Macarıstan Qran Prisi: Tras

Bu trasda 1986-cı ildə keçirilmiş ilk yarış o vaxt Sovetlər Birliyində də keçirilə bilərdi. Cənab Ekklstoun çempionatın mərhələlərindən birini “dəmir […]

Bu trasda 1986-cı ildə keçirilmiş ilk yarış o vaxt Sovetlər Birliyində də keçirilə bilərdi. Cənab Ekklstoun çempionatın mərhələlərindən birini “dəmir pərdələr” arxasında keçirmək fikrində idi, namizəd kimi Sovetlər İttifaqı, Çin, Yuqoslaviya irəli sürülmüşdü, amma Berni son anda öz seçimini Macarıstanda saxladı. Çempionatın rəhbəri Budapeştə baş çəkdi, razılıq verdi və rekord səkkiz ay müddətinə avtodrom tikildi. Qəzetlər yazırdı ki, Berni yerli məmurları məftun etdiyindən layihəyə “yaşıl işıq” verilib.

mac-02

Tarix: 24-26 iyul 2015-ci il
Tras: Hunqarorinq
Dövrənin uzunluğu: 4381 m
Dövrələrin sayı: 70
Ümumi məsafə: 306.630 km

Təsəvvür edin ki, müqavilə 1985-ci ilin sentyabrın 10-da imzalanmış, tikinti işləri oktyabrın 1-də başlamış və artıq 1986-cı il martın 24-də avtodromda yoxlama yarışı keçirilmişdi. Həmin ilin avqustunda isə Hunqarorinqdə ilk Formula1 mərhələsi keçirilib.

Bu trasa çempionat təşkilatçıları və sürücülər digərlərindən daha çox tələblər irəli sürürdülər, trası bir neçə dəfə yenidən qurublar və 2003-cü ildə yeni variant debüt edib, əlbəttə, bu variant da heç də hamının xoşuna gəlməyib. Trasın modernizasiyasına baxmayaraq, burada ötmə qəhrəmanlıq sayılır, amma geniş təhlükəsizlik zonaları risk etməyə imkan verir.

mac-03
Dövrədəki orta sürətinə görə Hunqarorinq yalnız Monakodan üstündür, bu çox yavaş trasdır, bu trasda optimal sazlanmalar tapmaq da çətindir. Sıralanma turunda sürətli dövrə üçün bir, yarışdakı stabillik üçün isə ayrı sazlanmalar lazımdır. Bunun üzərinə ötmələrin praktiki olaraq mümkünsüzlüyünü əlavə etsəniz, bir neçə məchullu tənliyin həllini alarsınız. Bu tənliyi komandaların mühəndisləri uik-end ərzində həll etməlidirlər.

Sıralanma turunda cüt yerləri tutmuş sürücülər trayektoriyadan kənar çirkli hissədən yarışa başlamalı olacaqlar. F-1.az xatırladır ki, son on iki ildə Macarıstan Qran Prisini doqquz müxtəlif sürücü qazanıb, amma son 8 yarışda üstünlük McLaren sürücülərində olub – 6 qələbə. Görək bu dəfə necə olacaq…

, ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Macarıstan Qran Prisi: Tras

Bu trasda 1986-cı ildə keçirilmiş ilk yarış o vaxt Sovetlər Birliyində də keçirilə bilərdi. Cənab Ekklstoun çempionatın mərhələlərindən birini “dəmir […]

Bu trasda 1986-cı ildə keçirilmiş ilk yarış o vaxt Sovetlər Birliyində də keçirilə bilərdi. Cənab Ekklstoun çempionatın mərhələlərindən birini “dəmir pərdələr” arxasında keçirmək fikrində idi, namizəd kimi Sovetlər İttifaqı, Çin, Yuqoslaviya irəli sürülmüşdü, amma Berni son anda öz seçimini Macarıstanda saxladı. Çempionatın rəhbəri Budapeştə baş çəkdi, razılıq verdi və rekord səkkiz ay müddətinə avtodrom tikildi. Qəzetlər yazırdı ki, Berni yerli məmurları məftun etdiyindən layihəyə “yaşıl işıq” verilib.

mac-02

Tarix: 26-28 iyul 2013-cü il
Tras: Hunqarorinq
Dövrənin uzunluğu: 4381 m
Dövrələrin sayı: 70
Ümumi məsafə: 306.630 km

Təsəvvür edin ki, müqavilə 1985-ci ilin sentyabrın 10-da imzalanmış, tikinti işləri oktyabrın 1-də başlamış və artıq 1986-cı il martın 24-də avtodromda yoxlama yarışı keçirilmişdi. Həmin ilin avqustunda isə Hunqarorinqdə ilk Formula1 mərhələsi keçirilib.

