Çin Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Şanxay avtodromunda istifadə zonasını təyin edib. Trasın konfiqurasiyası ötməyə imkan verir, ona […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Şanxay avtodromunda istifadə zonasını təyin edib. Trasın konfiqurasiyası ötməyə imkan verir, ona görə də Malayziyada oludğu kimi burda da sürücülər yarışın gedişində yalnız bir sahədə DRS sistemini aktivləşdirə biləcəklər.

Maşınlar arasındakı interval 12-ci döngənin apeksində yerləşəcək, əgər bu nöqtədə interval bir saniyədən az olarsa, onda hücum edən sürücü DRS sistemini 13-cü döngədən sonra ən uzun düzlükdə (14-cü döngəyə 902 metr qalmış) işə sala biləcək…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Çin Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Şanxayda istifadə zonasını təyin edib. Əvvəlki Qran Prilərdə olduğu kimi qanadın hücum […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Şanxayda istifadə zonasını təyin edib. Əvvəlki Qran Prilərdə olduğu kimi qanadın hücum bucağını trasın yalnız bir hissəsində dəyişmək mümkün olacaq.

Əgər 11-ci və 12-ci dövrələr ardıcıllığında iki maşın arasındakı vaxt intervalı bir saniyədən az olarsa, onda əsas düz yolda hücum edən sürücü havaya müqaviməti azaltmaqla sürəti artırmaq üçün DRS sistemini aktivləşdirə biləcək.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*