Almaniya-2018: Sıralanma turu

Cümə günü hər iki məşq sessiyası isti asfaltda baş tutub, bu gün səhər isə yağış sürücülərin işinə mane olub. Yağıntı sıralanma turundan əvvəl dayanıb və temperatur yüksəlib. Lakin trasın bəzi hissələri tam qurumayıb.

F-1.az bildirir ki, Silverstounda olduğu kimi, Hokkenhaymda da poul qazanmağın böyük əhəmiyyəti yoxdur. Burada baş tutan son 10 yarışın yalnız dördündə ilk yerdən start alan sürücü qalib gələ bilib. Lakin mübarizə gərgin alınıb. Hər üç top komandanın sürücüləri poul uğrunda inamlı çıxış ediblər.

Pirelli Almaniyaya Medium və Soft təkərlərlə yanaşı, UltraSoft təkərləri gətirib. Cari mövsümdə bu üçlükdən yalnız Çində istifadə olunub. Tərkiblər arasında fərq böyük olub. Cümə günü isti havada UltraSoft-lar olduqca tez aşınıblar.

Birinci sessiyada bütün sürücülər UltraSoft təkərlərlə trasa çıxıblar. Rəykkönen ilk sessiyanın ən sürətlidi olub – 1:12.505. Həmiltonun maşınında hidravlik problemlər yaranıb və mühəndis ondan dayanmağı xahiş edib. Lyuis kokpiti tərk edərək maşını əli ilə itələyərək boksa gətirməyə çalışıb, lakin buna nail ola bilməyib. Britaniyalı poul uğrunda mübarizəni vaxtından əvvəl dayandırıb. Okon, Qasli, Hartli, Stroll və Vandorn növbəti mərhələyə keçə bilməyən sürücülər olublar.

İkinci sessiyada Ferstappen və Alonso ilk cəhdlərinə Soft təkərlərlə çıxıblar. Güc qurğusundakı dəyişikliklərə görə ən sondan start alacağı hələ dünəndən məlum olan Rikkardo bu sessiyada mübarizəyə qoşulmayıb. Eriksson çınqıllığa düşüb, lakin trasa qayıda bilib və boksa yönəlib. Asfalt çirklənib və təmizlənməsi üçün sessiya qırmızı bayraqlarla dayandırılıb. Fasilə 9 dəqiqə davam edib. Bütün sürücülər ikinci cəhdlərinə UltraSoft təkərlərlə çıxıblar. Ən yaxşı nəticəni Bottas göstərib – 1:12.152. Həmilton və Rikkardo ilə yanaşı, Alonso, Sirotkin və Eriksson da mübarizəni dayandırıblar.

Son sessiyada ilk cəhdlərdən sonra protokollara Fettel başçılıq edib – 1:11.539. Bottas onun nəticəsini yaxşılaşdırsa da, Fettel növbəti cəhddə daha sürətli olub – 1:11.212.

Beləliklə, Sebastyan Fettel mövsümdə beşinci, karyerasında isə 55-ci poulunu əldə edib. Ona 0.204 saniyə uduzan Valtteri Bottas isə ikinci olub. Yarışa ikinci sıradan Rəykkönen və Ferstappen, üçüncü sıradan isə Haas sürücüləri başlayacaqlar.

Yer N Sürücü Komanda 1-ci sessiya 2-ci sessiya 3-cü sessiya
Yer Zaman Dövrə Yer Zaman Dövrə Zaman Dövrə
1 5 Sebastyan Fettel Ferrari 2 1:12.538 6 4 1:12.505 3 1:11.212 7
2 77 Valtteri Bottas Mercedes AMG 3 1:12.962 8 1 1:12.152 3 1:11.416 7
3 7 Kimi Rəykkönen Ferrari 1 1:12.505 7 3 1:12.336 3 1:11.547 7
4 33 Maks Ferstappen Red Bull 8 1:13.127 5 2 1:12.188 7 1:11.822 6
5 20 Kevin Maqnussen Haas 7 1:13.105 8 5 1:12.523 4 1:12.200 6
6 8 Roman Qrojan Haas 4 1:12.986 8 6 1:12.722 4 1:12.544 5
7 27 Niko Hülkenberq Renault 12 1:13.479 5 7 1:12.946 6 1:12.560 6
8 55 Karlos Sayns Renault 10 1:13.324 8 9 1:13.032 5 1:12.692 6
9 16 Şarl Lekler Sauber 6 1:13.077 10 8 1:12.995 7 1:12.717 6
10 11 Serxio Peres Force İndia 11 1:13.427 10 10 1:13.072 6 1:12.774 3
11 14 Fernando Alonso McLaren 14 1:13.614 10 11 1:13.657 6
12 35 Sergey Sirotkin Williams 15 1:13.708 10 12 1:13.702 3
13 9 Markus Eriksson Sauber 13 1:13.562 10 13 1:13.736 7
14 44 Lyuis Həmilton Mercedes AMG 5 1:13.012 8 14 0
15 3 Daniel Rikkardo Red Bull 9 1:13.318 6 15 0
16 31 Esteban Okon Force İndia 16 1:13.720 10
17 10 Pyer Qasli Toro Rosso 17 1:13.749 9
18 28 Brendon Hartli Toro Rosso 18 1:14.045 8
19 18 Ləns Stroll Williams 19 1:14.206 10
20 2 Stoffel Vandorn McLaren 20 1:14.401 10
, , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*