25 May 2018, Cümə - 03:38

Monako Qran Prisi: Ötmə zonası

Monako Qran Prisi: Ötmə zonası

Müəllif: Rəhim N.Əliyev, baş redaktor

05:38 - 22 May, 2015

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin şəhər trasında istifadə zonasını təyin edib. Reqlamentdə uyğun olaraq bütün traslarda iki […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin şəhər trasında istifadə zonasını təyin edib. Reqlamentdə uyğun olaraq bütün traslarda iki DRS zonasının olmasına baxmayaraq, Monako trası istisna təşkil edən iki trasdan biridir – burada son illərdə olduğu kimi bu il də DRS-dən tuneldə istifadə olunması qadağan edilib, sürücülər yalnız start-finiş düzlüyündə sistemi aktivləşdirə biləcəklər.

İki maşın arasındakı interval 16-cı döngədən 44 metr sonra ölçüləcək və əgər interval 1 saniyədən az olarsa, onda hücum edən sürücü sonuncu, 19-cu döngədən 18 metr keçib arxa antiqanadın hərəkətli elementini işə sala biləcək…


Monako Qran Prisi: Ötmə zonası

Monako Qran Prisi: Ötmə zonası

Müəllif: Rəhim N.Əliyev, baş redaktor

18:44 - 21 May, 2013

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin şəhər trasında istifadə zonasını təyin edib. Reqlamentdə uyğun olaraq bu il bütün […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin şəhər trasında istifadə zonasını təyin edib. Reqlamentdə uyğun olaraq bu il bütün traslarda iki DRS zonasının olmasına baxmayaraq, Monako trası istisna təşkil edən iki trasdan biridir – burada keçən il olduğu kimi bu il də DRS-dən tuneldə istifadə olunması qadağan edilib, sürücülər yalnız start-finiş düzlüyündə sistemi aktivləşdirə biləcəklər.

İki maşın arasındakı interval 16-cı döngədən 44 metr sonra ölçüləcək və əgər interval 1 saniyədən az olarsa, onda hücum edən sürücü sonuncu, 19-cu döngədən 18 metr keçib arxa antiqanadın hərəkətli elementini işə sala biləcək…


Monako Qran Prisi: Ötmə zonası

Monako Qran Prisi: Ötmə zonası

Müəllif: Rəhim N.Əliyev, baş redaktor

07:56 - 25 May, 2012

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin şəhər trasında istifadə zonasını təyin edib. Biz artıq yazmışdıq ki, keçən il […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin şəhər trasında istifadə zonasını təyin edib. Biz artıq yazmışdıq ki, keçən il olduğu kimi bu il də DRS-dən tuneldə istifadə olunması qadağan edilib, sürücülər yalnız start-finiş düzlüyündə sistemi aktivləşdirə biləcəklər.

İki maşın arasındakı interval 16-cı döngədən 44 metr sonra ölçüləcək və əgər interval 1 saniyədən az olarsa, onda hücum edən sürücü sonuncu, 19-cu döngədən 18 metr keçib arxa antiqanadın hərəkətli elementini işə sala biləcək…


Monako Qran Prisi: Ötmə zonası

Monako Qran Prisi: Ötmə zonası

Müəllif: Rəhim N.Əliyev, baş redaktor

16:03 - 25 May, 2011

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Monte Karlonun küçələrində istifadə zonasını təyin edib. Əvvəldən bildirildiyi kimi, sürücülər arxa […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Monte Karlonun küçələrində istifadə zonasını təyin edib.

Əvvəldən bildirildiyi kimi, sürücülər arxa antiqanadın hərəkətli elementini start-finiş düzlüyündə aktivləşdirə biləcəklər, maşınlar arasındakı interval isə 16-cı döngədən 44 metr sonra ölçüləcək…


Son Xəbərlər

İnformasiya

Bölüm Xəbərlər
Mənbə
Baxış Sayı 242
Teqlər , , , ,
Paylaş

logo
giresun escort maras escort kayseri escort sakarya escort rize escort igdir escort adana escort tunceli escort mugla escort corlu escort mardin escort izmit escort van escort ardahan escort adiyaman escort nigde escort kastamonu escort erzincan escort balikesir escort bolu escort agri escort antalya escort batman escort kusadasi escort nevsehir escort mus escort denizli escort amasya escort erzurum escort