24 Noyabr 2017, Cümə - 09:46

Bəhreyn-2017: Force İndia bolidini optimallaşdırdı

Bəhreyn-2017: Force İndia bolidini optimallaşdırdı

Müəllif: Afgan Haji, redaktor

06:12 - 26 Aprel, 2017

Force İndia öz maşınını necə optimallaşdırdı Bir çoxlarını görərək, Silverstoundan olan komanda artıq Bəhreyn Qran Prisinə olduqca ciddi yeniliklər paketi […]

Force İndia öz maşınını necə optimallaşdırdı

Bir çoxlarını görərək, Silverstoundan olan komanda artıq Bəhreyn Qran Prisinə olduqca ciddi yeniliklər paketi gətirdi.

Biz daim mövsüm gedişində maşınların yeniləndirilməsindən danışırıq – amma, əgər hər şeyi öz adı ilə adlandırmalı olsaq, onda əksər hallarda, komandaların növbəti Qran Prilərə gətirdikləri yeniliklər, əslində səmərəliliyin azacıq artırılması üçün bir qədər dəyişdirilmiş əvvəlki detallardır.

Force İndia ilə bağlı halda məhz belə olmuşdu: komanda, özünü yetərincə səmərəli göstərə bilməyən bütöv bir sıra elementləri işləyib tamamladı. Kiçik yaxşılaşdırmaları cəmləşdirib, aerodinamikada artırmalara yetmək mümkün oldu. İrəlidə daha böyük yeniləndirmələr paketi var ki, hazırda işləmələr mərhələsindədir. O, soyutmanın optimallaşdırılmasına istiqamətlənib – komandada orijinal konstruksiyanın idealdan uzaq olduğunu gizlətmirlər.

Dönmə pərləri

Dönmə pərləri maşının aşağı hissəsində, ön asılqan tərəfdə – şassinin burun hissəsindəki müqavimət sipərinin qovuşuğunda yerləşib. Bəhreyndə bu element uzun şaquli deşikdən (qırmızı oxla göstərilib) məhrum oldu, eləcə də yuxarı kənar-haşiyənin (sarı oxla göstərilib) forması başqa oldu.

Bu dəyişikliklər deflektor istiqamətindəki axınlara bir qədər başqa konfiqurasiya verməyə imkan yaratdı ki, öz növbəsində bunlar da bir qədər dəyişildilər.

Deflektorlar

Keçmiş həftəsonunun gedişində yuxarı hissədə doqquz şaquli deşikli deflektorlardan istifadə edilirdi. Əvvəllər elementin ümumi ölçüsü elə bu cür idi, ancaq deşiklər yalnız dörd idi. İndi daxilə, ponton sahəsinə daha çox hava axa bilər.

Bundan başqa, deflektor qarşısındakı element – onun aşağı hissəsindəki “zolaq” – nəzərə çarpacaq qədər uzun oldu. O, praktik olaraq elə deflektorun özünün ölçüsündədir, arxadan isə altlığın küncündəki qabarmayadək çatır. Pantonun ön kənarındakı, əvvəllər praktik olaraq kokpitin yanlığınadək çatan “tağ” xeyli qısaldı, “yarı yolda” kəsildi və kiçik şaquli qasırğa generatorunun vasitəsilə pantonun yuxarı səthi ilə birləşdi.

Bundan başqa, “tağ”dan aşağı, pantona yaxın yerləşən yeni qanadcıq (oxla göstərilib) meydana çıxdı. O, pantonun aşağısındakı “kəsikdəki” axınların səmərəliliyini yüksəltməyə xidmət edir.

Splitterin genişlənməsi

Komandalar qaydalarda deflektor və altlığın ön kənar-haşiyəsi arasındakı məkanda, bunları maşının altında splitterlə birləşdirərək kiçik qanadcıqlardan istifadə imkanı aşkar etdilər – və əlbəttə ki, bundan fəal şəkildə istifadə etməyə başladılar.

Force İndia-da bu, Bəhreyndə ön kənar-haşiyədə üç deşik əldə etmiş üçbucaq elementdir (oxlarla göstərilib). Hər bir bu cür deşik axına aşağıdan yuxarı, pantonun havauducusuna doğru axmağa imkan verir.

“Köpək balığı üzgəci”

Üçüncü Qran Pri üçün element optimallaşdırıldı, arxa kənar-haşiyənin başqa formasını aldı. İndi “üzgəc” dolaşma zamanı maşına daha çox sabitlik əlavə edir.

Diffuzor

Diffuzor da, həmçinin, modernləşdirildi. İki zonada – lap kənarda və ortaya yaxın yerdə – onun səthi bir qədər qaldırıldı (oxlarla göstərilib) ki, bir qədər də səmərəlilik əlavə edilsin.


Son Xəbərlər

İnformasiya

Bölüm Xəbərlər
Mənbə
Baxış Sayı 2. 242
Teqlər , , , , , , ,
Paylaş

logo