Bu trasa çempionat təşkilatçıları və sürücülər digərlərindən daha çox tələblər irəli sürürdülər, trası bir neçə dəfə yenidən qurublar və 2003-cü ildə yeni variant debüt edib, əlbəttə, bu variant da heç də hamının xoşuna gəlməyib. Trasın modernizasiyasına baxmayaraq, burada ötmə qəhrəmanlıq sayılır, amma geniş təhlükəsizlik zonaları risk etməyə imkan verir.

mac3
Dövrədəki orta sürətinə görə Hunqarorinq yalnız Monakodan üstündür, bu çox yavaş trasdır, bu trasda optimal sazlanmalar tapmaq da çətindir. Sıralanma turunda sürətli dövrə üçün bir, yarışdakı stabillik üçün isə ayrı sazlanmalar lazımdır. Bunun üzərinə ötmələrin praktiki olaraq mümkünsüzlüyünü əlavə etsəniz, bir neçə məchullu tənliyin həllini alarsınız. Bu tənliyi komandaların mühəndisləri uik-end ərzində həll etməlidirlər.

Sıralanma turunda cüt yerləri tutmuş sürücülər trayektoriyadan kənar çirkli hissədən yarışa başlamalı olacaqlar. Son on bir ildə Macarıstan Qran Prisini səkkiz müxtəlif sürücü qazanıb, amma son 8 yarışda üstünlük McLaren sürücülərində olub – 6 qələbə. Görək bu dəfə necə olacaq…

,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Macarıstan Qran Prisi: Tras

Bu trasda 1986-cı ildə keçirilmiş ilk yarış o vaxt Sovetlər Birliyində də keçirilə bilərdi. Cənab Ekklstoun çempionatın mərhələlərindən birini “dəmir […]

Bu trasda 1986-cı ildə keçirilmiş ilk yarış o vaxt Sovetlər Birliyində də keçirilə bilərdi. Cənab Ekklstoun çempionatın mərhələlərindən birini “dəmir pərdələr” arxasında keçirmək fikrində idi, namizəd kimi Sovetlər İttifaqı, Çin, Yuqoslaviya irəli sürülmüşdü, amma Berni son anda öz seçimini Macarıstanda saxladı. Çempionatın rəhbəri Budapeştə baş çəkdi, razılıq verdi və rekord səkkiz ay müddətinə avtodrom tikildi. Qəzetlər yazırdı ki, Berni yerli məmurları məftun etdiyindən layihəyə “yaşıl işıq” verilib.

mac2

Tarix: 27-29 iyul 2012-ci il
Tras: Hunqarorinq
Dövrənin uzunluğu: 4381 m
Dövrələrin sayı: 70
Ümumi məsafə: 306.630 km

Təsəvvür edin ki, müqavilə 1985-ci ilin sentyabrın 10-da imzalanmış, tikinti işləri oktyabrın 1-də başlamış və artıq 1986-cı il martın 24-də avtodromda yoxlama yarışı keçirilmişdi. Həmin ilin avqustunda isə Hunqarorinqdə ilk Formula1 mərhələsi keçirilib.

