Hindistan Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +30° C, trasın temperaturu +38° C Sıralanma turundan əvvəl dörd sürücü bilirdi ki, sabahkı yarışın startında […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +30° C, trasın temperaturu +38° C

Sıralanma turundan əvvəl dörd sürücü bilirdi ki, sabahkı yarışın startında yer itirəcəklər: Vitaliy Petrov Koreyada Mixael Şumaherlə toqquşmaya görə 5 yer itirməklə cərimə olunmuşdu, Lyuis Həmilton və Serxio Peres uik-endin gedişində sarı bayraqlara məhlə qoymadıqlarına görə 3 yer itirməklə cəərimə olunmuşdular və sıralanma turundan əvvəl Daniel Rikkardonun maşınında ötürmələr qutusu dəyişdirildiyi üçün 5 yer itirməklə cərimə olunmuşdu.

Pirelli-nin komandalara təqdmi etdiyi Hard və Soft tərkiblərinin sürət fərqi bu dəfə çox böyük alınıb – təxminən iki saniyə, ona görə də komandalar çətin məsələnin həlli qarşısında dayanıblar – start mövqeyini qurban vermədən maksimum yumşaq təkər dəstinə qənaət etmək.

Birinci sessiyada Timo Qlokun maşınında ötürmələr qutusu imtina edib – almaniyalı sürücü boksa qayıtmalı olub, Timo 107%-lik səddi aşa bilməyən yeganə sürücü olub. Top-komandalar Hard tərkibindən, digərləri isə Soft tərkibindən istifadə ediblər. Protkollara isə yumşaq təkərlərlə Vitaliy Petrov başçılıq edib, mübarizəni yeni komandaların sürücüləri ilə birlikdə Kamui Kobayaşi dayandırıb.

İkinci sessiyada hamı Soft təkərlərinə keçib, Red Bull, McLaren, Ferrari sürücüləri və Niko Rosberq bir cəhdlə kifayətləniblər. Protokollara Sebastyan Fettel başçılıq edib, mübarizəni isə Lotus Renault GP, Williams sürücüləri ilə birlikdə Şumaher, di Resta və Peres dayandırıblar.

Sonuncu sessiyada Sutil, Buemi və Algersuari nəticə göstərməyiblər, digər sürücülər isə poul uğrunda mübarizə aparıblar. Son cəhdində Felipe Massa 9-cu döngənin çıxışında porebrikə hücum zamanı sağ ön təkərin asılqanını dağıdaraq trasdan çıxıb. Poulu isə Sebastyan Fettel qazanıb – mövsümdə 13-cü, karyerasında 28-ci. Həmilton ikinci olsa da, yarışa beşinci yerdə başlayacaq, ona görə də ilk start cərgəsi bütünlüklə Red Bull-un olacaq.

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 S.Fettel Red Bull Renault 02 1:26.218 01 1:24.657 1:24.178 abs
02 L.Həmilton McLaren Mercedes 08 1:26.563 02 1:25.019 1:24.474 + 0.296
03 M.Uebber Red Bull Renault 06 1:26.473 04 1:25.282 1:24.508 + 0.330
04 F.Alonso Ferrari Ferrari 11 1:26.774 03 1:25.158 1:24.519 + 0.341
05 C.Batton McLaren Mercedes 03 1:26.225 05 1:25.299 1:24.950 + 0.777
06 F.Massa Ferrari Ferrari 15 1:27.012 06 1:25.522 1:25.122 + 0.944
07 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 05 1:26.364 07 1:25.555 1:25.451 + 1.273
08 A.Sutil Force İndia Mercedes 04 1:26.271 08 1:26.140
09 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 09 1:26.608 09 1:26.161
10 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 07 1:26.557 10 1:26.319
11 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 01 1:26.189 11 1:26.319
12 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 12 1:26.790 12 1:26.337
13 P.di Resta Force İndia Mercedes 14 1:26.864 13 1:26.503
14 P.Maldonado Williams Cosworth 13 1:26.829 14 1:26.537
15 B.Senna Lotus Renault GP Renault 10 1:26.766 15 1:26.651
16 R.Barrikello Williams Cosworth 17 1:27.479 16 1:27.247
17 S.Peres Sauber Ferrari 16 1:27.249 17 1:27.562
18 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 18 1:27.876
19 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 19 1:28.565
20 Y.Trulli Team Lotus Renault 20 1:28.752
21 D.Rikkardo Hispania Cosworth 21 1:30.216
22 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 22 1:30.238
23 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 23 1:30.866
24 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 24 1:34.046

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*