Macarıstan-2017: İkinci sərbəst yürüşlər

Komandaların çoxu Macarıstan Qran Prisinə və gələn həftə elə bu trasda keçiriləcək ikigünlük mövsümiçi testlərə yeniliklər hazırlayıblar, ona görə də yeniliklərin effektivliyinin qiymətləndirilməsi cümə gününün ənənəvi sazlanma axtarışı və təkərlərin effektivliyinin dəyərləndirilməsi proqramına əlavə olunub.

F-1.az xəbər verir ki, Renault nahardan əvvəl qəzaya uğramış Palmerin maşınını tam bərpa edib qurtara bilməyib – maşının altlığını dəyişmək lazım gəlib. Haas-ın mexanikləri isə Maqnussenin maşını üzərində işlərini davam etdiriblər – səhər Kevini əvəz etmiş Antonio Covinatsi də ciddi qəzaya uğramışdı. Yekunda Palmer 25 dəqiqədən sonra trasa çıxa bilib, Maqnussen isə bir saatdan çox vaxt itirib.

Stroll və Massa yenə də trasdan kənara çıxıblar, amma maşınlara ciddi zərər verməyiblər. Rəykkönen gözlənilmədən motorun gücünü itirib, amma mühəndis radio ilə ona mühərriyi işə salmaqda kömək edib, Kimi boksa qayıdıb və sonra trasda işini davam etdirib. Yenə də sessiyanın ortasından bir az keçmiş qırmızı bayraqlar peyda olublar – 11-ci döngədə Verlyayn böyük sürətlə trasdan çıxaraq baryerlərə çırpılıb. Paskal kokpiti müstəqil tərk edib və tibbi mərkəzə müayinə üçün göndərilib. 12 dəqiqəlik pauzadan sonra sessiyaya restart verilib. Həkimlər isə almaniyalı sürücünü sərbəst buraxıblar.

Vandorn isə növbəti dəfə Honda güc qurğusu ilə problemlər yaşayıb – maşın sürətini itirib, mühəndis sürücüdən yavaş-yavaş boksa qayıtmağı xahiş edib və Stoffel bir daha trasa çıxmayıb.

Sessiyanın 72-ci dəqiqəsində Palmer gün ərzində ikinci dəfə qəzaya uğrayıb – bu dəfə 14-cü döngədə trasdan çıxan maşının arxa tərəfi baryerlərə çırpılıb: sessiya qırmızı bayraqlarla dayandırılıb.

Sürücülər sessiyaya Soft təkərlərlə dövrələr seriyası ilə başlayıblar, sonra isə SuperSoft təkərlərə keçiblər. Nahardan əvvəl olduğu kimi, protokollara Daniel Rikkardo başçılıq edib – 1:18.455, amma 3 komandanın sürücüləri cəmi yarım saniyənin içindədirlər. Sabah səhər məşqlər davam edəcək…

Yer N Sürücü Komanda Zaman Fərq Dövrə
1 3 Daniel Rikkardo Red Bull 1:18.455 32
2 5 Sebastyan Fettel Ferrari 1:18.638 + 0:00.183 28
3 77 Valtteri Bottas Mercedes AMG 1:18.656 + 0:00.201 33
4 7 Kimi Rəykkönen Ferrari 1:18.755 + 0:00.300 28
5 44 Lyuis Həmilton Mercedes AMG 1:18.779 + 0:00.324 31
6 33 Maks Ferstappen Red Bull 1:18.951 + 0:00.496 25
7 27 Niko Hülkenberq Renault 1:19.714 + 0:01.259 33
8 14 Fernando Alonso McLaren 1:19.815 + 0:01.360 31
9 55 Karlos Sayns Toro Rosso 1:19.834 + 0:01.379 35
10 2 Stoffel Vandorn McLaren 1:19.909 + 0:01.454 18
11 31 Esteban Okon Force İndia 1:20.126 + 0:01.671 34
12 11 Serxio Peres Force İndia 1:20.266 + 0:01.811 33
13 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:20.577 + 0:02.122 37
14 18 Ləns Stroll Williams 1:20.791 + 0:02.336 31
15 19 Felipe Massa Williams 1:20.869 + 0:02.414 22
16 30 Colion Palmer Renault 1:21.175 + 0:02.720 12
17 20 Kevin Maqnussen Haas 1:21.345 + 0:02.890 11
18 8 Roman Qrojan Haas 1:21.504 + 0:03.049 25
19 9 Markus Eriksson Sauber 1:21.559 + 0:03.104 31
20 94 Paskal Verlyayn Sauber 1:21.722 + 0:03.267 16
, , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*