Braziliya Qran Prisi: Sıralanma turu

Sessiyanın əvvəlində nəm tras, quru. Buludlu. Havanın temperaturu +26° C, trasın temperaturu +36° C İnterlaqosda ötmək mümkündür, amma hava proqnozu […]

Sessiyanın əvvəlində nəm tras, quru. Buludlu. Havanın temperaturu +26° C, trasın temperaturu +36° C

İnterlaqosda ötmək mümkündür, amma hava proqnozu sabaha yağış vəd edirdi, ona görə də sıralanma turu prinsipial əhəmiyyət kəsb edib, xüsusən də nəzərə almaq lazımdır ki, mövsümün sonuncu Qran Prisində çempion titulunun taleyi həll olunur – Sebastyan Fettel San Pauluya Fernando Alonso üzərində 13 xallıq üstünlüklə gəlib.

Lotus-un mexanikləri Kimi Rəykkönenin maşınında motoru dəyişməli olublar, finlandiyalı sürücünün maşınına Abu Dabidə ona qələbə qazandırmış motor quraşdırılıb.

Sıralanma turundan bir qədər əvvəl kiçik yağış yağıb, ona görə də sürücüləri nəm və qurumaqda olan tras gözləyib. Bəzi sürücülər trasa keçid təkərlərlə çıxıblar, amma bir neçə dövrədən sonra sliklərin üstünlüyü görünüb və hamı təkərlərini dəyişib. Top-komandaların sürücüləri trasa tələsməyiblər, trasın və ya trayektoriyanın qurumasını gözləyiblər. Sonra isə daha bərk tərkiblər uzun dövrələr seriyasına çıxıblar. Roman Qrojan start düzlüyünün girişində Pedro de la Rosa ilə toqquşub və mövsümdə ilk dəfə zəif komandaların sürücüləri ilə birlikdə mübarizəni dayandırmalı olub. Protokollara isə Lyuis Həmilton başçılıq edib – 1:15.075.

İkinci sessiyaya Ferrari sürücüləri bərk tərkiblə başlayıblar və uzun dövrələr seriyasına çıxıblar. Amma digər sürücülər daha qısa dövrələr seriyasında daha yumşaq tərkiblə işləyiblər. Tras tam quruduğundan sürətlər artıb. Protokollara Sebastyan Fettel başçılıq edib – 1:13.209, sonuncu sessiyaya di Resta, Senna, Peres, Şumaher, Kobayaşi, Rikkardo və Vern keçə bilməyiblər.

Sonuncu sessiyada hamı Medium tərkibi ilə işləyib, trasın temperaturu sıralanma turunun əvvəlindən 11 dərəcə artıb. Həmilton elə ilk cəhdində uik-endin rekorduna imza atıb – 1:12.850. Mark Uebber ikinci cəhdində bu nəticəni yaxşılaşdıra bilib – 1:12.581, amma McLaren sürücüləri ilk cərgəni tuta biliblər.

Həmilton karyerasında 26-cı, mövsümdə isə 7-ci poulunu qazanıb və McLaren-də sonuncu yarışına komanda yoldaşı ilə ilk cərgədən başlaycaq. Red Bull sürücüləri ikinci cərgəni zəbt ediblər – Fettel Uebberin arxasından start alacaq. Alonso isə öz komanda yoldaşı Massaya da uduzaraq 8-ci yerdən start alacaq.

Sonuncu Qran Pridə Ferrari komandası braziliyalı sürücünün maşınında ötürmələr qutusunun plombunu sındırmışdı ki, Alonsonun start mövqeyi yaxşılaşsın. Bu dəfə oxşar senari baş verəcəkmi?

Sabah bizi çox maraqlı yarış gözləyəcək, artıq bir gündən sonra biz ən gənc üçqat dünya çempionunun adını biləcəyik…

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 L.Həmilton McLaren Mercedes 01 1:15.075 02 1:13.398 1:12.458
02 C.Batton McLaren Mercedes 03 1:15.456 03 1:13.515 1:12.513 + 0.055
03 M.Uebber Red Bull Renault 11 1:16.180 04 1:13.667 1:12.581 + 0.123
04 S.Fettel Red Bull Renault 05 1:15.644 01 1:13.209 1:12.760 + 0.302
05 F.Massa Ferrari Ferrari 12 1:16.263 10 1:14.048 1:12.987 + 0.529
06 P.Maldonado Williams Renault 13 1:16.266 06 1:13.698 1:13.174 + 0.716
07 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 04 1:15.536 07 1:13.704 1:13.206 + 0.748
08 F.Alonso Ferrari Ferrari 10 1:16.097 09 1:13.856 1:13.253 + 0.795
09 K.Rəykkönen Lotus Renault 15 1:16.432 05 1:13.698 1:13.298 + 0.840
10 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 07 1:15.929 08 1:13.848 1:13.489 + 1.031
11 P.di Resta Force İndia Mercedes 06 1:15.901 11 1:14.121
12 B.Senna Williams Renault 02 1:15.333 12 1:14.219
13 S.Peres Sauber Ferrari 08 1:15.974 13 1:14.234
14 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes 09 1:16.005 14 1:14.334
15 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 14 1:16.400 15 1:14.380
16 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 17 1:16.744 16 1:14.574
17 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 16 1:16.722 17 1:14.619
18 R.Qrojan Lotus Renault 18 1:16.967
19 V.Petrov Caterham Renault 19 1:17.073
20 H.Kovalaynen Caterham Renault 20 1:17.086
21 T.Qlok Marussia Cosworth 21 1:17.508
22 Ş.Pik Marussia Cosworth 22 1:18.104
23 N.Kartikeyan HRT Cosworth 23 1:19.576
24 P.de la Rosa HRT Cosworth 24 1:19.699