Bu trasa çempionat təşkilatçıları və sürücülər digərlərindən daha çox tələblər irəli sürürdülər, trası bir neçə dəfə yenidən qurublar və 2003-cü ildə yeni variant debüt edib, əlbəttə, bu variant da heç də hamının xoşuna gəlməyib. Trasın modernizasiyasına baxmayaraq, burada ötmə qəhrəmanlıq sayılır, amma geniş təhlükəsizlik zonaları risk etməyə imkan verir.

mac3
Dövrədəki orta sürətinə görə Hunqarorinq yalnız Monakodan üstündür, bu çox yavaş trasdır, bu trasda optimal sazlanmalar tapmaq da çətindir. Sıralanma turunda sürətli dövrə üçün bir, yarışdakı stabillik üçün isə ayrı sazlanmalar lazımdır. Bunun üzərinə ötmələrin praktiki olaraq mümkünsüzlüyünü əlavə etsəniz, bir neçə məchullu tənliyin həllini alarsınız. Bu tənliyi komandaların mühəndisləri uik-end ərzində həll etməlidirlər.

Sıralanma turunda cüt yerləri tutmuş sürücülər trayektoriyadan kənar çirkli hissədən yarışa başlamalı olacaqlar. Son on ildə Macarıstan Qran Prisini səkkiz müxtəlif sürücü qazanıb, amma son 8 yarışda üstünlük McLaren sürücülərində olub – 6 qələbə. Görək bu dəfə necə olacaq…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Macarıstan Qran Prisi: Tras

Bu trasda 1986-cı ildə keçirilmiş ilk yarış o vaxt Sovetlər Birliyində də keçirilə bilərdi. Cənab Ekklstoun çempionatın mərhələlərindən birini “dəmir […]

Bu trasda 1986-cı ildə keçirilmiş ilk yarış o vaxt Sovetlər Birliyində də keçirilə bilərdi. Cənab Ekklstoun çempionatın mərhələlərindən birini “dəmir pərdələr” arxasında keçirmək fikrində idi, namizəd kimi Sovetlər İttifaqı, Çin, Yuqoslaviya irəli sürülmüşdü, amma Berni son anda öz seçimini Macarıstanda saxladı. Çempionatın rəhbəri Budapeştə baş çəkdi, razılıq verdi və rekord səkkiz ay müddətinə avtodrom tikildi. Qəzetlər yazırdı ki, Berni yerli məmurları məftun etdiyindən layihəyə “yaşıl işıq” verilib.

mac2

Tarix: 29-31 iyul 2011-ci il
Tras: Hunqarorinq
Dövrənin uzunluğu: 4381 m
Dövrələrin sayı: 70
Ümumi məsafə: 306.630 km

Təsəvvür edin ki, müqavilə 1985-ci ilin sentyabrın 10-da imzalanmış, tikinti işləri oktyabrın 1-də başlamış və artıq 1986-cı il martın 24-də avtodromda yoxlama yarışı keçirilmişdi. Həmin ilin avqustunda isə Hunqarorinqdə ilk Formula1 mərhələsi keçirilib.

Bu trasa çempionat təşkilatçıları və sürücülər digərlərindən daha çox tələblər irəli sürürdülər, trası bir neçə dəfə yenidən qurublar və 2003-cü ildə yeni variant debüt edib, əlbəttə, bu variant da heç də hamının xoşuna gəlməyib. Trasın modernizasiyasına baxmayaraq, burada ötmə qəhrəmanlıq sayılır, amma geniş təhlükəsizlik zonaları risk etməyə imkan verir.

mac3
Dövrədəki orta sürətinə görə Hunqarorinq yalnız Monakodan üstündür, bu çox yavaş trasdır, bu trasda optimal sazlanmalar tapmaq da çətindir. Sıralanma turunda sürətli dövrə üçün bir, yarışdakı stabillik üçün isə ayrı sazlanmalar lazımdır. Bunun üzərinə ötmələrin praktiki olaraq mümkünsüzlüyünü əlavə etsəniz, bir neçə məchullu tənliyin həllini alarsınız. Bu tənliyi komandaların mühəndisləri uik-end ərzində həll etməlidirlər.

Sıralanma turunda cüt yerləri tutmuş sürücülər trayektoriyadan kənar çirkli hissədən yarışa başlamalı olacaqlar. Son doqquz ildə Macarıstan Qran Prisini səkkiz müxtəlif sürücü qazanıb, amma son 7 yarışda üstünlük McLaren sürücülərində olub – 5 qələbə. Görək bu dəfə necə olacaq…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*