Hindistan Qran Prisi: Ötmə zonaları

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Hindistanda istifadə zonasını təyin edib. Hindistan trasında sürücülərin ötmə şansları daha çox […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Hindistanda istifadə zonasını təyin edib. Hindistan trasında sürücülərin ötmə şansları daha çox olacaq – keçən il olduğu kimi Buddh İnternational Circuit trasında bir-birindən asılı olmayan iki ötmə zonası olacaq.

drs-hin2
Start-finiş düzlüyünün böyük bir hissəsindən əlavə sürücülər 3-cü və 4-cü döngələr arasındakı düzlikdə də DRS-dən yararlana biləcəklər, qeyd etmək lazımdır ki, keçən illə müqayisədə bu sahə 80 metr uzadılıb…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Hindistan Qran Prisi: Ötmə zonaları

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Hindistanda istifadə zonasını təyin edib. Federasiyanın qərarına əsasən, sürücülər DRS-dən dövrə ərzində […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Hindistanda istifadə zonasını təyin edib. Federasiyanın qərarına əsasən, sürücülər DRS-dən dövrə ərzində iki dəfə istifadə edə biləcəklər.

Birinci ölçmə nöqtəsi yavaş 3-cü döngənin girişində yerləşir – arxadakı sürücü DRS sistemini döngədən sonrakı uzun düz yolunun ortasında aktivləşdirə biləcək.

drs-ind2
Qərara alınıb ki, daha bir ölçmə nöqtəsi 15-ci döngənin çıxışında yerləşdirilsin – DRS isə 16-cı döngədən sonrakı düz yolda, yəni start-finiş düzlüyündə aktivləşdirilə bilər.

Xatırladaq ki, iki ötmə zonası ilk dəfə Kanadada tətbiq olunmuşdu…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*