubitsa (BMW Sauber) – 686.0* ()
8. A.Sutil (Force İndia) – 650.0 ()
9. R.Barrikello (Brawn GP) – 660.5 ()
10. X.Algersuari (Toro Rosso) – 682.5* ()
11. C.Batton (Brawn GP) – 658.5 ()
12. C.Fizikella (Ferrari) – 661.5* ()
13. H.Kovalaynen (McLaren) – 675.0 ()
14. S.Buemi (Toro Rosso) – 665.4* ()
15. K.Nakacima (Williams) – 695.7* ()
16. R.Qrojan (Renault) – 691.8* ()
17. F.Alonso (Renault) – 689.5* ()
18. V.Liutsi (Force İndia) – 682.5* ()
19. T.Qlok (Toyota) pit-leyndən start
20. M.Uebber (Red Bull) pit-leyndən start

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*