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Braziliya Qran Prisi: Sıralanma turu

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +27° C, trasın temperaturu +43° C Sərbəst yürüşlərin hər üç sessiyası quru asfaltda keçmişdi, amma bazar […]

Quru. Buludlu. Havanın temperaturu +27° C, trasın temperaturu +43° C

Sərbəst yürüşlərin hər üç sessiyası quru asfaltda keçmişdi, amma bazar gününə hava proqnozu yüksək ehtimalla yağışın yağmasını vəd edirdi, ona görə də bəzi sürücülər sıralanma turunda yağış sazlanmaları seçərək start sahəsində mövqelərini qurban veriblər. Sessiyanın əvvəlində səmanı buludlar örtsə də, yağış sessiyanın gedişinə müdaxilə etməyib.

Birinci hissədə protokollara Censon Batton başçılıq edib – 1:13.281. Üç ən zəif komandanın sürücülərinə bu dəfə Pastor Maldonado qoşulub. Bütün sürücülər 107%-lik həddi keçdikləri üçün sabah yarışın startına çıxacaqlar.

İkinci hissədə yağış gözlənildiyindən sürücülər trasa tələsiblər, ən yaxşı nəticəni Sebastyan Fettel göstərib – 1:12.446, sonuncu hissəyə isə di Resta, Barrikello, Algersuari, Buemi, Petrov, Kobayaşi və Peres keçə bilməyiblər.

Finalda yalnız Fettel 72 saniyədən sürətli olub – almaniyalı sürücü mövsümdə 15-ci, karyerasında isə 30-cu poulunu qazanmaqla 1992-ci ildən qalan Naycel Mənsellə məxsus rekordu təzələyib. Mark Uebber ikinci nəticə göstərib – birinci start cərgəsi bütünlüklə Red Bull-undur, ikinci start cərgəsini isə McLaren sürücüləri tutublar.

Yer Pilot Komanda Motor I sessiya II sessiya III sessiya
Yer Vaxt Yer Vaxt Vaxt Fərq
01 S.Fettel Red Bull Renault 05 1:13.664 01 1:12.446 1:11.918
02 M.Uebber Red Bull Renault 03 1:13.467 03 1:12.658 1:12.099 + 0.181
03 C.Batton McLaren Mercedes 01 1:13.281 05 1:12.820 1:12.283 + 0.365
04 L.Həmilton McLaren Mercedes 02 1:13.361 04 1:12.811 1:12.480 + 0.562
05 F.Alonso Ferrari Ferrari 09 1:13.969 06 1:12.870 1:12.591 + 0.673
06 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 10 1:14.083 02 1:12.569 1:13.050 + 1.132
07 F.Massa Ferrari Ferrari 13 1:14.269 08 1:13.291 1:13.068 + 1.150
08 A.Sutil Force İndia Mercedes 04 1:13.480 07 1:13.261 1:13.298 + 1.380
09 B.Senna Lotus Renault GP Renault 15 1:14.453 09 1:13.300 1:13.761 + 1.843
10 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 06 1:13.694 10 1:13.571
11 P.di Resta Force İndia Mercedes 07 1:13.733 11 1:13.584
12 R.Barrikello Williams Cosworth 11 1:14.117 12 1:13.801
13 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 12 1:14.225 13 1:13.804
14 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 16 1:14.500 14 1:13.919
15 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 08 1:13.859 15 1:14.053
16 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 17 1:14.571 16 1:14.129
17 S.Peres Sauber Ferrari 14 1:14.430 17 1:14.182
18 P.Maldonado Williams Cosworth 18 1:14.625
19 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 19 1:15.068
20 Y.Trulli Team Lotus Renault 20 1:15.358
21 V.Liutsi Hispania Cosworth 21 1:16.631
22 D.Rikkardo Hispania Cosworth 22 1:16.890
23 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 23 1:17.019
24 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 24 1:17.060

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*