İspaniya Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Barselona avtodromunda istifadə zonasını təyin edib: trasların çoxunda olduğu kimi, yarış zamanı […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Barselona avtodromunda istifadə zonasını təyin edib: trasların çoxunda olduğu kimi, yarış zamanı sürücülər yalnız bir sahədə DRS-i aktivləşdirə biləcəklər.

Maşınlar arasındakı inerval 15-ci və 16-cı döngələrin ortasında, Təhlükəsizlik Maşınının birinci xəttində ölçüləcək, bundan sonra uzun start-finiş düzlüyündə isə 750 metr məsafədə ötmə zonası yerləşir.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

İspaniya Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Barselonada istifadə zonasını təyin edib. Əvvəldən bildirildiyi kimi, sürücülər arxa antiqanadın hərəkətli […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Barselonada istifadə zonasını təyin edib.

Əvvəldən bildirildiyi kimi, sürücülər arxa antiqanadın hərəkətli elementini 830 metrlik düz yolda aktivləşdirə biləcəklər, start-finiş düzlüyünün böyük bir hissəsi ötməni reallaşdırmağa imkan verməlidir. Maşınlar arasındakı interval isə sonuncu döngənin qarşısında ölçüləcək…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*