Quru. Günəşli, sessiyanın sonunda qaranlıq. Havanın temperaturu +29° C, trasın temperaturu +31° C
Titul uğrunda mübarizədə maşınların etibarlılığı həlledici faktora çevrilir və Abu Dabidə uik-endin gedişi zamanı Red Bull maşınları müəyyən problemlərlə üzləşiblər. Dünən Mark Uebberin maşınında əvvəlcə KERS imtina edib, sonra isə soyutma sistemindən maye axıb, bu gün səhər Sebastyan Fettelin maşınında əyləclərlə problemlər yaşanıb.
Abu Dabidə ötmək çox çətindir, Yas Marinada arxada qalmış 3 yarışda ilk cərgədən start almış sürücülər qalib gəliblər, ona görə də sıralanma turu böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bir dövrədə sürətli olan komandalar əla şans qazanıblar, axı mövsümün son iki yarışında ötmələrlə problemlər olmamalıdır.
Birinci sessiyada əsas problem trafik olub, bir çox sürücülər bloka düşüblər, amma sürpriz baş verməyib – zəif komandaların sürücüləri ilə birlikdə mövsümdə 8-ci dəfə Jan Erik Vern mübarizəni dayandırıb. Protokollara isə Lyuis Həmilton başçılıq edib – 1:41.497, bütün sürücülər 107%-lik həddi aşa biliblər.
İkinci sessiyada hamı yumşaq təkərlərə keçib, protokollara yenə də Həmilton başçılıq edib – 1:40.901, mübarizəni isə Hülkenberq, Peres, di Resta, Şumaher, Senna, Kobayaşi və Rikkardo dayandırıblar.
Sonuncu sessiyada Həmilton elə ilk cəhdində əla nəticə göstərib – 1:40.630 və bununla da mövsümdə 6-cı, karyerasında isə 25-ci poulunu qazanıb. Uebber ikinci olub, onun komanda yoldaşı Fettel üçüncü nəticə göstərsə də, finiş xəttini keçən kimi maşını dayandırıb. Çempionatda almaniyalı sürücünün əsas rəqibi olan Alonso isə yalnız yeddinci nəticə göstərə bilib…
Yer | Pilot | Komanda | Motor | I sessiya | II sessiya | III sessiya | |||
Yer | Vaxt | Yer | Vaxt | Vaxt | Fərq | ||||
01 | L.Həmilton | McLaren | Mercedes | 01 | 1:41.497 | 01 | 1:40.901 | 1:40.630 | – |
02 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 03 | 1:41.933 | 02 | 1:41.277 | 1:40.978 | + 0.348 |
03 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 08 | 1:42.160 | 03 | 1:41.511 | 1:41.073 | + 0.443 |
04 | P.Maldonado | Williams | Renault | 06 | 1:41.981 | 10 | 1:41.907 | 1:41.226 | + 0.596 |
05 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 09 | 1:42.222 | 05 | 1:41.532 | 1:41.260 | + 0.630 |
06 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 10 | 1:42.342 | 09 | 1:41.873 | 1:41.290 | + 0.660 |
07 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 04 | 1:41.939 | 04 | 1:41.514 | 1:41.582 | + 0.952 |
08 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 02 | 1:41.926 | 07 | 1:41.698 | 1:41.603 | + 0.973 |
09 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 05 | 1:41.974 | 08 | 1:41.846 | 1:41.723 | + 1.093 |
10 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 07 | 1:42.046 | 06 | 1:41.620 | 1:41.778 | + 1.148 |
11 | N.Hülkenberq | Force İndia | Mercedes | 12 | 1:42.579 | 11 | 1:42.019 | – | – |
12 | S.Peres | Sauber | Ferrari | 13 | 1:42.624 | 12 | 1:42.084 | – | – |
13 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 11 | 1:42.572 | 13 | 1:42.218 | – | – |
14 | M.Şumaher | Mercedes AMG | Mercedes | 14 | 1:42.735 | 14 | 1:42.289 | – | – |
15 | B.Senna | Williams | Renault | 16 | 1:43.298 | 15 | 1:42.330 | – | – |
16 | K.Kobayaşi | Sauber | Ferrari | 17 | 1:43.582 | 16 | 1:42.606 | – | – |
17 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 15 | 1:43.280 | 17 | 1:42.765 | – | – |
18 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 18 | 1:44.058 | – | – | – | – |
19 | H.Kovalaynen | Caterham | Renault | 19 | 1:44.956 | – | – | – | – |
20 | Ş.Pik | Marussia | Cosworth | 20 | 1:45.089 | – | – | – | – |
21 | V.Petrov | Caterham | Renault | 21 | 1:45.151 | – | – | – | – |
22 | T.Qlok | Marussia | Cosworth | 22 | 1:45.426 | – | – | – | – |
23 | P.de la Rosa | HRT | Cosworth | 23 | 1:45.766 | – | – | – | – |
24 | N.Kartikeyan | HRT | Cosworth | 24 | 1:46.382 | – | – | – | – |